Co ten článek na internetu má znamenat. Po krásném probuzení se podívám na internet a tam napsáno ,že mám něco s Radkem no možná asi ano a taky proč by ne je milý ,pohledný a taky vtipný , ale přeci jenom raději mám to když mám vztah a až pak něco někam dávám na internet. No sice krásné probuzení , ale já zaspala to snad ne. Rychle jsem se učesala udělal culík a vyčistil si zuby. Na sebe jsem hodila kraťasi a tílko. Rychle jsem si vzala klíčky od auta a utíkala ven z domu který jsem zamkla. Dále jsem se rozeběhla k autu do garáže. Tam jsem nasedla do auta a nastartovala. Vyjela jsem a po cestě si vymýšlela výmluvu. Dojela jsem zamkla auto a utíkala do školy. "Dobrý den Katharino" no dobrej měla jsem sto chutí ji říct ať raději drží hubu "Dobrý den paní učitelko. Omlouvám se ,že jsem přišla pozdě"
"Jo tak vy se omlouváte dostanete poznámku protože přijít o čtyři hodiny pozdě už je moc Katharino" si myslí ,že mě nějaká poznámka rozčílí ne. Docházku mám v pořádku a ona tady ječí když jsem po dlouhé době zaspala.
"Posaďte se na své místo!" Jen jsem protočila očima a šla si sednout do zadní lavice.Baxtrix:"Ahoj máš dneska čas😁?"
Katrin:"Ano od pěti proč pak😄?"
Baxtrix:"No jestli by jsi mi nepomohla vybrat společenský oblek😁?"
Katrin:"Cože na co 😂😂?"
Baxtrix:"Hele nesměj se mi a potřebuji ho kvůli tomu ,že moje známá bude mít svatbu😄. Jo a chtěl bych se zeptat šla by jsi se mnou jako doprovod😁?"
Doprovod no to snad ne já s nim no jako nejsem si jistá , ale je to jen doprovod a já jsem jeho kamarádka tak bych měla jít , když už se zeptal.
Katrin:"Ano půjdu moc ráda a ty mi teda dnes na oplátku pomůžeš vybrat šaty😄😄"
Baxtrix:"Jo tak díky a jo pomůžu ti s výběrem😄😄"
"Crrrrr" "crrrrr" cože to už zvoní aha no tak co půjdu se přesunout do jiné třídy na další hodinu kterou buď prospím nebo propíšu. "Vstávej Katrin. Haló Katrin potřebuju odvést"
"Co co se děje ještě chvíli prosím"
"Ne nebudeš spat už ani minutu já bych ráda byla doma a ty určitě také " otevřela jsem oči a tam Ema ani nevím kde se tu vzala na hodině jsem ji neviděla , ale to bude asi tím ,že některé předměty máme jiné.
"Promiň Emo já nevěděla ani ,že jsem usla"
"Dobrý Katrin , ale teď už prosím pojď" řekla to s úsměvem na tváři. Vstala jsem zbalila si věci a šla ze školy za autem společně s Emou.........
Doma jsem si sedla a koukla na hodiny dvě hodiny no tak dobrý mám ještě čas. Šla jsem se učit aspoň na hodinu. Po učení jsem se šla lehce nalíčit a převléknout se do černé sukně a bílého tílka. Když jsem koukla na hodiny bylo půl páté. Stihla jsem si rozpustit a navlnit konce vlasů. Za chvíli už byl u dveří Štěpán. Já si nazula lodičky a šla dolu ke dveřím za Štěpánem.
"Ahoj Štěpo" pousmála jsem se nad tím jak jsem mu řekla
"Ahoj Katty" on mi řekl Katty takhle mě oslovovala jen moje mamka. Chtělo se mi celkem brečet když jsem si na ni vzpomněla , ale jen jsem se uculila , když mě tak oslovil.
"Tak pojď pujdem" nastoupili jsme do auta a začali rozebírat mě a Radka. Chvílemi mi připadalo ,že snad žárlí , ale mezi mnou a Ráďou zatím nic moc není byli jsme teprve na jednom rande..........
V obchodním centru jsme zašli nejdříve vybrat oblečení Štěpovi. "Tak co jak v tom vypadám" vypadal k sežrání tohle mu fakt seklo , ale chtělo by to motýlka místo kravaty. "Sekne ti to , ale vem si spíše motýlka než kravatu"
"Jasně vemu" mrkl na mě a v dálce se ztratil i s kravatou v ruce. Po chvíli přišel s motýlkem a oblakem ,že má zaplaceno. "Tak a teď něco vybrat tobě"
Vešli jsme do obchodu se společenskými šaty a tam jsem si vzala hned troje do ruky které se mi líbili hned jsem si vyzkoušela ty světle fialové s krajkou , ale ty jsou na mě moc krátké "Co myslíš Štěpáne ?"
"Ouu no jako jsou moc pěkný , ale příliš krátké ne ,že by mi to vadilo jo.."
Vyzkoušela jsem si ty druhé světle modré a vypadali úžasně byla jsem z nich v šoku " Tak co tyhle mě se jako osob...." "Jsou skvělý jsi v nich nádherná " s těmito slovy mě přerušil Štěpán.(Jak vypadají šaty)
Zpátky jsem vlezla do kabinky a převlékl jsem se. Vyšla jsem ven a Štěpán nikde kde je? No nic šla jsem ke kase zaplatit když za chvíli se objevil za mnou Štěpán , který chtěl ty šaty zaplatit , ale já mu to nedovolila řekla jsem ,že ne ať teda zaplatí večeři když chce něco zaplatit. Šaty jsem si koupila a šla se Štěpánem se nejíst do mcdonaldu. Já si dala hranolky a salát a Štěpán cheeseburger a hranolky. Kdyby jste se ptali kde beru tolik peněz když nepracuji. Tak je mám po mámě a tátovi byli v celku bohatí , ale nechci aby to taky každý věděl a po střední chci buď vydělávat už a nebo ještě jít na vysokou. "Štěpáne kde jsi byl před tím ?"
"No byl jsem si koupit ještě jednoho motýlka a to stejné barvy jako tvých šatů aby jsme ladili" zavtipkoval.
"Aha tak to jsi nemusel" pousmála jsem se. Když jsme dojedli tak jsme šli už ven z obchodu. Počkat není támhle můj bývalí Zeky. Jediné co mě napadlo chytit Štěpána za ruku a jít s nim až k autu ,protože jsem byla na něj naštvaná jak si tam šel s tou svoji děvkou. Štěpán se na mě jen zmateně díval " Co to má být Katty?" Pane bože Zeky jde k nám i s tou jeho děvkou...
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
FanfictionHl. postava (Katharina ) Katrin má kamarádku Emu která je okouzlená svetětem youtuberu. Katrin nikoho z nich nemůže ani vystát ,ale to se později mění...