*ding ding*
-Alo?!
-heiii!! te-ai trezit?
-nu!
-dar ce mai astepti? e prima zi de scoala!
-CEEE?? nuuu, nu se poate!! cand a trecut timpul asa repede?
-off tu! ma faci sa rad! prostuto! hai scoala-te mai repede ca intarzi
-ok,ok.
-ne vedem la scoala. Te iubesc. Pa
-si eu. Pa!
off... cum a trecut timpul asa repede? parca ieri abia scapasem de examenele acealea pentru care ne pregatim din clasa a 5a! Se pare ca de astazi incep cei 4 ani de liceu. off... as mai dormi umpic,dar intarzii.Ar fi timpul sa ma scol!
Ahh.. am uitat sa ma prezint! eu ma numesc Rocky si am 15 ani. Astazi este prima zi de scoala, dupa cum ati observat. Nu am nici un chef. As mai lenevi umpic,dar nu pot. Blestemata fie scoala!
Ma ridic somnoroasa din pat, ma duc la baie sa ma spal, ma duc in dulap sa imi aleg hainele pentru maine,dar... singura si cea mai mare mea problema din fiecare zi este CU CE MA IMBRAC? cu toate ca dulapul meu este plin cu haine, niciodata nu am cu ce ma imbraca. Stau in fata dulapului in jur de 10 minute pentru a vedea ce haine sa imi iau.Pana la urama am decis.. imi iau o pereche de blugi scurti cu niste tinte pe o parte si un tricou mai larg negru,cu un cap de mort pe el. Ma pieptan, ma dau cu parfum, imi iau o geanta in care imi bag un caiet, un pix, parfumul,portofelul si cheile. Ma incalt si plec la scoala.
Am ajuns. Intru pe poarta scolii si ma trec niste emotii parca as fi la un concurs international. Era o agitatie grozava. Toata lumea tipa, mergeau de colo colo,terenul de sport era plin de copii,normal. Inaintez eu pana dau de colegii mei. Se pare ca avem si cativa,mai multi,colegii noi. Hmm.. poate este si vreunul mai dragut.
-Rockyyyy !!! ce dor mi-a fost de tinee!!
-Aaaa. Miriammm!! si mie mi-a fost dor grav de tine!
Miriam este cea mai buna prietena a mea. Ne cunoastem de cand eram bebelusi si norocul nostru a fost ca am picat in aceeasi scoala din clasa 1. O ador ! este o fire mai nebuna si ciudata,cam ca mine, avem multe in comun, ne-am cerat de mukte ori, dar de fiecare data ne-am impacat. Petrecem marea majoritate a timpului impreuna.
Dupa vreo 20 de minute in care am tot vorbit cu colegii mei de clasa dar, si cu cei din alte clase a aparut si driginta noastra. A inceput "serbarea".
Am stat in curtea scolii in jur de 40-45 de minute, apoi am mers in clasa unde diriginta s-a prezentat celor noi,norocul meu a fost ca aceeasi diriginta am avut-o si in 5-8. Dupa ce s-a prezentat ne-a dat orarul pentru maine, iar apoi , ca sa ne cunoastem mai bine, i-a pus pe elevii noi sa se ridice in picioare pe rad si sa ne spuna cateceva despre ei.
S-au ridicat pe rand, unul cate unul. Sincer, nu prea am fost atenta la ei, pana s-a ridicat acest baiat. Oh Doamne e asa dragutt !
Il chema Mike. Este destul de inalt, are parul saten si ondulat, are ochii de un albastru nemaivazut si e super super suoer draguttt!! ohh nuu.. cred ca m-am indragostit.. dar nu se poate,iara?!
-Ammmm... heii, eu sunt Rocki.
-hei, eu ma numesc Mike.
-presimt ca o sa ne intelegem super!
-si eu.
-sii...tu de unde vi?
-pai,eu vin din Anglia..este primul meu an in Romania
-aham.. de aici se explica accentul tau.Dar vad ca vorbesti foarte bine romana
-pai da, eu sunt roman dar, de la varsta de 3 ani am stat in Anglia cu familia mea si acum ne-am decis sa ne reintoarcem aici.
-aha.. eu imi doresc foarte mukt sa merg in Anglia sa invat acolo.
-da, sincer, este foarte frumos.. eu am fost la un liceu de muzica
-si eu vreau tot la liceu de muzica, de aceea am optat pentru o bursa in Anglia dar, deocamdata tu esti singurul care stie de asta.
-aham... amm, uite eu trebuie sa plec, ne vedem maine.papa
-ok..papa . Ma bucur de cunostinta
-si eu
off... e asaaa dragutttt... si accentul lui ma omoara.
Am ajuns acasa dupa o zi scurta si obositoare de prima zi de scoala. Cum am intrat in casa m.am trantit in pat si am adormit si m-am trezit abia a doua zi........
CITEȘTI
Cine Sunt Eu De Fapt?
Non-Fiction~cateodata, se pot intampla lucruri la care nu te gandeai niciodata. Cateodata viața ta poate lua o întorsătură zdravănă și sa Îți dai seama ca de fapt nu știi cine ești, iar tot timpul ai trăit în minciuna.~