Kişisel ınstagram: siladogru_
Instagram: silawattysOylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum ♥️
~
İlah mısın silah mısın diye sormak vardı. Ama vardı işte. Bundan daha fazlası yoktu. İnsafsızın oğlu nasılda yakışıklıydı. Kenarda, kıyıda köşede onu kesen kızlara kaşlarımı çatarak baktım.
Huysuzca yerimde kıpırdanırken derin derin nefes almaya başladım. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, ne zaman başımı çevirsem kendimi yine ona bakar vaziyette buluyordum.
Bir insan, nasıl daha önce hiç tanımadığı birinden bu denli hoşlanırdı ki?
Galiba o salak ben oluyordum.
Tramvay yavaş yavaş benim durağıma geldiğinde birçok kişi inmeye başladı. İnmek ile inmemek arasında kalmıştım.
İnmeli miydim?
Ama içimdeki ses inmememi, karşımdaki çocuğun nereye gittiğini öğrenmemi istiyordu. Kararsızlık içinde kalırken yerimde oturmaya devam ettim ve tramvay hareketlendi.
Çocuk istifini bozmazken diken üstünde görüyor gibiydim. Hiç bilmediğim yerlere gelirken, nasıl döneceğimi kara kara düşünmeye başladım. Bugün akşam etütü vardı ve benim buradan eve dönmem kaç saatimi alırdı.
Tam bu sırada tramvay yeniden durdu, çocuk ağır hareketlerle yerinden kalkıp aşağı inince bende beceriksizce ardından indim.
Şimdi ne yapmalıydım?
Takip mi etmeli?
Yoksa arkama bakmadan kaçmalı mı?
Yine kendime yenik düşerek arkasından ilerlemeye başladım. Bildiğiniz sapık gibi çocuğu takip ediyordum! Yüzüm bu düşünce ile kızarırken yüzümü sertçe sıvazladım. Kendimi bu hallere düşürdüğüm için kesmek istiyordum.
Ara sokaklara girdiğimizde, tenhalaştığını fark etmemle yüzümü buruşturdum.
Tam bu sırada bir şey oldu.
Çocuk arkasını döndü.
Ve bana garipleşen yüz ifadesi ile bakmaya başladı. İkimizin nefesi sokakta yankılanırken ben terleyen avuç içlerimi pantolonuma sürttüm. Daha sonra dudaklarını aralayarak konuştu.
"Tam yirmi dakikadır farklı sokaklara girip çıkıyorum ve peşimde hep sen varsın. Aynı yerlere mi gidiyoruz, yoksa bir sapık gibi beni mi takip ediyorsun?"
🌧
Bölümü nasıl buldunuz?🙈
Sizce isimleri neler?
Peki siz hiç tanımadığınız birini takip eder misiniz?🙈
Sizleri kocaman seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAMVAY
Short Storyİlk görüşte aşka inanır mısınız? Hayır. O da inanmazdı. Ta ki onu görene dek. ~ [ 20.07.2019, kısahikaye#1 ] [ 21.07.2019, gençkurgu#1 ] [ 13.04.2020, mizah#1 ]