အနာဂတ္ငယ္(၅)

2.2K 205 18
                                    

မ်က္လံုးကိုမွိတ္ လက္ႏွစ္ဖက္ေျခႏွစ္ဖက္ကို အေက်ာဆန္႔၍ရသမွ်ဆန္႔ကာ ေရာက္လာေသာအေတြးတစ္ခုေၾကာင့္ ျပံဳးမိသည္!!

ႏိုးထတဲ့မနက္ခင္းတိုင္းမွာ အလိုမက်မႈေတြ စတင္ေဝးကြာခဲ့ျပီပဲ!

က်န္ခဲ့တဲ့မနက္ခင္းေဟာင္းေတြနဲ႔ မတူကြဲျပားစြာ ႏိုးထလာရေသာ ယေန႔မနက္ခင္းေလး!

လူႏိုးႏိုးခ်င္းမွာပဲ ခ်ာတိတ္ကို ဦးစြာသတိရျပီး ျပံဳးမိသည္အထိ!

Off...Off...ငါလည္း ခ်ာတိတ္တစ္ေယာက္ေၾကာင့္ မနက္ခင္းက အလွလြန္ေနျပီ!

အေတြးလက္က်န္တို႔က ယမန္ေန႔(မေန႔)က ညေနဆီ........!

(Flash back)

"ကိုယ္ေျပာခ်င္တာက...အေလ်ာ္မေတာင္းေတာ့ဘူး၊ဒါေပမဲ့..ကိုယ့္ရဲ႕ General Staff လာလုပ္ေပးရမယ္"

"ဗ်ာ!!!"

ဒီတစ္ခါ_ဗ်ာ_သံက အေတာ့ကိုက်ယ္တာပါ၊ ကၽြန္ေတာ္နားေတြ ကြဲမတက္!

ဒီခ်ာတိတ္ ဘယ္လိုေတာင္ အသံေအာင္တာ၊အဲ့သည္ေလာက္ လန္႔ရလား!

"ကၽြန္...ကၽြန္ေတာ္..."

"OK...အခုခ်က္ျခင္း အေျဖမေပးနဲ႔... မနက္ျဖန္ရံုးလာရင္ ကိုယ့္ဆီအရင္ဝင္ခဲ့"

(Flash back end)

အေတြးေတြ ရွည္ၾကာသြားပံုရပါသည္!

တံခါးေခါက္သံနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ႏိုးထေနက် မနက္ခင္းတိုင္းရဲ႕ သမ႐ိုးက်ႏွိဳးေနသံ!

"ေဒါက္..ေဒါက္..ေဒါက္..သခင္ေလးရွင့္..အိပ္ယာထခ်ိန္ပါ"

"ကၽြန္ေတာ္ႏိုးျပီ"

"ေဂ်ာက္"

တံခါးဖြင့္သံႏွင့္အတူ အိမ္ေတာ္ထိန္းဘဘနဲ႔ လိုက္ပါလာတဲ့ Maidေတြ!

အိပ္ယာမွခြာတာနဲ႔ အဆင္သင့္သိမ္းေပးမယ့္သူ၊ ေရခ်ိဳးခန္း ေရပူေရေအးစပ္ေပးမယ့္သူ၊ အဝတ္စားျပင္ေပးမယ့္သူ၊ breakfastျပင္ေပးျပီး လိုအပ္တာေတြကူမယ့္သူ၊ မေျပာင္းလဲတဲ့ တစ္ေန႔တာကိစၥအဝဝဟာ ေန႔စဥ္လည္ပတ္ၿမဲ!

ယေန႔ေလာက္ ျပံဳးရႊင္ေနတာကို တစ္ခါမွမျမင္ဘူးေသာ Maidေတြမွာလည္း ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္!

အနာဂတ္ငယ္ (အနာဂတ်ငယ်)Where stories live. Discover now