- Ki vagyok - dobtam le a pad mellé a táskámat, majd magamat a székemre - Soha többet nem CS:GO-zok.
- Milyen felvilágosult lettél - dünnyögte unottan Mium, az osztály legflegmább lánya, aki mellesleg az egyik 'legjobb barátom' - Már azt hittem pornómaratont tartottatok Hanbeonnal.
- Bárcsak - nyújtóztam, majd a mellette ülő lányra sandítottam - Még mindig depizik?
- Nem vagyok depis! - rivallt rám, mintha hozzá beszéltem volna.
- De még mindig nem emésztette meg a történéseket - forgatta a szemét a barátnője.
- Jézusom, Chingu, a BTS is csak egy fiúbanda volt a sok közül, már 3 hónapja feloszlottak, ezen mit kell emészteni?
- Te könnyen beszélsz! - ellenkezett - A te amerikai ribancaid nem tűnnek el egyik napról a másikra!
- 1, Alan Walker még mindig fiú, 2, ők sem tűntek el, Jin is csak bevonult, J-hope meg Jimin olyan szóló-duó karriert nyomat, hogy Taemin megirigyelhetné, amúgy is, mint Bts-t hallgatni tudod még őket, nem ez a lényeg? Tedd már túl magad...
- Itt vagyok! - szakított félbe a lihegő Hanbeon, aki 2 másodperccel a becsengő előtt toppant be - Hogy ez a tavasz milyen hideg!
- Mi az, út közben lekaptál pár deres faágat? - nevetett fel halkan Mium, amikor is betoppant az osztályfőnök.
- Csendesedni - szólt higgadtan - Hozott még valaki közszolgálatis papírt?
- Basszus - suttogtam a mellettem ülő fiúnak - Tökre kiment a fejemből.
- 3 éven át? - hányta a szememre szintúgy suttogva - Basszus, Jighan, 50 órát kéne bedolgoznod 2 hét alatt. Hogy csinálod meg?!
- Ne beszéljetek! - szólt hátra ofő, majd amikor rájött, hogy én voltam az, száját gúnyos vigyorra húzta - Jighan, még mindig nem dolgoztál egy órát se.
- Tanárnő - agyaltam valami hiteles kifogáson - nem tudtam egy olyan helyre se bekerülni.
- Valamiért a többiek igen - sóhajtott mosolyogva - Már nem tudsz az eddigi szerződéses helyekre menni, már nem engedik. Mivel áttoltad az előző 2 évet is, már lehetetlen bepótolnod. Holnapra hozz legalább szerződést, amennyiben hiszel abban, hogy egyesek kegyelmeznek neked.
- I-igen - buktam le.
Én vagyok a lehető leglustább az osztályban. Null huszonnégyben kockulok, ami csak arra jó, hogy az angoltudásomat felhúzza, meg persze az infót. Ez a két tantárgy van, amiből kitűnő vagyok, és a szüleim teljesen megértőek ezzel kapcsolatban. Amúgy is, otthon minden a 12 éves húgom, Shimjang körül forog. Pedig ha a veszekedéseink közszolgálatnak számítanának, akkor már 9.-ben meglett volna minimum 100 óra.- Akkor, hol fogod összeszedni a kemény 50 órádat? - kezdett cukkolni a kapun kilépve Mium, aki olyannyira beleszokott a zaklató szerepbe, hogy bennem már csak az áldozatot látta.
- Még nem tudom - sóhajtottam - Talán elmegyek valahova takarítónak. Majd egy fél órát sepregetek, a maradékot meg majd valami jófej beírja.
- Ez csalás! - rivallt rám Chingu. Akármennyire is bájos az arca, ne tévesszen meg. Az sem, hogy rózsaszín szoknya van rajta fehér blúzzal, de még a kedves mosolyának se higgy, mert belül akkora egy pitbull, mint Mium. Nem csoda, hogy besztfrendek.
- Igaza van - állt ki a féldémon mellett Hanbeon - Nem csalhatod le. Ha mi megcsináltuk, akkor neked is meg kell.
- Jó, de én nem a strandra megyek jégkását árulni - utaltam a lányokra, akik nyáron letudták a dolgukat - Mondom, ma utánanézek, utána cukkolhattok vele. Ameddig nem tudom, mit fogok csinálni, addig ne gyertek ilyenekkel.
- De azzal jönni fogunk, hogy csicska vagy, és 3 éven át toltad a munkát - vigyorgott gonoszan Mium - És hogy évet fogsz ismételni.
- Jól van na, Miau - szólítottam egyik gúnynevén, majd futásnak eredtem, tudva, hogy a következő mellékutcában le kell kanyarodnia, de úgy tűnt, tévedtem; utánam loholva taglalta, milyen módokon fog végezni velem, ezt nem valami kulturált formában. Hét káromkodás per mondat eloszlásban kaptak a testrészeim szebbnél szebb jelzőket, és már kezdtem kifulladni. Úgy tűnik a 'rák egye ki a tüdőd!' felkiáltásai nem találtak süket fülekre. Vagy nem süket fülekre találtak? A nyelvtan sosem volt az erősségem.
- Ro-HADJ EL - vetette rám magát, amitől egy hatalmasat estem, lehorzsolva a bőrt az alapból szakadt farmerem lyukán keresztül.
- Áhf, te lány, szállj le! - markoltam az alkarját, amivel fojtogatott, de csak nem engedett.
- Ez az! Fojtsd meg! - drukkolt a távolból Chingu, miközben Hanbeon a maga tempójában sietett a segítségemre.
- Pórázt rá! - poroltam le magam, amint leszedte rólam - Te pedig ne biztasd! - mordultam a cukinak tűnő lányra.
- Ennyi örömöm van az életben! - nyavalygott, majd egy gyors öleléssel elbúcsúzott a bff-jétől, és megindult. Mium az ellenkező irányba ballagott, majd lekanyarodva eltűnt a szemünk elől.
- Hogy te hogy vagy még életben... - sóhajtott a megmentőm, majd egy ökölpacsi után átvágott a pillanatnyilag kihalt úttesten, és tovább ment az egyik mellékutcán.
Chinguval ketten, néma csöndben haladtunk a tömbház irányába, amit nem sokára el is értünk.
- Te nem - lökött ki a liftből, éppen az után, hogy beléptem.
- Miért? - biggyesztettem le az alsó ajkamat.
- Mert nem fulladtál meg - szólt gúnyosan, majd bezárult az ajtó. Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak?
Chingu mindig is ilyen volt. Amióta létezett Bangtan Boys, azóta istenítette őket, rendelt cuccokat, járt koncertekre és fanmeetingekere. Egy kisebb (inkább nagyobb) világ dőlt össze benne, amikor a Big Hit közölte, hogy feloszlanak. Egy hónappal a történtek után tele lett a net különböző klikbait címekkel vagy kamu cikkekkel, összeesküvés elméletekkel, meg ilyenekkel. "A Big Hit kihasználta a Bts gyengélkedését, hogy a reflektorfénybe helyezze legújabb bandáját!"
"Min Yoongit (bts) egy elmegyógyintézetnél látták! A képekért kattintson ide."
"Jeon Jeongguk újra debütál? Pletykák a Big Hit titkos fiúbandájáról!"
"Kim Taehyung, (Bts V) arra sem emlékszik, kicsoda ő! (Frissül)"
"Mi lett RM-mel? A rapper visszavonul!"
Ezek a pletykák. A tények viszont nem ennyire pontosak, de nem is annyira abszurdak. Kim Taehyung és Min Yoongi csupán egészségügyi okokból vonultak vissza, nem estek kómába! RM családi ügyek miatt hazautazott, egy időben az előző kettő taggal, de eközben Seokjin kénytelen volt bevonulni. A hirtelen szétszéledés állítólag valamilyen úton-módon megszegte a szerződésüket, a hivatalos interjúk szerint, így cégük kénytelen volt feloszlatni a legnagyobb pénzforrását. J-hope és Jimin szólókarriert indítottak, utóbbi most éppen Amerikát járja, míg Jungkook traine fokozatra kapcsolt, és azt mondják, hamarosan újra színpadra lép. Sokak szerint ez a kpop második legnagyobb tragédiája Jonghyun után.
YOU ARE READING
Vérző Szárnyak (Pillangó 3.évad)
FanfictionA történtek óta már fél év telt el. Közben a Bangtan Boys feloszlott. De itt nem ér véget semmi... Pont most kezdődik a java. Mi köze lehet a sok titoknak egy csupán 18 éves lány, egy felelőtlen gimnazista és egy pszichológus kapcsolatának? Hogy j...