❤️🖤 STRANGE LOVE 💙💚

194 28 0
                                    

Part – 7️⃣

Perth - " ကဲ...  ပစၥည္းေတြ ေနရာခ်ဖို႔ပဲ က်န္ေတာ့တယ္...  ပစၥည္းေတြ ေနရာခ်ၿပီး ညစာကို အျပင္မွာပဲ သြားစားၾကမယ္ေနာ္...  bae...  ပင္ပန္းေနၿပီလား"

Saint - " bae...  မပင္ပန္းပါဘူး ကိုရဲ႕ ကိုမွ ပင္ပန္းမွာေလ... ဟိုေလ အခန္းက ႏွစ္ခန္းတည္းဆိုေတာ့ ဘယ္လိုေနၾကမွာလဲ...  "

Mean - "ငါက ငါ့ကေလးနဲ႔အတူ တစ္ခန္းေနမွာ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ခန္းေနေပါ့...  "

Plan - "ဟင္...  အာ့လိုမေနပါဘူး...  ကေလးနဲ႔ Saint က တစ္ခန္းအတူေနမွာ... "

Mean - " ဟင္...  ကေလး ကလည္း ကုိယ္နဲ႔အတူတူ ေနေလေနာ္...  "

Saint တစ္ေယာက္လည္း Perth က သူ႔ကိုေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ေနတဲ့အတြက္

Saint - " ဟိုေလ...  ငါတို႔ ႏွစ္ေယာက္တစ္ခန္းစီ ေနရမွာဆိုေတာ့ ငါ Perth နဲ႔ပဲအတူတူေနလိုက္မယ္ "

Perth - "အင္း ကိုနဲ႔ bae အတူတူေနမယ္ Plan မင္းရဲ႕ sugar daddy နဲ႔ အတူတူေနလိုက္ေနာ္"

Plan - "အင္း ၿပီးေရာ ျမန္ျမန္လုပ္ ခဏနား ေရခ်ဳိးၿပီးရင္ အျပင္မွာ တစ္ခုခုသြားစားမယ္ ဗိုက္ဆာေနၿပီ ျမန္ျမန္လုပ္"

Perth - "ေအးပါ မင္းသာျမန္ျမန္ၿပီးေအာင္ ဝိုင္းကူေပး လက္ထဲမွာလည္း မုန္႔ေတြနဲ႔ ဒါေတာင္ ဗိုက္ဆာေသးတယ္ ေမ်ာက္ကေတာ့ေနာ္"

Mean - "ကိုယ့္ကေလး ဗိုက္ဆာေနၿပီလား အာ့ဆို ေရသြားခ်ဳိးထား ခဏေန သြားက်မယ္"

သူတို႔ေလးေယာက္လည္း ခဏေန မုန္႔သြားစားၾက လိုအပ္တာေတြ ဝယ္လာခဲ့ၿပီး မနက္ေက်ာင္းသြားဖို႔ အဆင္သင့္ျပင္ဆင္ထားၿပီး အိပ္ယာဝင္ခဲ့ၾကသည္။

Perth - "bae မအိပ္ေသးဘူးလား လာေလ ကိုယ္ bae ကို ဘာမွမလုပ္ပါဘူး လာ မနက္ေစာေစာအတန္း ခ်ိန္႐ွိတယ္ေလ အိပ္ရေအာင္ ကိုယ္က bae ကို ကိုယ့္ရဲ႕ အလံုျခံဳဆံုးရင္ခြင္ထဲမွာ ေမွးစင္ခိုင္းမွာ လာအိပ္ေတာ့ "

Saint - "ဟုတ္ကဲ့ ကို ကိုယ္က bae ကို အျဖဴစင္ဆံုး ခ်စ္တာ bae သိပါတယ္ ကိုယ့္ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမွာ bae ကို ခိုနားခြင့္ေပးမယ္ဆိုတာ သိပါတယ္ အိပ္ရေအာင္ ကို "

Perth လည္း သူ႔ရင္ခြင္ထဲက Saint ကို နဖူးေလးအနမ္းေပးၿပီး အိပ္စက္ျခင္းဆီသို႔

🖤Strange Love (Pause)Where stories live. Discover now