❤️🖤 STRANGE LOVE 💙💚

306 38 0
                                    


Part - 2️⃣

@SWU University

ဒီေန႔ ပထမဆံုးတကၠသိုလ္ စတက္ရေတာ့မွာမုိ႔ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႕လို႔ ႏႈတ္ဆက္ၾကၿပီး စာသင္ခန္းကိုေရာက္ေတာ့ Perth က

Perth -"Plan ... ငါတုိ႔ ဒီေန႔ေက်ာင္းစတက္ရက္ဆုိေတာ့ ... စာသင္ခ်ိန္သိပ္မရွိဘူးေနာ္ ... ခဏေန ငါတုိ႔ ... ေဘာလံုးအသင္းဘက္သြားၿပီး နာမည္စာရင္းသြားေပးရေအာင္ ... မင္းေရာ ... ငါနဲ႔အတူတူ ေဘာလံုးအသင္း လိုက္၀င္မွာလား"

Plan - "အင္း ... Perth ကလည္း ေမးေနစရာမလိုပါဘူးကြာ ... ငါတုိ႔က ေဘာလံုးကန္ရတာကို ၀ါသနာပါတာခ်င္း အတူတူပဲကို ..."

Perth -"ေအး ... အဲ့ဒါဆို ကန္တင္းမွာ ထမင္းသြားစားၿပီးရင္ ... ငါတုိ႔ ေဘာလံုးဌာနဘက္ သြားၾက တာေပါ့ ..."

Plan - "ေအး ... အဲဒီအစီအစဥ္ကို အႀကိဳက္ဆံုးပဲ ... သြားရေအာင္ ... ဗိုက္ဆာလာၿပီ"

Perth နဲ႔ Plan လည္း ကန္တင္းဘက္ကို ေလွ်ာက္လာၿပီး စားစရာေတြ၀ယ္ၿပီး ထုိင္စရာၾကည့္ေတာ့ ၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းပဲ လြတ္ေတာ့တယ္။ အဲဒီမွာ ထုိင္စားေနတုန္း Saint နဲ႔ Mean လည္း ကန္တင္းဘက္ကို ေလွ်ာက္လာၿပီး ထုိင္စရာမရွိေတာ့

Saint -"ဒီမွာခင္ဗ် ... ၀ိုင္းေတြျပည့္ေနလို႔ ဒီမွာထုိင္လုိ႔ရမလားဗ် ..."

Perth - "ေအာ္ ... မဂၤလာပါဗ် ... ထုိင္လုိ႔ရပါတယ္ ... ဒီေက်ာင္းကပဲလား ... ဟိုတစ္ေန႔ကတိုက္မိတဲ့ သူေတြပဲ မွတ္မိလားခင္ဗ်..."

Saint -"အာ ... ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ် ... မဂၤလာပါ ... ေတြ႕ရတာ၀မ္းသာပါတယ္ ... ဒီေက်ာင္းကပဲလားဗ် ... ကၽြန္ေတာ့္နာမည္က Saint ပါ ... သူကေတာ့ သူငယ္ခ်င္း Mean ပါဗ် ... စီးပြားေရးေမဂ်ာ ပထမႏွစ္ ပါခင္ဗ်"

Mean - "ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာပါ ... Mean ပါခင္ဗ် ... ဒီက ဂ်ပုေရာ မဂၤလာပါ"

Plan - "ဘာ ဂ်ပုလဲ ... ေလာရွည္ကမ်ား ... Perth ... ထ သြားရေအာင္ ... စားခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပ်ာက္တယ္ ... သြားရေအာင္ ... ထပါဆုိ ... ဘာေတြေငးေနတာလဲကြ ..."

Saint - "ဟို ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ ... ကၽြန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းအစား ... သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့ အေနနဲ႔ အတူစားရေအာင္ပါေနာ္ ..."

🖤Strange Love (Pause)Where stories live. Discover now