8. Bölüm

26 2 6
                                    

Kapı yavas yavas acilmaya basladi..

Ben gozlerimi kapatmistim. O kisi bana

X"ally"

Dedigi anda suhrum gitti. Adimi nerden biliyordu? Ben neden buradaydim? Aklimda hep soru isareti vardi. Ama adam benim sukunluguma dayanamayip.

X"Hadi ally cik su yorganin altindan"

Ses cok ama cok tanidikti ama ben cikaramiyodum. Birden ustumdeki yorgan acildi. Birde ne goreyi bu ross mus. Ama neden ben burdayim?

Ben" Ross "

" Efendim prenses "

" Biz neden buradayiz? "

" Guzel bi soru "

Biraz bekledi sanirim olayi bir arada toplamaya basliyodu ya da dusundugum seyi... bir yalan uyduriyodu. Sonra suskunlugunu bir kenara birakip.

" Sen uykuya dalmistin ben de seni uykundan kaldirmak istemedim yani cok tatli uyuyodun "

Bu cocuk neden bu kadar laf uzatmaya bayiliyo haylaga anamis deilim.

" Offf ross eee bak lafi gevelemeden anlat "

"İyi iyi tamam. Bende seni evine bitaktim. Ama birakamadim. "

" O nasil oluyo yani biraktimda birakadim lafi "

" Simdi allycim annen artik bana nasil guvendiyse ya da acelden ne dedigini bilmediyse senin bizde kalmani soyledi bir hafta "

" Nasil bir hafta hem aceleden ne olduki bak lafta soyleyemiyom yani niye acele ediyomus? '

" Senin teyezen dogum yapiyomus "

Birden sevincten

" Ne!!!! Yemin et!! "

O anda nerdeyse sevincten havalara ucuyodum.

" Vallahi "

Sevincenten rossa sımsıkı sarildim.

~~~~~~~~~~~Ross'un Agzindan~~~~~

Bana oyle sıkı sarilmistiki ablatamam. İcimde sevgi kelbekleri ucusuyordu. Ahhh olamaz saat 8:00 okula gec kalcaz.

" Hadi kucuk hanim okula gec kalacaz "

Ally" Ahhh dogru ya bu gun okul var aman tanrim ben bellayi aramadim!"

" aaaa hadi ama sen daha giyenecen bella yi okulda gorursun"

Ally " offf yaa tamam gicik"

...................Okuldayiz................. .......
Ally'nin Agzindan

Okula girdigimde(tabiki ross sinifa erken cikti) ilk karsima cikan austin oldu. Cocuk o kadar yakisikli ki.

Austin" eee ally dun nerelerdeydin fistik"

Bana fiztik mi dedi bu. Ayyy inanamiyorum sinifin en yakisiklisi hatta yedilerin en yakisikli cocugu bana fistik dedi.

Ben " sen bana fistik mi dedin? "

Austin " Evet fistik dedim. Hem sen bi sordugum soruya cevap versene "

Ben " bu seni ilgilendirmez austin "

Yuzumde gulumseme vardi. Onunda oyle. Normalde hic bi kiza bu kadar yaklasmamisti hemde bu kadar sorguya cekmemisti hatta hic cekmemisti denebilir.

Austin " Ally hanim merak ettim sadece hemen sinirlenmeyin"

Gulerek yanit verdim.

Ben " yaaa sen ne tur bi cocuksun? "

Deyip yanindan gecip yurumeye devam ettim ama o bundan vazgecmedi ve arkamdan

Austin " Ally! "

Diye bagirdi bende arkami donup

Bn" ne varrr! "

Aust" Hani sen bana sen ne tur bi cocuksun diye sorduny "

Bn" eee ne olmus o soruya "

Aust" ben yakisikli,zengin ve bi kiza deliler gibi asik bi cocugum ama turum hala belli deil"

O son lafina guldum ama acaba kime asik diye de kafamda bi soru isareti vardi.

Bn" Sen kime deliler gibi asiksin? "

Aust" Zamanla ogrenirsin ve o kisiyi senden daha iyi kimse taniyamaz. Hadi gorusuruz."

Bn" Gorusuruz"

Acaba kim bu kiz hemde en iyi ben taniyomusum acaba bellami? Off ally tamam o kadarda merakli olma hem nasil olsa austininde dedigi gibi zanla ogrenirim.sinifa girdigimde butun sinif bana

" Ally nerdeydin dun okulda yoktun?"

Ey aminiza bi de bunlara cevap yetistirmek var yaaa bunlarda ne meraklilar yaaa benden bile

Hary " ally hadi bekletme dun daha ross ta gelmedi yoksa siz sevgilimisinzde haberimiz mi yok "

Siz simdi bunlar niye bilmiyo diyeceksiniz cunku biz ross la sadece biz bilecegiz diye yemin ettik

Sefa" ayyy hadi soyle artik"

Demi" ayyy kizim hadi"

Selena" offf hadi ally rossla aranda ne var ross ta geldi bise demeden cikti hemen"

Norri" evet ya meraklandik"

Oy amina offf bunlar yuzunden kufur ediyom gunumu boka cevirdiler.

Bn " offfff!!!! Yeter be yeter!! Bizim rossla aramizda bi-sey-yok anladiniz mi yok yok yok!!! Biz sadece arkadsiz.. ohhh bee!! "

Herkez saskinlikla bakarken bir ses

X"neeee!!!!"

Hemde cift ses birden arkami dondum iste simdi ****** yedim..
İnsallah begenmisinizdir vote ve yorumlarinizi bekliyorum. Bu bolum ilk kufurlu bolumum oldu ama genede bolume uyum sagladi...
MUCK.......

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin