#3 czy mnie polubią?

198 16 25
                                    

~czwartek~

Obudziłam się cała spocona i zestresowana w końcu pierwszy dzień w nowej szkole. Umyłam się i zaczęłam się szykować. Zrobiłam make-up i ubrałam i uczestałam się tak:

W między czasie mama przyniosła mi pyszne pankejki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W między czasie mama przyniosła mi pyszne pankejki. Mniami. Spotkałam się w drodze do szkoły z Tris , która prubowała mnie uspokoić. Szkoła była ogroma dużo DUŻO większa od szkoły w polsce. Kilka wielkich boisk, wielka sala gimnastyczna, sala teatralna i wieleee innych. Rozpoczęcie roku było typowe. Tris oprowadziła mnie po całej szkole. Pierwszego dnia poznałam i polubiłam wielu nauczycieli. Wychodząc ze szkoły zobaczyłyśmy Liama kłucącego się z jakąś modnisią. Nie potrzebnie się tak stresowałam bo wszyscy byli mili i ciekawi tego z kąd pochodzę. Po rozpoczęciu roku poszłam z Tris do księgarni kupić zeszyty itd. a potem do kawiarni na herbatkę. Tris poszła załatwiać jakieś dokumęty z tatą a ja spacerkiem wracałam do domu. Zauważyłam nowych sąsiadów wprowadzających się do domu obok mnie. Poszłam zagadać i się przywitać.

Jackson Thomas

Moim sąsiadem był chłopak w moim wieku. Po dłuższej rozmowie dowiedziałam się że chodzimy do tej samej szkoły. Zakolegowaliśmy się i wymieniliśmy się numerami.

Tris ma Crusha?!

Oczywiście wszystko opowiedziałam Tris jak zawsze.

Amelka- wprowadził się obok mnie jakiś chłopak chodzący do naszej szkoły nawet miły ale totalnie nie w moim typie. Nazywa się Jackson Thomas kojażysz?

Trisz- Jackson Thomas? Żart???

A- nie

T- Amelia no bo muszę ci coś powiedzieć 👉👈

A- mów

T- dziwnie to zabrzmi ale no podoba mi się od jakiegoś czasu. 🤦

A- o m g ale super !!!

T- no nie właśnie no bo ja się wstydzę z nim gadać

A- oł

Powiedz LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz