Mikor felkeltem nem volt itt. Gondolom haza kellett menni-e. Elmentem halászni és otthagytam smaragdot. Mikor vissza mentem már tudott repülni szóval eltudunk menni, de a szívem igazából ide húz.
Egyik este elmentem bárányért és elkaptak nagyon megijedtem, de mikor megláttam azt a lány megnyugodtam. Ott maradtam és észre se vettem mikor lefogtak, de amíg ott volt velem nyugodt voltam.
De elkülték én meg gyorsan mentem utána amikor nem figyeltek megilyedtek, hogy bántom. Ráugrottam és elkezdtem nyalogatni. Elkezdett simogatni, hogy leszáljak, de nem mertem. Elkapta azt a pontot és össze eszem. Mindenki ámúlt amíg ő gyorsan ki bújt alólam. Számra tettek valamit és leláncoltak azután mindenki ünnepelt.
.........……………………………..........................
Hozzám bejött Kiara azt hiszem így hívták a vikingek. Kira elengedett, de bejött az apja én morogtam. Hablaty meg tolt hátra a falhoz. Az apja eleinte ideges volt, de aztán inkább döbbent.
-Nyugi ametiszt nem bánt. Ő az apám.-mondogatta a lány míg végül leültem és "mosolyogtam".
-Okos kislány! -dicsért meg.
-Ezt, hogy csináltad?-kérdezte meglepődve.
-Annyi, hogy, én nem akarom bántani.-mondta kedvesen ki.
Utána valaki befutott és elém dobott egy angolnát annyira megijedtem,(minden kis sárkánynak megtanítják, hogy az angolnától féni kell!) hogy kirepültem és elmentem a medencébe pár körúttal, hogy ne kövessenek.
A bátyám már aggódott értem, mert már egy hete ott voltam. De elmondhatom, hogy megismertem a lányt. Utána valakit halottam közeledni a bátyám egyből lőtt, de én mielött becsalódott volna a lövedék meglöttem és felrobbant a lövedék.
Kira volt az éreztem a szagát. Úgy érzem megbízhatok benne, de amit csinált nem tudom, hogy tiltották-e tőlem vagy direkt nem jött. Hozott egy nyerget amivel repülni szoktunk és edzeni. Rám rakta és egy bőr szütyőt erősített rá.
YOU ARE READING
Egy éjfúria és egy viking lány barátsága [félbe marad]
FantasyEgy éjfúria testvér életét látjuk, hogy élik túl az életet. Egy gyenge éjfúria és egy gyenge viking lány barátságát láthatyuk kibontakozni.