Nu se poate ca tata sa fie criminal,nu are cum. Oare are dreptate Denis? Dar daca stau sa ma gandesc tatalui meu nu ii pasa de mine,niciodata nu i-a pasat..
Imi sterg lacrimile cu podul palmei,incerc sa ma ridic sprijinindu-ma de pomi,dar,normal,nu reusesc din cauza gleznei nenorocite.
-Denis plecam o data de aici?
-Ok,cand esti suparata esti foarte irascibila..
Nu am mai zis nimic tinand cont ca ce a spus era adevarat.
Ma ia in brate,ca pana acum, si pornim iar. Gandul imi era numai la tata si la sotia lui nenorocita si mica printesa a casei. Nici nu cred ca a observat ca lipsesc de acasa,ce il intereseaza pe el de mine?! Nu-s mica princesa.
Dintr-o data ma trezesc din toate gandurile mele care ma batuiau si ii dau o palma lui Denis.
-Auu! Pentru ce a fost asta?!
-Unu pentru ca nu mi-ai zis de la inceput ce stiai despre tata,doi m-ai rapit si trei din cauza ta acum ma tarasti printr-o padure nesfarsita.
Nu a mai zis nimic. Am observat ca este un tip tacut cateodata. E un nesimtit,un ticalos,un mininos,un rapitor...dar totusi atat de frumos,cu ochii lui de un abastru nemaintalnit in care ma pierd de fiecare data cand ma uit,cu un corp sexy si buze carnoase si... Stai! Nu,nu,nu,nu! Gata cu prostiile,nu poate sa imi placa de el. Asta imi lipsea.
Dupa ce mergem iar cateva ore in sir,intr-un final,in departare se vede un drum. Denis se grabeste sa ajunga la el. Odata ajunsi acolo ma lasa jos.,pe marginea drumului pentru a-si trage rasuflarea.
Se uita foarte debusolat laacel drum..nu stia in ce directie sa o luam. Eu,imi frecam glezna, care se unflase,pentru cama durea ingrozitor. Denis,dupa ce termina sa se tot uite in stanga si dreapta nedumerit la drum,vine si se aseaza langa mine.
-Te mai doare glezna? Ma intreaba cu vocea lui plina de caldura.
-Da si cred ca s-a unflat.
-Da-mi sa vad.
Imi ia piciorul,ma descalta si incepe sa imi maseze glezna. Ma durea ingrozitor,asa ca l-am rugat sa se opreasca. Imi lasa piciorul si fara sa imi dau seama imi sprijin capul de umarul lui. Ma simt in siguranta langa el.
*Denis P.O.V*
Fata asta e asa de dulce. Ochii aia ma inebunesc,ma blochez de fiecare data cand ma uit in ei,e o fata sensibila si cu toate ca e cateotata atargoasa,o inteleg..
Vreau sa stie ca langa mine nu ii se poate intampla nimic rau. Vreau sa se simpta protejata. As da orice pentru ea si am o fost un prost ca am rapito.
S-a schimbat asa de mult de cand nu am mai vazuto. E mai mare,mai matura,mai frumoasa. Dar,chiar nu-si aduce amimte de mine?! Am copilarit impreuna,cum de... off,nu mai conteaza.
-Denis,mai spune-mi despre tine si viata ta.
Ce as putea sa ii spun? Ca am copilarit impreuna cu ea? Ca am fost nevoit sa imi schimb numele si sa ma ascund de ea si familia ei? Nu i-am putea spune asta,nu acum.
-Nu imi place sa vorbesc despre asta.
CITEȘTI
Cine Sunt Eu De Fapt?
Non-Fiction~cateodata, se pot intampla lucruri la care nu te gandeai niciodata. Cateodata viața ta poate lua o întorsătură zdravănă și sa Îți dai seama ca de fapt nu știi cine ești, iar tot timpul ai trăit în minciuna.~