ယေန႔ပြဲေန႔မို႔ပြဲတက္ဝတ္စံုကိုအသီးသီးျပင္ဆင္ေနက်တဲ့လူ(၇)ဦးရွိေနေလရဲ႕!
က်ယ္ဝန္းလွေသာျခံက်ယ္ႀကီးထဲမွာေတာ့ နာမည္ေက်ာ္မင္းသားႀကီး Ice princeတစ္ျဖစ္လဲအထုပ္ပိုးေပါင္းမ်ားစြာကားေပၚတင္ကာ၊ေခၽြးသံတရႊဲရႊဲျဖစ္ေနပံုအရ တေနရာရာသြားဖို႔ေနာက္က်ေနပံုရပါတယ္!
တိတ္ဆိတ္တဲ့ဧည့္ခန္းထဲလူတစ္ဦးအလာကိုေစာင့္ေနတဲ့ေမာင္ႏွမ (၂)ေယာက္လဲရွိေနေသးရဲ႕!
ခုတစ္ေလာဝက္ေပါက္ေလးလိုျဖစ္လာတဲ့ေကာင္ျဖဴေလးကေတာ့Gunတို႔မဂၤလာပြဲအေၾကာင္းသိသြားတဲ့ေန႔ကစပီးSingကိုစိတ္ေကာက္ေနပါေတာ့တယ္၊သူတို႔စီစဥ္ပီးတဲ့ပြဲက Ro မဆန္တဲ့အျပင္႐ိုး
႐ိုးႀကီးလို႔ေျပာပီးျပႆနာတက္ေနရျခင္းေၾကာင့္
ဒီမနက္ပြဲလည္းGunေလးပါတယ္ေျပာလို႔လိုက္တ
က္တဲ့သေဘာေပမဲ့စိတ္ေကာက္မေျပေသးပံုရေနပါတယ္!အေနာက္တိုင္းဝတ္စံုကိုခန္႔ညားစြာဝတ္ထားတဲ့ လူပ်ိဳႀကီးကလည္းဒီေန႔ပြဲမွာ ခပ္လွလွခ်စ္သူေလးတစ္ေယာက္ရွာမယ္လို႔အားခဲရင္းအျပတ္အသက္ျပင္ဆင္ေနပါေတာ့သည္!
အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲကကိုယ္လံုးေပၚမွန္အေရွ႕မွာဝတ္ထားတဲ့ဂါဝန္အစိမ္းေလးကိုလွည့္ပတ္ပီးၾကည့္ေတာ့ေက်နပ္စြာျပံဳးလိုက္တဲ့ကေလးမေလးကလည္းဒီကေန႔ပြဲမွာသူသည္သာအလွဆံုးမိန္းကေလးအျဖစ္ဖန္တီးထားေလရဲ႕၊ေရွ႕ဆက္လာမယ့္အေၾကာင္းအရာေတြကိုႀကိဳေတြးရင္းအေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ေနေတာ့သည္!
_______Little Future__________
အေဆာက္အဦးႀကီးေရွ႕မွာအသီးသီးထိုးရပ္လာက်တဲ့ေနာက္ဆံုးေပၚကားအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ကားေပၚကဆင္းလာတဲ့ပုဂၢိဳလ္အသီးသီးတို႔ကလည္း ခင္းထားတဲ့ေကာ္ေဇာနီေပၚကျဖတ္ေလ်ာက္ကာ သတင္းေထာက္ေတြရဲ႕႐ိုက္ခ်က္ေတြေအာက္ပို႔စ္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပးကာမွတ္တမ္းအယူခံလွ်က္ရွိသည္!
သတင္းအစီစဥ္ကလည္းတိုက္႐ိုက္ထုတ္လႊင့္ေနတာမို႔ အားလံုးကနည္းနည္းမွအတိမ္းအေစာင္းမခံပဲ ဂ႐ုစိုက္ေနက်သလို အၾကံသမားအခ်ိဳ႕အခြင့္ေကာင္းေစာင့္ေနတဲ့ကာလလည္းျဖစ္တာမို႔ အားလံုးကသတိႀကီးစြာရွိေနက်သည္!
YOU ARE READING
အနာဂတ္ငယ္ (အနာဂတ်ငယ်)
Romance(Zawgyi + Unicode) OffGun fanficေလးပါ။ (Completed) OffGun fanficလေးပါ။ (Completed) (29/3/2019~14/6/2019)