4. oldal: Pete Wentz kapcsolatai

364 49 9
                                    

Pete Wentz egy tuskó volt.

A diákok bunkónak gondolták Pete Wentzt.

De ismerték ők Petet?

Te talán ismerted őt igazán?

Hogansville, Rain Lewis középiskola

1991. szeptember

Gerard Way

- Mit akarsz Way? Soha a büdös életben nem beszéltél velem egy szót se - mordult rám a srác és kirúgta a 'kétajtós szekrény' motorjának a támaszát, ami így a sárba nyomódott. Ha be kéne mutatnom Pete helyzetét az iskolában azt mondanám, hogy a szellemfiú alatt állt a ranglétrán, természetesen nem népszerűségében. A félelemkeltéshez viszont már annál inkább értett. Híres volt az erőszakosságáról és arról, hogy ha van egy frappáns oka akkor csak neked ugrik, persze szinte sosem csinálta ezt egyedül. De egyébként annyira nem volt barátkozós típus, még ha volt is pár ember az oldalán, mint például Andy (kit szintén megelőzte rossz híre). Az emberek kissé tőle is féltek de persze senki sem annyira, mint Franktől. Mivel a szellenfiú tényleg egy két lábon járó rejtély volt és csak rosszat lehetett róla hallani, Petet azért nagyrészt ismerték. Nos, nekem azonban nem volt okom tartani Pete Wentztől, ugyanis ő és az öcsém rendkívül jóban voltak. Óvoda óta ismerték egymást és információim szerinte Pete volt, aki miatt Mikey nem lett tényleges nemi erőszak áldozata és emiatt rendkívül hálás voltam neki. Pete akkoriban egy évvel alattam járt, de máris nagyobb hírneve és pletyka köre volt, mint nekem. Nos, igaz ezt nem minden esetben irigyeltem, de voltak alkalmak. Például tőlem egyáltalán nem tartott senki, talán néha Patrick, mikor felcseszte az agyam, vagy Jay, amikor Mikeyval bömböltettük a szerinte 'sátánista' zenénket. Én, már az elején megmondtam, hogy nem volt százas az ürge, de anyám valahogy csak ilyeneket volt képes kifogni. Bár mit vártunk a Hogansville-i felhozataltól. Nem hibáztathatom, neki legalább volt valakije.

- Ez nem igaz Wentz - vontam össze a szemöldökeim, míg figyeltem, ahogy hanyagul az terebélyes, matt fekete motornak dől és fekete hajába túr. Hülye bájgúnár. Hogyan kedvelhette őt Mikey?

- Jó, igazad van, emlékszem, hogy huszonhatszor megköszönted, amit Mikeyért tettem. Én meg elmondtam neked, hogy nem érdekel és ezt nem veled akarom megbeszélni - a mondat végére arckifejezése egészem megváltozott.

- Én erre azt válaszoltam, hogy ha annyira akarsz vele beszélni menj el a házunkhoz és legyél férfi Wentz!

- Mindegy! Mit akarsz, elmondod még ma? - vágott közbe azonnal, mire elnyomtam egy kikívánkozó mosolyt. Nos, igen miután Mikey otthon volt eléggé megromlott a barátság kettőjük közt, amit elég rejtélyes körülmények övezntek, de nem az én dolgom volt, nem üthettem bele az orrom. Annyira.

- Te ismered a szellemfiút, igaz? - kérdeztem kissé titokzatos hangsúllyal. Pete felsóhajtott.

- Jajj Way! És még én legyek férfi? De egyébként azt azért nem mondanám rá, hogy ismerem - hanglejtése meglehetősen különösen csengett. Az arcom kijelentésére kezdett felforrósodni, de minden erőmmel azon voltam, hogy elnyomjam.

- És gondolom valamit sejtessz Mr. Rayn körül is. Mit gondolsz lehet hozzá köze? - tértem rögtön a lényegre. Tudtam, hogy ő tartja a máskor nagy száját, ha csak nincs oka arra, hogy köpjön.

Teenagers I. - Hogyan Vonzódjunk SzellemekhezOù les histoires vivent. Découvrez maintenant