❤️🖤 STRANGE LOVE 💙💚

241 30 0
                                    

Part – 6

Someone – "Saint ... ေပ်ာ္ထားပါ ... မင္းက ငါ့အပိုင္ပဲ ... ျဖစ္ေစရမယ္ ... မင္းေကာင္ပါ ငါ့ အေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိေစရမယ္ ... မင္းတုိ႔အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ... ေပ်ာ္ထားဦးေပါ့ ... ဟား ... ဟား ... ဟား ..."

Someone ဆိုေတာ့ ရီဒါေတြ ထည့္ေစခ်င္တဲ့နာမည္ ထည့္လိုက္ေနာ္ ... ေလး ေမးေတာ့ ထည့္ေရး/ မေရးနဲ႔ဆုိေတာ့ ... အကုန္လံုးကို စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္လို႔ ... ကိုယ္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့သူ ထည့္ဖတ္ေပးေနာ္

(ဟင့္ ... ႐ူးေနလားမသိပါဘူး ... တစ္ေယာက္တည္း စကားေတြေျပာၿပီး တစ္ေယာက္တည္း ရယ္ေန တယ္ ... ပလပ္ကၽြတ္ေနတယ္ထင္တယ္ ... မားကေတာ့ အာ့လိုထင္တယ္ ... ရီဒါေတြေရာ ဘယ္လို ျမင္လဲ)

သူတုိ႔ေလးေယာက္လည္း ကမ္းနားေဘးကထုိင္ခံုမွာ ထုိင္ၾကၿပီး မုန္႔ေတြစားလိုက္ စကားေျပာ လိုက္ ရယ္လိုက္နဲ႔ ... သူတုိ႔လည္း ခဏေနေတာ့ အိမ္ျပန္လာခဲ့ကာ Perth မွ အကုန္လံုးကို ပို႔ေပးၿပီး ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ခဏနား ေရမိုးခ်ဳိးၿပီး ...

Perth – "ဟဲလို ... bae ဘာလုပ္ေနလဲ ... စာလုပ္ေနတာလား ... အခုပဲ ေတြ႕ၿပီးတာေတာင္ လြမ္းေန ေသးတယ္ကြာ ... ထပ္ေတြ႕ခ်င္လာၿပီ ... အင္း ... bae ေဖေဖနဲ႔ ေမေမကို ေျပာေပးဦးေနာ္ ... ဒီတစ္ ပတ္ပိတ္ရက္မွာ ... ေမေမနဲ႔ေဖေဖ ျပန္ေရာက္မွာ ... အဲ့ဒါ bae ေဖေဖနဲ႔ေမေမကို အိမ္လာလည္ဖုိ႔ ေဖေဖက ေျပာခိုင္းလို႔ ... အဲ့ဒါ bae ေျပာေပးဦးေနာ္ ..."

Saint – "ဟုတ္လား ... အန္တီနဲ႔ဦး ျပန္ေရာက္ေတာ့မွာလား ... bae ေတာ့ မေတြ႕ရေသးဘူး ... ေၾကာက္ေနတယ္ကိုရဲ႕ ... လူႀကီးေတြသိကုန္ၿပီး သေဘာမတူမွာစိုးတယ္ ကို ..."

Perth – "မေၾကာက္ပါနဲ႔ ... bae ကလည္း ကိုယ္တစ္ေယာက္လံုးရွိတာပဲ ... ေဖေဖနဲ႔ ေမေမက လည္း ကိုယ့္ရဲ႕အိမ္ေထာင္ဖက္ကို လြတ္လပ္စြာေရြးခ်ယ္ခြင့္ေပးထားပါတယ္ ... bae စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္ ... ကိုယ့္ ေဖေဖနဲ႔ေမေမကို bae နဲ႔အေၾကာင္း ေျပာထားပါေသးတယ္ ... ေမေမတုိ႔က ျပန္လာရင္ မိတ္ဆက္ခိုင္း ေနတယ္ ... မေၾကာက္နဲ႔ေနာ္ ... bae"

Saint – "အင္း ... ကိုယ္ အဲ့ဒါဆို ကိုယ္ေရာ စာလုပ္စရာရွိတယ္မွတ္လား ... စာလုပ္ဦး ... ၿပီးရင္ ေစာေစာအိပ္ေနာ္ ... မနက္က်မွ ေတြ႕မယ္ေနာ္ ... Good Night ကို"

🖤Strange Love (Pause)Where stories live. Discover now