❤️🖤 STRANGE LOVE 💙💚

210 28 0
                                    

Part – 5

Perth တစ္ေယာက္ Saint ေျပာတာ နားေထာင္ၿပီး ...

Perth Pov – ဒီေကာင္ေလး ဘယ္လိုအတိတ္ဆိုးရွိခဲ့လို႔ ဒီလိုျဖစ္ေနရတာလဲ ငါသူ႔ကို ဘယ္လို ႏွစ္သိမ့္ ရမလဲ ...

Perth – "Saint ... မင္းရဲ႕ေနာက္ေၾကာင္းေတြ ... အတိတ္ေတြ ... ငါဘာမွ စိတ္မ၀င္စားဘူး ... ငါ ... သိလည္းမသိခ်င္ဘူး ... ငါမသိခ်င္တာက ... ငါ့ကို မင္းအတိတ္ေတြ ျပန္ေျပာရင္း ... မင္းနာဂ်င္ရမွာ ... ငါမၾကည့္ရက္ဘူး ... ငါ ... မခံစားႏိုင္ဘူး ... မင္းကို ငါအခုကထက္ပိုၿပီး ဂ႐ုစိုက္ကာကြယ္ေပးမယ္ ... ငါ့အခ်စ္ေတြနဲ႔ ... မင္းရဲ႕ အတိတ္ဆိုတာကို ပယ္ဖ်က္ေပးပါ့မယ္ ... ငါ့ကို ယံုၾကည္ၿပီး လက္ခံေပးပါ ... ငါ့လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ေပးပါ ... Saint"

Saint Pov – ဟင့္အင္း ... ငါက မင္းအခ်စ္နဲ႔မတန္ဘူးထင္တယ္ ... ငါလည္း တကယ္ မင္းလက္တြဲၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခ်င္တာေပါ့ ... ဒါေပမဲ့ ... ငါ့ေၾကာင့္ ... မင္း တစ္ေန႔ငါ့ကို ထားသြားမွာ စိုးရိမ္တယ္ ... ငါလည္း မင္းကို အရမ္းခ်စ္တာေပါ့ ...

Perth – "Saint ... ဘာေတြ ေၾကာက္လန္႔ေနတာလဲ ... င့ါကို ယံုၾကည္ၿပီး ... ငါ့ကို လက္ခံေပးပါ ... ငါ့ကို ... ျပန္ငဲ့ၾကည့္ဦး ... Saint ..."

ဒီအခ်ိန္ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား ေျပာစရာစကားမရွိေတာ့ေအာင္ တိတ္ဆိတ္သြားၿပီး ခဏအ ၾကာ Saint ရဲ႕ ႐ႈိက္သံထြက္လာေတာ့ ...

Perth – "Saint ... မငိုပါနဲ႔ကြာ ... မင္းမ်က္ရည္တစ္စက္က ... ငါ့ရင္ထဲမွာ အရမ္းနာက်င္ရတယ္ ... မငိုပါနဲ႔ ... ငါ့ေၾကာင့္ မင္းစိတ္ညစ္ရတယ္ဆုိ ... ငါ ... ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ ..."

Saint – "မဟုတ္ပါဘူး ... Perth ေၾကာင့္ မဟုတ္ပါဘူး ... ငါ့ေၾကာင့္ Perth စိတ္ညစ္သြားမွာစိုးလို႔ ... ၀မ္းနည္းမိတာပါ ... Perth ကို ကၽြန္ေတာ့ ေကာင္ေလးအျဖစ္ လက္ခံပါတယ္ေနာ္ ... Perth ကို စေတြ႕ကတည္းက ငါလည္း ... စိတ္၀င္စားခဲ့တာပါ ... Perth ကို ငါ့ရဲ႕အတိတ္ဆုိးကို ေျပာျပမယ္ ေလေနာ္ ... အဲဒီအခါ Perth ေနာက္ျပန္ဆုတ္ခ်င္လည္း ရပါတယ္ ... ကၽြန္ေတာ့ကို အားမနာပါနဲ႔ ... နားလည္ပါတယ္ ..."

Perth – "ဟင့္အင္း ... မင္းအဆင္ေျပတဲ့အခ်ိန္ေပါ့ ... မင္း အဲ့ဒါေၾကာင့္ မခံစားရေတာ့ဘူး ... ၀မ္းမ နည္းရေတာ့ဘူး ... အဲဒီအခ်ိန္မွ ေျပာလို႔ရတယ္ ... Saint နားေထာင္ေစခ်င္တဲ့အခ်ိန္ ကိုယ္နားေထာင္ ပါ့မယ္ ... ကိုယ့္ကို Saint က ခ်စ္သူျဖစ္ခြင့္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ bae ... ကိုယ့္ေၾကာင့္ bae ဘယ္ေတာ့မွ မခံစားေစရဘူး ... bae ကို အၿမဲတမ္းေပ်ာ္ရႊင္စြာပဲ ထားမယ္လို႔ ... ကတိေပးတယ္ ... ကုိယ့္ေၾကာင့္ bae ရဲ႕ ႏွင္းဆီေရာင္ႏႈတ္ခမ္းေလးထက္မွာ အၿပံဳးကို အၿမဲဖန္ဆင္းေပးၿပီး ... မ်က္လံုး ေလးေတြ ေမွးမွိတ္တဲ့အထိ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ထားမယ္ဆုိတာ ... ယံုေပးေနာ္ ..."

🖤Strange Love (Pause)Where stories live. Discover now