"Takže za dvě hodiny vyrážíme?"ptala se mě Ema . Jen jsem přikývla a začala se oblékat . Oblékla jsem si černý crop top a k tomu bílé šortky protože venku převládalo vedro bylo to tam jako v pekle . Když jsem se dooblékla tak jsem se začala líčit . Dala jsem si lehký make-up pak natočila řasy a nalíčila je řasenkou a k tomu přejela zlatým leskem po rtech. Když mám dolíčeno tak jsem se přesunula k vlasům. Konce vlasů jsem natočila kulmou a už byla hotová. Vzala jsem si jen mobil a peníze které jsem strčila do zadní kapsy od kraťasů. Z koupelny vyšla Ema řekla jsem ji " vypadáš dobře " zasmála jsem se protože ona chtěla jednoho z toho youtuberu myslím, že chtěla Štěpána . Ema vyhrkla "Už je 10:30 musíme jít ať nepříjdem pozdě "ale mě se tam moc nechtělo protože mi příjdou ti youtubeři namyšlení . " haló tak jdeš " Ema mě vytrhla z myšlenek "jo jdu"
******
Dorazili jsme před utubering v 11:10 tam nám nějaký pán dal náramek na ruku exclusive . Vešli jsme do areálu a Ema hned začala šílet , že jsme tady já jen na ni koukala jako na magora protože kdo by koukal na youtubery v devatenácti je to trochu divné . Ema mi hned nacpala plánek do ruky co budem dělat a tak jsme jako první šli na zahájení utuberingu Ema šílela když vyběhnul Štěpán a Honza začala vřískat všude kolem sebe . Já tam jen tak u ní stála a koukala na toho Štěpána co ho tak moc chtěla byl celkem pěkný . Když už byl utubering zahájen tak mě Ema popadla za ruku a táhla mě , ale nevěděla jsem kam .
"Emo kam mě to táhneš? "
" přece za Baxem " takovouhle odpověď jsem od ní čekal neříkala jim jmény , ale říkala jim tak jak se představují na youtube . S Emou jsem stála ve frontě na Štěpána zní to tak povrchně čekat na někoho frontu . Po půl hodině jsme byli přímo před Štěpánem a Ema dokázala jen ze sebe vykoktat "a a ahoj Baxi" Štěpán ji odpověděl " ahoj chceš semnou fotku ?" Ema jen zírala a po chvilce přikývla hlavou . Ema se s nim vyfotila a pak ještě něco mě to bylo tak nějak jedno . Koukala jsem se jedním směrem a viděla vonící úžasné jídlo , když jsem se otočila zpátky tak Ema tam už nebyla a jen Štěpán řekl " ahoj chceš taky fotku" odpověděla jsem " né , ale díky " v tu chvíli se mi zatočila hlava a já spadla přímo před Štěpána. Když jsem začala otevírat výčka tak jsem slyšela hlas " jsi v pohodě nestalo se ti nic ?" Zaptal se a já věděla , že se ptá Štěpán . Pomohl mi vstát řekl mi ať se posadím na lavičku . Vyhrkla jsem
"Kde to jsme "
" v klidu jsi za Backstage kam mohou jen youtubeři " podal mi kelímek s vodou a já se napila .
"Proč jsi omdlela ?"
"Protože někdy mám nízký tlak a v takových to vedrech se někdy stane , že omdlím" zasmál se a já mu řekla
"Proč se jako směješ příjde ti snad něco vtipného ?"
"No jenom jestli jsi neomdlela kvůli mě" řekla jsem si v hlavě to určitě tak kvůli nějakému namyšlenému blbečku se budu hroutit zasmála jsem se ,ale nahlas.
"Proč se směješ ?"
"Do toho ti nic není sice díky za pomoc , ale už půjdu hledat svojí kamarádku Emu "
"Počkej půjdu ti pomoc ji najít ty moje fanynko" když mě tak nazval myslela jsem , že ho zabiju
"Promiň , ale tvoje fanynka rozhodně nejsem ty namyšlenej blbe "
"Co já a namyšlenej to vůbec " bože ten jeden blbý egoista
"No tak já půjdu sama!!!" zdůraznila jsem mu. On na to jen přikývnul, ale pak dodal " jasně ty jedna fanynko"
"Nejsem tvoje fanynka " řekla jsem rozčíleně . Když jsem odcházela tak na mě zařval "Jak se jmenuješ?" Já ho slyšela , ale neodpověděla jsem. Šla jsem hledat Emu řekla jsem si ,že asi bude u Honzi tak jsem se tam vydala. Došla jsem k Honzovi frontě a tam viděla stát Emu . Ema na mě ječela "kde jsi byla?"
"Já já byla jsem si pro jídlo " zakoktala jsem se a lhala ji protože jsem nechtěla aby věděla , že toho kluka co chce už pět let tak je takový jak jsme si myslela já a né Ema vím , že by ji to zklamalo a to jsem nechtěla. Když se Ema vyfotila s Honzou tak vřískala radostí. Odcházeli jsme od Honzovýho stánku a ptala jsem se Emi kam teď půjdem.
"Půjdeme kouknout jak hraje Bax a Herďa fortnite " pane bože zase vidět toho blba už asi nesnesu, ale pro Emu jsem to udělala . Došli jsme k stage tam hráli Štěpán a Pavel fortnite. S Emou jsme byli úplně před stage Ema se koukala jak zasněná do toho blba nemohla jsem mu ani říct jménem . V tu chvíli když jsem koukla na ně tak se na mě podíval Štěpán a mrknul na mě blb jeden. Za to , že na chvíli nedával pozor tak umřel ve fortnitu já se mu začala smát . Pavel na něj začal řvát ať čumí na hru a né do davu lidí zase mě to rozesmálo.*****
Ema mě popadla za ruku a táhla mě k backstage kde se měli rozloučit youtubeři se svými fanoušky . Stáli
jsme tam a Ema zase vřískala když šel po backstege Štěpán koukal na mě pořád blbec jeden. Tak utubering už definitivně končí konečně . Šla jsem s Emou už z utuberingu když v tom slyším Štěpána "Počkej jak se jmenuješ ?" Já mu nic neříkala a byla zticha , ale v tu chvíli slyším Emu "Já se jmenuji Ema a tady moje kamarádka katharina ,ale má ráda když se ji říká Katrin " Ema se usmála a já ji vzala za ruku a táhla pryč daleko od Štěpána. "Proč jsi mě odtáhla pryč on chtěl znát mé jméno" řekla Ema . "No... já už ho stejně ví tak co a chtěla jsem jít ještě do obchodu " vypadla ze mě první blbost co mě napadla . "No dobře Katrin , ale mohl si se mnou povídat chápeš to by bylo úžasný " podle mě teda ne vždyť je to jen namyšlený blbec co na něm vidí no to je jedno Ema v něm očividně vidí víc.
"Jdem teď do toho obchodu teda" . Ptá se mě Ema já ji řekla že jdem .*****
Doma jsem přemýšlela nad tím co na něm vidí tak jsem nejela na jeho instagram a podívala jsem se na jeho fotky je pravda , že je Štěpán sexy ty jeho oči byly až do černa . V očích měl jakou si temnotu. Pane bože nad čím to přemýšlím hned jsem ty myšlenky vyhnala z hlavy. Šla jsem se vysprchnout abych si pročistila myšlenky . Jak jsem se dosprchovala tak jsem si vzala pyžamo a šla si lehnout. Chvíli jsem ještě byla na mobilu a pak zhasla lampičku vypla mobil a šla spát.
Doufám že se vám tahle kapitola líbila je to teprve začátek počkejte si na další tam se to samozřejmě rozjede. Byla bych ráda za jakýkoliv komentář a za ⭐️🙏 děkuji.
Xoxo luci_la_
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
FanfictionHl. postava (Katharina ) Katrin má kamarádku Emu která je okouzlená svetětem youtuberu. Katrin nikoho z nich nemůže ani vystát ,ale to se později mění...