#5 kim jesteś?

58 4 2
                                    

Myślę ,,Tylko nie on!!! Jeba*ny przystojniak myślący że każda laska na niego leci."

Amelka: hej jestem Amelka

Liam: hej Liam. Przeniosłaś się? Wcześniej nie widziałem cię w tej szkole.

A: tak ,przeniosłam się z....

Nauczyciel: ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sza

Popatrzyliśmy się na siebie prawie wybuchając ze śmiechu.

Po chwili...

A: "patrzę się na to jak bardzo źle rozwiązuje swoje zadania"

L: co?

A: nie jesteś najlepszy z geografii

L: jak widać ehhhh. Ej może pójdziesz ze mną do kawiarni na jakieś ciastko czy coś?

A: Raczej nie.

L: " patszy się z niedowierzaniem że nie jestem nim zainteresowana" na pewno nie chcesz?

A: przecież mówię lol

L: "nadal nie może uwierzyć"

Pokażę im jak to się robi

Lekcje były długie ale temat łatwo wchodził. Wychodząc ze szkoły Tris opowiadała mi o Jacksonie jak to ona ,a ja zanużyłam się we własnych myślach. Zauważyłam grupkę chłopców. W tym samym czasie Tris przesłała bełkotać o miłości. Spojżałam się nanią, ładnie w tedy wyglądała.

Mniejsza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mniejsza. Zatrzymałyśmy się patrząc na chłopców. Tris zaczęła mi o nich opowiadać.

Tris: Liam- uprawia dużo sportów koszykówkę, siatkówkę, bejsbolówkę. Chodził chyba z połową szkoły (kobieciaż) ale nigdy nie może zbudować trwałego związeku. Jest z bogatej rodziny ale rodziców nigdy niema w domu więc robi często domówki. Fatalnieee się uczy. Wymiata na desce.

Jackson- Strasznie przystojny, miły, mądry, Kochany, romantyczny ahhhhhh

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jackson- Strasznie przystojny, miły, mądry, Kochany, romantyczny ahhhhhh. Dobrze jeździ na desce. Ma młodszą siostrę która jest przeurocza. Jest sportowcem. Chodzi z Sophią.

Tamten wysoki to Caden za dużo o nim nie wiem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tamten wysoki to Caden za dużo o nim nie wiem. Nie ma żadnych kąt na insta ani nigdzie. Dobrze hakuje, programuje itp. Słyszałam że jak jakaś dziewczyna z nim zerwała to włamał jej się na konto i wrzucił obrzydliwe zdjęcia. Lepiej się z nim nie zadawaj, to psychol.

 Lepiej się z nim nie zadawaj, to psychol

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A i jeszcze ten niziurki czyli Wyatt. Nie jest interesujący. Sprzedaje pracę domowe, rozprawki itd. Zajmuje się biznesem, handlem itd. I wsumie to tyle o nim.

Chłopcy popisywali się akrobatyką czyli salta itd

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chłopcy popisywali się akrobatyką czyli salta itd. Rozśmieszyło mnie to jak bardzo źle to robią. Zaśmiałam się głośniej. Chyba usłyszeli mój śmiech bo się spojżeli.

Wyatt: co się szczerzysz?

Amelka: rozśmieszyło mnie to jak wy tego nie umiecie robić a mimo to się popisujecie
,,Do Tris" pokażę im jak to się robi.

W akrobatyce mam doświadczenie. Uprawiam ten sport kilka lat więc pewna siebie podeszłam do nich i zaprezentowałam im kilka trików.

Jackson: chyba musimy się zacząć uczyć od mistrza.

Uśmiechnęłam się i poszłam z Tris do domu.

Zmęczona całym dniem położyłam się na łóżku.
Usłyszałam dźwięk przychodzących wiadomości. Oczywiście wszystkie od Liama.

Kiedyś ci powiem

Liam- jesteś?
Liam- słuchaj Monica przepraszam że w tedy na ciebie za tamtą kłutnie ale po proschowujesz się dziwnie gdy spotykamy się w realu. Czasami wolę z tobą pisać niż normalnie rozmawiać. Chyba powinniśmy to zakończyć.

Amelka- co? Ale ja nie jestem Monica.

L- nie żartuj sobie, dobrze?

A- eee nie żartuje. Może pomyliłeś numery?

L-😳 kim jesteś?

Po tej konwersacji byłam pewna że pisze z prawdziwym Liamem a nie chłopcem podszywających się pod niego. Trochę się zestresowałam.

A- z dziewczyną

L- a imię?

A- anonimowa

L- yhym , słuchaj zapomnijmy o tym co pisałem haha

A- luz , zdarzają się pomyłki.

Pisaliśmy naprawdę długoooo.

***
Widzę że niektórym osobom podoba się to jak piszę. Czuję że czasami coś dziwnie mi wychodzi itd. może je napisać komentarz co powinnam poprawić? Z góry dziękuję ❤️

Powiedz LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz