s ı f ı r

169K 5.5K 4.4K
                                    


Merhabalar🙈 Çok minnoşumsu bir hikaye ile geldim ♥️ Umarım seversiniz güzellikler.

Multimedia: Tanıtım videomuz, izlemeyi unutmayın 💖

Kemerleri takın, tramvay yolculuğuna başlıyoruz. 🚄

Başlama tarihiniz?

Hikayenin baş kısmı gerçek hayattan alıntılanmıştır♥️

🐞

Çantamı son kez kontrol ederek evden çıktım.

İnanabiliyor musunuz? Evde kulaklığımı unutmuştum ve yarım saat yürüdüğüm yolu geri dönmüştüm. Bence haklı bir sebepti.

Şemsiyemi açarak yürümeye başladım. Hava bugün kapalıydı ve yağmur çiseliyordu. Bazı insanların aksine yağmurdan hiç hoşlanmazdım. O tenime değen su damlaları bile yüzümü buruşturmama yetiyordu.

Kulaklığımı kulağıma takarak şarkı dinlemeye başladım. İnsanların gürültüsü arasında bana huzur veren tek şey buydu.

Döndüğüm yolu geri yürüyerek ilerledim. Tam bu sırada geçen tramvaya baktım. Hızlıca içine binip boş bir yere oturarak başımı cama yasladım. Gözlerimi kapatıyordum ki...Allah kahretsin o ne?!

Gözlerim, yüzü cama yansıyan çocuğu gördüğümde büyüdü. Yansıması bile bu kadar güzelse, kim bilir normal hali nasıldır diye düşünürken çaprazıma baktım.

Düşündüğümden daha yakışıklıydı. Simsiyah dağınık saçları, saçlarına tezat gökyüzü mavisi gözleri vardı. Burnu küçücük olmakla birlikte kusursuz derecede düzdü. Dudakları ne çok küçüktü ne çok büyük. Kulaklarında kulaklık vardı ve ayak hareketlerinden anladığım kadarıyla hareketli bir müzik dinliyordu.

Ben slow severdim.

Eliyle ise sımsıkı bir şey tutuyordu. Buna dikkatli bir şekilde bakınca maket olduğunu gördüm. Büyük ihtimalle mimarlık okuyan bir üniversite öğrencisiydi.

Kalbim, bedenimden çıkacak derecede hızlı atarken kendine kızdım. İlk defa gördüğüm birisine aşık olacak değildim herhalde?

Onu bir daha görmeyeceğim diyerek kendimi telkin ettim. Ancak bu uzun sürmedi çünkü bakışlarım yine çocuğun kusursuz yüzüne düştü.

Siz ilk görüşte aşka inanır mısınız?

Ben inanmam.

Ta ki onu görene dek.

🐞

Çok güzel olacak inşallah. Beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın lütfen.

Peki ilk bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Seviyorum hepinizi

TRAMVAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin