2.BÖLÜM

443 28 59
                                    

Yeni bölüm geldi. Keyifli okumalar 😘😘

Feyzullahtan

Eşyalarımı toparlamıştım. İki gün önce gelen tayin emri nedeniyle. Karabayır adında ki küçük bir semtte görev yapacaktım bundan böyle. Eksik bir şeyimin kalmaması için valizimi açıp son kez kontrol ettim. Her şey tamamdı. Helikopterle gidecektik oraya. Helikopterin yanına gelince görevli olan bir asker elimdeki valizi aldı. Helikoptere binerken telefonum çaldı. Arayan annemdi. Vakit kaybetmeden cevapla tuşuna bastım. (annesi Esma hanım)

Fey:efendim anne

Es:gittin mi oğlum

Fey:hayır anne daha yeni helikoptere bindim

Bir yandan konuşup bir yandan da helikopterin içine yürüyordum. Bir yandan da annemin inanılmaz sorularına yanıt vermeye çalışıyorum.

Es:tam olarak nereye gidiyorsun oğlum?

Nereye gittiğimiz hakkında pek fazla bir fikrim yoktu. Sadece karabayır adında ki küçük bir semt olduğunu biliyordum. İçerideki diğer askerle ki daha çok komutanım gibi gözüküyorlardı. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

Fey:nereye gidiyoruz tam olarak?

Diye sorumu yönelttim. İçlerinden birisi yanıt verdi.

:ölmeye!

Anlamaz bakışlarımı ona gönderdim. Ama tek ben değildim ona değişik gözlerle bakan. Diğer iki komutanım da ona öyle baktı.

Fey:bölge olarak nereye gidiyoruz?

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

:cennete!

Yine anlamaz bakışlarla karşımda ki komutanıma baktım. Annemin sesi kulaklarımda yankılanınca anneme cevap verdim.

Fey:annecim ben inince seni arasam daha iyi olacak. Görüşürüz inince arayacağım. Annecim öptüm

Annemin bir şey demesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Az önce cevap veren komutanımın yanında oturan başka bir komutanım cevap verdi.

:karabayır ana jet üssü

Fey:peki ne zaman ineriz? Annem merak eder inince aramam lazım

Sorumu yönlendirdiğim komutanım cevap verecekken başka bir komutanım cevap verdi.

:sabredin... Allah sabredenlerle beraberdir

Komutanımın verdiği cevapla bir kez daha şaşkına döndüm. Ama hemen kendimi toparlayıp

Fey:emredersiniz komutanım!

Dedim. Sırtımda ki çantamı diğer çantaların yanına bıraktım ve az önce bana sabret diyen komutanımın yanına oturdum. Helikopter sorunsuz bir şekilde havalandı.

...   ....   ...

Helikopter bir kaç içinde sorunsuz bir şekilde karabayır ana jet üssüne inmişti. Bize verdikleri odalara yerleşmiştik.  Odada tek başıma kalmayacaktım. Helikopterde ölmeye cennete gibi cevaplar veren komutanımla aynı odada kalacaktım. Kıyafetlerimi dolaba yerleştirdikten sonra komutanıma döndüm. Valizi açıktı ama valizin içinde kıyafetten çok silahları temizlemek için kullanılan malzemeler, kurşunlar ve bir kaç tane silah vardı. Komutanımsa silahını temizliyordu. Ona şaşkınca baktığımı farketmiş olacak ki konuşmaya başladı.

:silahını temizlemessen tutukluk yapar. Silahına gözün gibi bakmalısın. Dağda bayırda güvenebileceğin ilk şey silahındır.

Anlamaz bakış atmakla rekor kırdığım bu günde bir kez daha anlamaz bakışlarımı gönderdim komutanıma.

ARKADAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin