#1 za dużo się dzieje

286 14 3
                                    

Hej jestem Amelia i wczoraj obchodziłam 15 -stke. Przyszło naprawdę dużo osób z którymi dobrze się bawiłam a zarazem żegnałam się na parę lat. Dziś miałam lot na 4.00 do Ameryki (dokładnie to do USA )Przeprowadzka na całe życie. Nie stresowałam się ponieważ dobrze radziłam sobie z j.angielskim ale mimo to wolałabym zostać w Polsce z przyjaciółmi. Przeprowadzka była konieczna ponieważ tata dostał awans a przy okazji w USA mam prawie całą rodzinę, ehhh.

Po dłuuuuugim locie o 17.00 byłam przy moim domu. Rodzice pomogli mi wypakować bagaże a w trakcie tego zauważyłam ,że nie mam małej torby z najlepszymi i najwygodniejszymi ubraniami. Nie chciałam wracać na lotnisko bo byłam bardzo zmęczona po locie. Wolałam nie tracić czasu na szukanie igły w stogu siana. Miałam sporo kieszonkowych więc następnego dnia idę do galerii.

Gdy się rozpakowałam (godz.19.48) zaczełam szukać w internecie mojej przyszłej klasy. Znalazłam parę osób.

Tris.

Najbardziej zaprzyjaźniłam się z Tris. Szaloną dziewczyną że stylem z lat 80. Umówiłyśmy się nawet następnego dnia na zakupy. Pisałaś My do północy.

Szkolny dziwak i przystojniak

Umyłam się i napisał do mnie jakiś Liam.

Liam- hej pienkna tu Liam.

Amelka- hej Liam, znamy się?

L- Hodzimy razem a ty pytasz sie mnię czy sie znamy?

A- zabawne.

L - Za dwa dni rozpoczęcie roku szkolnego ,gotowa?

A- No nwm to wszystko jest takie inne.

L - ,,Inne" dobrze się czujesz? Nigdy tak nie mówisz.

A- tak , idę spać pa.

L - chyba miałaś gróby melanrz lol.

Ploteczki ploteczki

Wszystko opowiedziałam Tris.


Tris - Weś lepiej już do niego nie pisz. Podejżany typ.

Amelka - luz nie napiszę.

T - powiedział chociaż jak się nazywa?

A - Liam

T - NA PEWNO DOBRZE NAPISAŁAŚ TO IMIĘ?

A- No tak napisał

T - Jak to ten Liam to piszesz z największym przystojniakiem w calutkiej szkole.

A- em okej.

T - ale nie rób sobie nadzieji, pewnie jakiś nerd się podszywa i ma bekę

A - Pewnie tak

T - choć my już spać bo jak spotkamy jakiś przystojniaków na zakupach to lepiej nie mieć worów pod oczam.

A- haha, dobranoc ❤️🌙

T- Dobranoc 😘

Powiedz LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz