Štěpán
U Carmen jsme šli rovnou k ní do postele. Moje myšlenky, ale směřovali ke Katrin co když už ji nezískám potom co se stalo, co když se zamiluje do Radka a on ji jen využije. Sice tohle přesně mám v plánu já , ale ničí mě to když vím, že ji Radek chce využít.
"Tak co bude Štěpánku chceš si užít nebo ne?" Vkládala mi polibky na krk a já jen stuhl , když jsem si uvědomil co dělám.
"Carmen dost !!!" Odstrčil jsem ji ze sebe. Vstal jsem a odešel z pokoje. Carmen za mnou běžela a říkala něco ve smyslu "Nech ji být je to děvka." To jsem neřešil , a šel zase dál. Vyšel jsem z bytu a šel k autu a rovnou napsal Katrin.
Baxtrix:"Jsi vzhůru?"
Katrin:"Nepiš mi je konec ,žádní kamarádi nebudem!!!"
Co si myslí to teda ne pojedu teď k ní a uvidíme. Nastartoval jsem auto a jel rovnou za Katrin. Po cestě jsem přemýšlel co jí řeknu. Dojel jsem ke Katrin a vyšel z auta rovnou ke dveřím. Zazvonil jsem a čekal. Slyšel jsem jen zamknutí. To si dělá srandu ona zamkla tak to teda ne. "Katharino vím , že jsi tam otevři mi prosím chci ti to všechno vysvětlit". Pořád nic tak jsem kopnul parkrát do dveří a šel pryč ,ale nejednou za sebou slyším Katrin
"Jak si mi to řekl Katharino tak to teda ne a co ti ty dveře udělali , že si do nich kopal."
"Promiň , ale nevěděl jsem co mám dělat"
"To je všechno jen promiň čekám , že mi vysvětlíš tu holku?"
"Jo vysvětlím no prostě ty víš, že mám špatnou minulost tak ta holka co jsi viděla mě zbožňuje je mnou posedlá a nikdy bych neměl nic s nikým , když s někým chodím!!"
"Takže mi jako chceš říct , že je všechno během týdnu jinak jo?"
"Jo je. A za další proč ti to tak vadí nechodíme spolu a ani mezi námi nic není." To , že je všechno jinak tak to lžu a to zatraceně hodně.
"Noo.... Jasně , že mi to vadí kvůli tomu, že s tebou chodí moje kámoška"
"Jo tak, takže všechno v pohodě "
"No asi jako jo"
"Jak jako asi?"
"Fajn všechno je v pohodě"
"Dobře tak dobrou noc." Líbl jsem ji na hřbet ruky
"Dobrou noc"
Katrin za sebou zavřela dveře a já šel k autu. Tak teď , když se bavíme to nesmím zase posrat. Došel jsem k autu nastartoval a odjel. Cesta mě donutila
Přemýšlet o tom ,že bude opravdu konec s Emou už ji nechci využívat jen se mi plete do mého plánu. Dojel jsem a zaparkoval auto. Vyšel jsem do domu a šel rovnou do pokoje. Sundal jsem ze sebe oblečení a šel do sprchy. Po sprše jsem si udělal hygienu a šel si lehnout. A rovnou napíšu Emě.
Baxtrix:"Ahoj hele já zítra ti něco musím říct"
Ema:"Copak mi musíš říct broučku?"
Baxtrix:"Zítra ti to řeknu jasné!!"
No nic podívám se na nějaký film a půjdu spát."Katrin musím ti říct konečně co k tobě cítím já já.... tě miluji" "Promiň , ale já tebe ne nikdy tě nebudu milovat nikdy a to si zapamatuj jasné!!!"
To snad ne ještě že to byl jen sen tohle bych ji nikdy neřekl , ale zabolelo mě celkem jak to řekla , že mě nikdy nebude milovat, ale co byl to jen blbý sen. Kolik je vůbec? Tři hodiny ráno no to je opravdu skvělé no tak to teď neusnu. Tak aspoň natočím video. U natáčení mě to nějak extra nebavilo ani nevím proč , ale potřebuji vydávat nějaké ty videa přece mě to jen živí. Po natočení videa jak komentuji uspokojivé obrázky tak si hned vybavím Katrin jak by bylo uspokojivé ji vidět nahou poskakující na mém těle. No nic někdo to video sestříhat musí , když teď Jura má dovolenou a je někde v Egyptě. Video jsem stříhal do osmi do rána. Rovnou jsem vstal ,udělal si hygienu a nageloval si vlasy. Oblékl jsem si kraťasi a bílé tričko k tomu si vzal nike bílé boty a šel k autu. Dneska musím jet za Honzou a tam natočíme nějakou hororovou hru. Nasedl jsem do auta ,nastartoval a jel směr Pardubice. Po cestě jsem se zastavil v mcdonaldu abych se najedl. Dojel jsem za Honzou a ten mě přivítal bouchnutím do ramene "Čau brácho" oplatil jsem mu bouchnutí do ramene a pozdravil ho. Vešli jsme do jeho kanceláře a rovnou zasedli ke stolu. Hráli jsme tu hru u který jsem se ani jednou nelekl , ale Honza tady skákal jak natrní. Pak jsem projížděl instastories a narazil na to Radkovo. Cože počkat to teda ne on ji vážně drží za ruku a to snad ne ještě ji tu označí no to ne.
"Štěpáne tebe něco zaskočilo?"
"Ne proč?" Nesmí to na mě poznat
"Ne tak se na sebe podívej tvůj výraz mluví za všechno"
"No tak jsem trochu naštvaný no a překvapený"
"Proč?"
"No je v tom jedna holka a ona je teď jakože blíž si s Radkem no." Nervózně si promnu vlasy.
"Cože ty snad žárlíš Štěpáne? No to by bylo kdyby jo, protože kluk který spal s dvaceti holkama a zajímá ho jen sex by teď najednou něco cítil." Cože já nežárlím jen se mi to nelíbí. Radek je parchant a já rozhodně nic necítím já nemůžu ani cítit a už vůbec nemám žádné city.
"Nežárlím jen se mi to nezdá"
"No dobře a chceš ještě něco dělat?"
"No kolik je ?"
"16:00 proč?" Do háje musím říct Emě , že je konec a nebudu jí to psát abych nebyl za hajzlíka.
"Ještě něco musím zařídit tak někdy jindy"
Rozloučili jsme se a já šel k autu. Sedl jsem , nastartoval a jel rovnou k Emě. Po cestě pořad přemýšlí o Katrin já k ní nic nemůžu cítit známe se sotva týden přece a také od té doby co můj vztah s Elis skončil tím , že mě totálně zničila. Proto se chovám tak jak se chovám. No tak dojel jsem k Emě teď jí to ještě říct.
Došel jsem ke dveřím a zaťukal. Po chvíli se otevřeli a z nich na mě vyskočila Ema a pevně mě objala. Já ji od sebe odtáhnul a spustil jsem
"Ahoj hele Emo už nemůžeme být spolu"
"Ahoj cože proč? Vždyť já tě miluji"
"Ale já tebe ne promiň."
"Ty jsi opravdu hajzl Štěpáne." Dala mi facku "Au." Zabouchla mi před ksichtem. Odešel jsme k auto a chvíli stál u něj a rozhlížel se po oklolí jestli to někdo neviděl nebo ještě hůř nenahrával. Když si myslím, že je to v pohodě zalezu do auta a jedu domů.******
Před domem stála naštvaná Katrin. Nemám na ni náladu a ani nevím proč je naštvaná asi kvůli Emě.
"Ahoj co tady děláš?"
"Ahoj já jsem tě přišla seřvat co to má jako být ty nejdřív říkáš jak ji máš moc rád a jak ti na ni záleží a teď ji necháš ubrečenou doma "
"Ano opravdu mi na ni záleží a proto ji nechci tahat za nos"
"Aha takže pán se uráčil až teď říct že k Emě nic necítí"
"Já vím nechtěl jsem ji ranit a taky vím , že jsme hajzl" sklesle jsem se podívala na Katrin.
"No to nebudu popírat , ale řekl si jí to aspoň teď než nikdy"
"Já vím a také jsem se ji omluvil"
"Hele já už půjdu tak dobrou noc"
"Dobrou noc Katrin a sladké sny"Katrin odjela a já šel domu. Vysprchovala se a koukla na internet. Tam jsem našel článek o Radkovi.
Že by si youtuber Wedry našel holku ? Máme pro vás novinu viděli jsme neznámou ?Hnědovlasou dívku v parku s Wedrym jak se líbají. Tato holka nebude až tak neznáma viděli jsme ji už i s Baxtrixem a především u Wedryho na sociální síti.
To je na mě už moc .Takže to vypadá , že Radek vyhraje. To ,ale nesmí moje auto a co Katrin. Tohle nemůžu dopustit zítra s tím něco udělám , ale teď už půjdu spát.
Po delší době další kapitola ,která dala věci do pohybu. Tak co myslíte si ,že Štěpán je schopen nějakých těch cítu? Budu ráda za ⭐️nebo komentář děkuji moc❤️
Xoxo luci_la_
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
FanfictionHl. postava (Katharina ) Katrin má kamarádku Emu která je okouzlená svetětem youtuberu. Katrin nikoho z nich nemůže ani vystát ,ale to se později mění...