အနာဂတ္ငယ္(၁၃)

1.9K 158 8
                                    

တိတ္ဆိတ္ေနေသာ အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲက သားအဖႏွစ္ဦး!

တစ္စံုတစ္ခုေျပာၾကားလာမည္ကို ေစာင့္ေနသည္ ဒါဒါ !

ဖခင္ျဖစ္သူ သူေဌးႀကီးမွာလည္း ခ်စ္သမီးေလးရဲ႕
လိုအင္ ဟူသမွ် ျဖည့္ေပးခဲ့သေလာက္ ဒီတစ္ခါ အခက္ႀကီးၾကံဳေနရသည္မို႔!

သမီးျဖစ္သူသေဘာက်သမွ်အရာရာတိုင္းကို လက္ဝယ္ပိုင္ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေပးခဲ့သည္ခ်ည္း!

တစ္ဦးတည္းေသာသမီးေလးရဲ႕ယခုလိုအင္က သက္ရွိလူသားျဖစ္ေနသည့္အျပင္၊နာမည္ေက်ာ္ၾကားမ်ိဳး႐ိုးဂုဏ္ျမင့္မားေနတဲ့လူတစ္ဦးျဖစ္ေနသည္မို႔အခက္ေတြ႕ေနေလသည္!

မိမိတစ္ဦးတည္းလုပ္လို႔မရသည့္အျပင္နီးစပ္ရာအကူညီေတာင္းမယ္ဆိုရင္ျဖင့္....!

"ေဖ့ခ်စ္သမီးေလး စိတ္မပူပဲ ေအးေဆးနားေနေတာ့ ဒီေဖက ခ်စ္သမီးေလးကို ကူညီမယ္ ဒါေပမဲ့ ကတိတစ္ခုေတာ့ေပးရမယ္ သမီးလူဆီမွာခ်စ္သူရွိတယ္ထင္တယ္လို႔ေျပာလာေတာ့ သူ႔ခ်စ္သူထက္ ေဖ့သမီးေလးကိုေရြးမယ္ဆိုရင္ ဝဲလ္ကမ္း ဒါမွမဟုတ္ပဲ သူ႔ခ်စ္သူကိုပဲေရြးသြားမယ္ဆိုရင္ ေဖ့သမီးေလးက ေရွ႕ဆက္မတိုးရဘူး ဘယ္လိုလဲ ကတိေပးလား"

"ကတိ!!"

_______Little Future_________

လုပ္ငန္းပါတနာတစ္ေယာက္ရဲ႕အကူညီေတာင္းမႈေအာက္ အလံုးစံုအာမ မခံလိုက္ေပမဲ့ အပန္းေျဖအိမ္မွာတည္းခြင့္ကိုေပးလိုက္ပါသည္!

Chaing Maiကသားေတာ္ေမာင္ဆီလွမ္းေျပာေတာ့သားကလည္းတစ္ေနကုန္အျပင္ထြက္ေနတာေၾကာင့္အေနမခက္ပါဘူးပါးဆိုပီးအေၾကာင္းျပန္ေလေတာ့အဆင္ေျပသြားေလသည္!

တစ္ခုေတာ့အဆင္ေျပသြားေလပီ၊ေတာင္းဆိုခ်က္ေနာက္တစ္ခုအတြက္ ကူညီသင့္ မကူညီသင့္ ျပဳလုပ္ဖို႔ရာ Actorေတြနဲ႔ခ်ဳပ္ဆိုထားေသာ စာခ်ဳပ္ေတြကိုတစ္ခုမက်န္ရွာပံုေတာ္ဖြင့္ရပါေတာ့သည္!

မင္းသမီး သဒၵါ ႏွင့္မည္သည့္အက်ိဳးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈမ်ိဳးမွမလုပ္ႏိုင္ပါ!

တစ္ခါတစ္ရံမွာအလုပ္နဲ႔Personalေရာေထြးသလိုျဖစ္တဲ့စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုမႈေတြက Companyကိုထိခိုက္ေစတာရွိတာမို႔!

အနာဂတ္ငယ္ (အနာဂတ်ငယ်)Where stories live. Discover now