Remix song~~
"Syah telefon kau bunyi tu.. Syah angkatlah... Bisinglah..."kata Ar membaling bantal ke katil Syah..
"Kau baling kat siapa tu Ar?? Dah bangunlah semua.. Kita ada kelas organic chemistry la pagi ni... Bangun... Dah kul 7 lah... BANGUN!!!!"kata Syah..
"What???!!!"jerit Al, Ar and Ain serentak..
"Syah kau baru nak kejut kitaorang... Kau tahu kan tu kelas Mrs Lion.. Adoilah..."bebel Ain..
"Ala chilla... Awal lagi.."kata Syah tenang.
"Chill kepala bana kau lah senget... Wei Ar cepatlah.... Orang lain nak siap jugak..."kata Al pulak...
"Nasib korang lah... Aku gerak dulu.. Good Luck!"kata Syah terus keluar dari bilik..
"Apaklah Syah!!!"jerit Al..
Tok.... Tok...
"Sorry madam.. Alarm mampus.."kata Al..
"What?! You late 15 minutes.."marah Madam Lily..
"Sorry madam.. Our roomate doesn't wake us up earlier.."kata Ain
"Who is your guys roomate..???"kata Madam Lily..
"SYAH!!!"kata mereka bertiga..
"Syah is it true??"tanya Madam Lily..
"No madam.. I wake them up earlier but they don't want to wake up.. It not my fault right madam??"bela Syah..
"Whatever.. You three extra assignment.. Submit me in 1 weeks.. Go back to your sit.."kata Madam Lily..
"Okey madam.. Thank you.."kata Al..
Truttt.... Trutt......
(Unknown number)
@UnknownNumber : Hye ni Syah ke??? Ni Nadya..
@SyahRomeo : Hye yer.. Anything??
@NadJunior : Syah dah lunch?? Nad ingt nak ajak Syah lunch sama.. Boleh??
@SyahRomeo : Belum.. Ada apa-apa nak dibincangkan ke?? Sbb Syah ada hal sikit..
@NadJunior : Yes ada.. Nad kurang paham tentang teater tu...
@NadJunior : Sorry smlm Nad tak fokus...
@SyahRomeo : Oklah nak jumpa kat mana??
@NadJunior : Café Cendana boleh??
@SyahRomeo : Ok see you there..
"Syah jom lunch.."ajak Ar..
"Ok tp lunch kat café Cendana boleh??"jawab Syah..
"Ala aku baru nk nasi ayam.."kata Ar..
"Ouh... Kalau gitu takpelah.. Aku gerak dulu lah nak jmpa Nadya jap.."kata Syah selamba..
"Eh kjap.. Nadya junior tu ke??"tanya Al
"Yer kenapa??"jawab Syah tenang
"Ok nasi ayam boleh makan esk.. Jom Syah.."kata Ar teruja..
'Kenapalah aku boleh tersasul nama junior tu.. Tp takpelah.. At least Fatin tak pikir bukan-bukan...'omel Syah..
(Café Cendana)
"Sorry lambat.. Dah lama Nad tunggu?"kata Syah menarik kerusi dihadapan Nadya.
"Taklah... Nad punn........... Baru sampai ni.."jawab Nad tergagap...
"Ok apa yg dibincangkan??"kata Syah..
"Apa kata kita makan dulu Syah.."kata Ar
"Betul tu... Nad nak mkn apa?? Ain boleh tolong orderkan skli..."kata Ain gentle..
^Party zone ringtone^
"Helooo... Fatin.. Knp call??"kata Syah..
"Kat mana tu?? Are you forget something??"tanya Fatin serius..
"Adoiiii.... Sorry I fogot... Ok I be right there now..."kata Syah terus berlari ke arah motornya..
"Syah kenapa tu??"tanya Nadya..
"Ouh tu msti dia lupa Fatin balik hari ni... Hahahaha tu yng kabut tu.."kata Al selamba..
"Fatin????"tanya Nadya lagi..
"Adik angkat dia.. Senior Nad setahun.."kata Ain pulak..
"Syah tu memang.. Kalau Fatin msti dia mcm bini nk beranak dah.."kata Ar berselang gelak..
"Nad dulu belajar course apa?? Kenapa transfer sini??"tanya Al cuba mencucuk jarum...
"Dulu course modelling gak.. Sbb parents tukar kerja sni..."jawab Nadya..
"Nad dah ada............"tanya Ar
"Sorry Nad kena balik.. Lupa ada jnji dengan member.. Nice to meet you guys.."kata Nadya terus beredar..
"Aku belum habis cakap lagi.. Dia blah mcm tu je.."kata Ar tak puas hati..
"Hati dia dah terpaut.. Tak payahlah korang try... Tak akan dapat punya.."kata Ain menyembunyikan senyumannya..
"Yer2 je kau ni... Yakin je kau ni..."kata Ar selamba..
"Kau tak percaya suka hati koranglah.."kata Ain mengalah..
Truttt... Truttt...
(Otak Sewel)
@SyahRomeo : Aku tunggu korang kat kelas tau..
@AlSenget : Fatin kau dah hantar balik ke??
@ArMok : Fatin sihat??
@SyahRomeo : Aku dah hantar balik dah.. Alhamdulillah..
@AinGiler : Ok jumpa kat kelas..
@SyahRomeo : Tadi korang bincang apa je dengan Nad.. Dia dah faham belum pasal teater tu??
@AlSenget : Bincang apanya... Kau blah dia pun blah.. Ada hal katanya..
@ArMok : Ni semua salah Ain la... Acah-acah romeo.. Kan dia blah macam tu...
@AinGiler : Eh aku pulak disalahkan.. Dah dia kata ada halkan.... Asyik aku je disalahkan...Aku left kang...
@SyahRomeo : Sudahlah korang... Aku tunggu kat kelas ni.. Cepat.. Aku seseorang ni..