အနာဂတ္ငယ္(၆)

2.2K 181 10
                                    

ကိုကိုဒီေန႔ထမင္းဗူးမပါသြားလို႔ စႏိုး လိုက္ပို႔ရပါသည္!

မနက္ကကိုကိုေစာေစာထပီးခ်က္ထားမယ္ထင္ခဲ့တာ!

ကိုကိုဘာေတြမ်ားတစ္ညလံုးေတြးပီးမနက္မထႏိုင္ျဖစ္ရတာလဲ!

ကိုကိုေစာေစာမထေတာ့ စႏိုး ေပ်ာ္တာေပါ့၊ စႏိုး ကိုယ္တိုင္ခ်က္ေပးလို႔ရပီေလ!

ျပင္ပီးသားထမင္းဗူးေလးကိုကိုင္ပီးနာရီၾကည့္ေတာ့(၁၁)နာရီအတိ!

ဝတ္ထားတဲ့ပန္းႏုေရာင္ဂါဝန္ေလးေၾကာင့္ႏုငယ္မႈကပိုပီးေပၚလြင္ေနပါတယ္!

Busေပၚကဆင္းေတာ့ထမင္းဗူးေလးကိုရင္ခြင္ပိုက္ပီးCompanyရဲ႕ဝင္ေပါက္ကိုဦးတည္လိုက္သည္!

"ကေလးမ..ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕ခ်င္လို႔လဲ"

"ဟို...Gun Atthaphan လို႔ေခၚတဲ့သမီးအစ္ကိုနဲ႔ပါဦးDesign Teamကပါ"

"ေအးသမီး..."

စႏိုး ကိုေျပာပီးထြက္သြားေသာSecurityဦးေလးႀကီးကသေဘာအလြန္ေကာင္းပါသည္!

Lobbyမွာထိုင္ေစာင့္ေနစဥ္မွာပဲစႏိုး သိတဲ့ကိုကိုတစ္ေယာက္ကိုေတြ႕လိုက္ရပါသည္!

" စႏိုး ဘာလာလုပ္"

"ကိုကို Krist ၊စႏိုကိုကို႔ကိုထမင္းဗူးလာပို႔တာ"

ပါးခ်ိဳင့္ေလးခြက္ဝင္သည္ထိျပံဳးျပရင္းေျပာေနဟန္ကေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္လံုးခ်စ္စရာေကာင္းတာျခင္းအတူတူပင္!

" စႏိုး "

"________"

" အစ္ကို Krist က..."

စကားမဆက္ပဲတအ့ံတၾသဟန္ကနားမလည္သလိုရွိေနသည္ထင္!

"အစ္ကိုေနာက္ရက္မွေအးေအးေဆးေဆးေျပာျပမယ္ေနာ္၊ခုကအစ္ကိုအလုပ္ရွိေသးလို႔သြားႏွင့္မယ္"

"ဟုတ္ အစ္ကို Krist "

"တာ့တာ"

လူသံုးဦးရဲ႕ခ်စ္စဖြယ္အမူအရာေလးေတြကိုLobbyရဲ႕တစ္ဖက္ျခမ္းမွလွမ္းၾကည့္ေနသူတစ္ဦးရွိေနခဲ့တာမသိခဲ့ပါေလ!

____________Little Future____________

မင္းမသိလိုက္ခင္မွာပဲကိုယ္မင္းကိုသံုးႀကိမ္သံုးခါေတြ႕ဖူးသြားပီအေကာင္ေပါက္ေလးေရ!

အနာဂတ္ငယ္ (အနာဂတ်ငယ်)Where stories live. Discover now