Harry'nin Ed'e laf sokmalarıyla geçen bir akşamı geride bırakıp Ed'i uğurlarken ona sessizce özür dilediğimi fısıldıyorum ve gülümseyerek karşılık veriyor.Hayatımdaki tek anlayışlı insan olduğu için onunla arkadaşlığımın bozulmasını istemiyorum.
Ruby,Harry ve ben kaldığımızda Ruby uykusu geldiğini söyleyerek misafir odasına gidiyor ve yatak odasına giren Harry'i takip ediyorum.
"Salonda yatacaksın." diyorum.
"Sen yat ben yatağımı özledim." diyor ve kendini yatağa bırakıyor.Salonda yatmak istemiyorum çünkü koltukta uyumanın sağlıklı olmadığını biliyorum ve onunla uyumayı özlediğimi anlamasını da istemiyorum.Benimle uyumayı özlemiş miydi?
"Neydi o iki güne barışırız saçmalığı?" diye soruyorum tişörtümü çıkarırken.Harry'nin yeni sütyenimi daha uzun süre incelemesi için biraz oyalanıyorum.
"Düşündüm de hayatımızda bazı şeyleri değiştirebiliriz."
"Nasıl yani?" diyorum pantolonumu çıkarırken ve tamamen iç çamaşırlarımla kaldığımda saçlarımdaki örgüyü fazlasıyla yavaş çözüyorum.
"Ne yaptığının farkındayım Chloe."
"Ne yapıyormuşum?"
"Beni azdırmaya çalışıyorsun o yeni seksi şeylerle."
"Geceliklerimi giymek için üstümü çıkarıyorum sadece sen yanlış anlıyorsun bence."
Çok hızlı hareket ediyor ve kendimi birden yatakta buluyorum.Dalgalı saçları yüzüme sürtünürken bacağımı beline doluyor ve bunu yapmasına izin veriyorum.
"Seni özledim." diye mırıldanıyor.
"Beni özleseydin 2 gün boyunca aramamazlık yapmazdın.Ne yaptığımı hiç mi merak etmedin?"
"Ruby her yaptığını bana mesaj atıyordu." diyor ve burnumun ucunu öpüyor.
"O kızı öldüreceğim gerçekten." diyorum ve kıkırdıyor.
"Şeytanın teki." diyor ve gülüyoruz.
Kollarımı boynuna doluyorum ve onu biraz daha kendime çekiyorum.Kokusunu içime çekiyorum ve parmaklarımı saçlarına doluyorum.
"Şimdi ne yapacağız?" diye mırıldanıyorum dudaklarına doğru.
"Sevişeceğiz."
"Ondan bahsetmiyorum."
"Kaldığımız yerden devam edeceğiz bazı şeyleri değiştirerek."
"Nasıl yani?"
"Birbirimize daha iyi davranabiliriz."
"Ben sana hep iyi davranıyordum zaten." diyip gülüyorum ve yanağına bir öpücük konduruyorum.
"Tekrar denemek istiyor musun Chloe?Seni bir şeylere zorlamak istemiyorum eğer hala ayrılmak istiyorsan sana saygı duyacağım."
"Ayrılmak istiyormuş gibi bir pozisyonda mıyım şu anda?"
Dudaklarını dudaklarıma bastırıyor ve hiç beklemeden karşılık veriyorum.Kendini bana daha çok bastırıyor ve saçlarını hafifçe çekiştiriyorum.
"Sana bir şey söyleyeceğim." diyor geri çekilirken.
"Söyle."
"Sütyenlerini açarken iğreniyorum dediğim zaman ciddi değildim."
"Bende senden bıktığımı söylerken ciddi değildim."
Dudaklarımız tekrar birleşiyor.Elini iç çamaşırımdan içeri sokuyor ve birkaç saniye sonra iki parmağını içimde hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılalım O Halde!
Fanfic"Aşka hala inanıyorum ve beni aşka inandıran adam hala aynı kişi." • Chloe çoraplarını evin her yerine attığı için Harry'den ayrılmak istiyor ve Harry'de onun sütyenlerini eskisi kadar seksi bulmadığı için.Peki ya gerçekten birbirlerinden ayrılmaya...