უცებ კაი გემრიელი სმათი 😂🔥
______________________________________- დაგერხა ჯუჯავ - კბილებს შორის გამოსცრა ჩანიოლმა.
- მოდეეე მხეციხააარ! რიკარდოოოო - ფეხები განზე გადაშალა იატაკზე გაწოლილმა შემდეგ უცებ წამოხტა ფეხზე და რიკარდო მილოსის მსგავსად დაიწყო ცეკვა.
- ღმერთო შენ მიშველე - ამის შემხედვარე ჩანიოლმა შუბლზე ხელი წამოირტყა და ბექჰიონი მხარზე გადაიკიდა - ახლა მთვრალი რომ არ იყო აქვე წაგკუზავდი - საწოლზე დააგდო და საბანი დააფარა - დაიძინე რიკარდო.
- ტანსაცმლით? - ლეკვივით ამოიწკმუტუნა.
"ვვააი... ქავაიი... ჩანიოლ არ დანებდე... თავი შეიკავე მთვრალია" გაიფიქრა ჩანიოლმა.
- აბა მე გაგხადო?
- მოდი მამიკო... - ქვედა ტუჩზე გამომწვევად იკითხა და ჩანიოლის საწოლზე სექსუალური პოზა მიიღო.
- ბიონ ბექჰიონ ჩემს მოთმინებას ცდი? - კბილებში გამოსცრა.
- დაიცადე! - ჰაერში თითი ასწია ლოგინიდან გადავარდა და იქვე მიგდებული მობილურს სწვდა - გაიხადე!
- რეებს ბოდავ?
- გაიხადე და დაგანებებ თავს ეგრევე დავიძინებ! - ლოგინზე ავარდა და ხტუნაობა დაიწყო - ვაი... - ესღა თქვა და მთელი მენიუ ჩანიოლს ანახა.
- ჯანდაბა ბექჰიოონ! - მხრებში ხელი ჩაავლო და საპირფარეშოთი შეიყვანა.
- კარგად ვარ - ამოიწკმუტუნა და მოწყენილი ლეკვის სახე მიიღო.
- არადა რა ღამეს ვგეგმავდი... - დანანებით წარმოთქვა და მაისურის გახდით ოთახში გავიდა.
- ესეც ასე - ჩუმად წამოიძახა ბექჰიონმა და ჩანიოლის შიშველ ზურგს ფოტო გადაუღო.
SingleBitch added a new post.
YOU ARE READING
INSTAGRAM 🔥🔞💫 [დასრულებული]
ספרות חובביםასეთი ფიკები "მოდაშია" ამიტომ ბარემ მეც დავწერ 😂💙💫 ოტ12ია 😊