iki

549 31 14
                                    

  "Siz delirmişsiniz!Ben torun haberi beklerken bana boşanacağınızı söylüyorsun!Gidip Harry ile barışmanın ve evliliğinizi kurtarmanın bir yolunu bul Chloe!"

Annem Skype'dan canıma okumaya devam ediyor.Ona bu kadar hızlı söyleyeceğimi düşünmemiştim bile hatta annemi arayıp Harry ile boşanacağımı söylemek aklıma bile gelmemişti ama sabah Gemma'nın mesajıyla uyandığımda bana Harry ile boşanmamın saçmalık olduğuna dair bir şeyler sıralıyordu.Harry'nin ailesine bu kadar hızlı haber vermesi birazcık gururumu zedelese de annemin başkalarından önce benden duymasını daha doğru bulduğumdan kahvaltı esnasında onu aramıştım.Şimdi ise o ve daha önce iki kere boşanan kız kardeşim tarafından azarlanıyordum.Bu arada annemde 4 defa evlenip boşanmış biriydi.

  "Abla biraz düşün öyle seksi birisi asla hayatına girmez Harry senin bu hayattaki altın kaşığın onu ağzından çıkarma!"

Yaptığı benzetmeyi biraz erotik algılıyorum çünkü istemsizce Harry'nin ağzımda olduğu anlar tepeme üşüşüyor ve kasık bölgemde bir hareketlenme hissediyorum.

  "Hanımlar evlilik konusunda sizden tavsiye istemiyorum inanın bu konuda en son tavsiye alacağım kişilersiniz.Ben sadece size haber vermek istedim."

  "Chloe biraz mantıklı davran çocuğum Harry'i bıraktığın an kaparlar!"

Annemin bir damat aşığı olduğunu söylememe gerek yok sanırım.O her zaman damatlarını kızlarından daha çok seven kaynanalardan biri olmuştur.Bu yüzden boşandığımızda benden çok Harry'i arayacağına eminim.

  "Anne yürütemiyoruz ve bu bir işkence haline dönüştü."

  "Abla bana Harry'nin tek bir kötü huyunu söyle lütfen."

  "Çoraplarını her yere atıyor."

  "Malsın çocuğum gerçekten.Çoraplarını her yere atan adam evliliğinin uzun olacağına inanan adamdır."

  "Ne saçmalıyorsun anne kim demiş böyle bir şeyi?Bill ile boşanma sebebin osurması değil miydi?Osuran adam da belki evliliğinin uzun olacağına inanan adamdır heh?"

  "Osurmuyordu sıçıyordu.Hatırlattın yine şu adamı canım sıkıldı."

İştahım olmadığı için kendime hazırladığım bitki karışımı çayından bir yudum alıyorum.Harry buna bayılırdı.

  "Harry'i ara ve pişman olduğunu söyle hemen hadi bizim önümüzde."

  "Hayır,yapmayacağım."

  "Bu aşkı öyle kolay kolay bitirmeyeceksiniz ben izin vermiyorum!"

  "Ne aşkı anne ya?Aşk falan kalmadı bizde."

  "Bana bak Chloe boşanmak sandığın kadar kolay bir şey değil."

  "Sen 4 kere boşandın anne!"

  "Demek ki 4 defa aşka inanmışım."

  "Bende belki 2. kocamda aşka inanmak istiyorumdur olamaz mı?"

  "Abla gidip Soo'yu kreşten almalıyım daha sonra konuşuruz umarım Harry şu anda otelde o yaşlı bunak Mary ile değildir.Seni seviyorum ablacım."

  "Ne saçmalıyorsun Harry neden Mary ile otelde olsun ki?"

  "Hala kıskanıyor çocuğu." diyor annem ben yokmuşum gibi davranarak.

Kıskanmıyorum sadece Harry'nin böyle bir fırsatı Mary ile değerlendirmesini acınası buluyorum o kadar.Kıskanmıyorum.

  "Anne kapatmam gerek."

  "Neden ne işin var ki?Ah pardon işsizdin!"

  "Teşekkür ederim harika moral veriyorsun süper destekçi bir annesin!"

  "Sütyen miyim ben destek vericem sana!Yaptığın aptallığı gör diye uğraşıyorum burada yoksa hayatında başkası mı var?"

  "Hayır,yok!"

  "Harry'nin mi hayatında başkası var."

  "Yok dedi bilmiyorum yok sanırım."

  "Çabuk otele git ve kontrol et hala geç kalmış sayılmazsın."

  "Kapatıyorum annecim hoşçakal."

  "OTELE GİT CHLOE ÇA-"

Bilgisayarın ekranını sertçe indiriyorum ve Skype görüşmemiz harika bir vedayla son buluyor.

Harry'nin hayatında birisi olduğuna inanmıyorum.O aldatan tiplerden değil daha çok aldatılacak tiplerden biri.Şanslı ki bende aldatan tiplerden sayılmam.Birbirimizi aldatarak bitireceğimiz bir ilişkiye olan inancım sıfır ama Mary'nin otelde olabilme ihtimali biraz içime şüphe düşürmüş durumda.

Banyoya giriyorum ve hayatımın en hızlı duşunu alıp çıkıyorum.Saçlarımı kurutmak yerine Harry'nin sevdiği gibi biraz saç şekillendirici ile kıvırcık bırakıyorum ama bunu yapma sebebim elbette Harry'nin sevmesi değil bir an önce dışarı çıkmak istememden kaynaklı.Hava güneşli olduğundan çiçekli elbiselerimden birini üzerime geçiriyorum.Dişlerimi fırçalarken Harry'nin diş fırçasını unuttuğunu fark ediyorum.Diş fırçalarında seçici bir insandır bu yüzden diş fırçasını ona getirmek zorundayım.3 senelik evlilik hayatımızın hatırına bu iyiliği ona yapabilirim böylece sokakta aylak aylak dolaşmaktan daha iyi olabilir.

Hangi otele gittiğini bilmiyorum.Eğer ona mesaj atıp otelin adresini sorarsam onu özlediğimi düşünebilir ve bu saçma fikre kapılmasını istemiyorum.

Evden çıkıyorum ve ilk işim Harry'nin yakın arkadaşlarından Archie'yi aramak oluyor.Onunla 5 dakikadan daha kısa süren bir konuşma yapıyoruz ama sonucunda otelin adresi ve kaldığı numara mesaj kutumda yazılı duruyor.

Çantamda duran Harry'nin diş fırçasını kontrol ediyorum.Otele gitme sebebim sadece diş fırçasını ona vermek olacak bu yüzden diş fırçasının çantamda olması benim için önemli.

Diş fırçası kulaklığıma dolanmış bir biçimde çantamda duruyor.

Anahtarlığımın üstünde Harry ve benim Noel'de çekildiğimiz bir fotoğraf bana göz kırpıyor ve çantamın fermuarını hızla çekiyorum.

Ayrılalım O Halde! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin