Gördüklerim karşısında şoke oldum….
Kavda edenler Max ve tanımadığım bir çocuktu. Bella'nın yanına gidip.
"Ne oluyo burda?"
"Seymour ve tanadığım bir çocuk kavga ediyo"
"Neden?"
"Bilmiyorum"
Hemen arya girdim. Ve Max'i belinden itmeye başladım. Bu sırada Austin ve Ross da bu kavgayı izliyodu.
"Max tamam kavga etmeyi kes!!"
"Ally beni bırak bu çocuğa hattini gösteriyim"
Beni kenara itti. Tekrardan araya giriyim derken Seymour kazayla bana yumruk attı. Burnumda nehir gibi kanlar akıyodu. Bella yardıma yanıma geldi.
"Ally iyimisin?"
"Sence??"
"Ahh, tamam hadi kalkda burdan gidelim"
Bella beni kaldırdı ve elini brlime sarıp beni yavaş yavaş evime götürmeye çalıştı.
.........Ev.......
"Bella canımı yakıyıyosun"
"Ally bu pansumanı yapmak zorundayım. Hem burda Seymour deil sen suçlusun. Ne işin vardı senin kavganın arasında?"
Ona cevap vermedim ama haklıydıda. Birden kapı çaldı. Sanki alacaklıymış gibi vuruyodu.
"Ally ben aşağı inip kapıya baksam iyi olacak yoksa kapıya vuran kimse kapıyı kıracak"
Bella merdivenlerden inerken kapıyı vuran herkimse ona bağırıyodu "Patlama,patlama grldim!"
Bella kapıyı açmıştı. Biriyle konuşuyordu. Saniyeler sonra merdivenlerden biri hızlı hızlı çıkmaya başladı ( duyuyorum ).
Bu Max'di.
"Ally iyimisin? Sana bişe oldumu?"
"Ben iyiyim. Neden kavga ettiniz?"
"Boşver"
Benden birşey sakladığını anlamıştım.
"Hadi ama Max biz seninle kaç senelik arkadaşız. Benden birşey saklayamazsın"
"Sana birşey yok dediysem yoktur belkide demek istemiyorumdur olamaz mı? Ally" Bi an duraksadı. "Ally bak biliyorum hiçbirşeyi birbirimizden saklamadık ama söylemek istemediğim şeyi söylemeye hiç niyetim yok. Senin üzülmeni istemiyorum tamam mı? Geçmiş olsun"
Dedi ve yanağımdan öptü. Ve çekip gitti. Kapıyı kapatırken "Max" diye seslendim ama arkasına bakmaya tenezür ettlmedi beyfendi.
Bella şaşkınca bakıyodu.
"Ally, bu çocuk yeni geldi ve hemencecik aradaş mı oldun?"
"Hayır, Bella o benim eski arkadaşım..."
Ve sabah olanları ona anlattım.
"Eee Bella, kaç gündür göremedim okulu mu astın yoksa? Yani sıran sınıfa her girişimde boş kalıyoda. Gerçi bu günde boştu ama aşağıdaydın"
"Sen bilmiyor musun?"
"Neyi?" Dedim şaşkın bir ifadeyle.
"Ben artık sizin sınıfta deilim. 1/C 'deyim. Aslında bir takıma iyi oldu 1/C 'ye gitmem çünkü sevdiğim çocuk o sınıftaymış ve artık çok yakınız. Bu arada senin Ross'a ne oldu? En önemlisi Austinle aranda ne var?"
Tam ağızımı açacakken yine kapı çaldı. Bu sefer sakince kapıya vuruluyordu.
"Offf, gene mi?"
"Hadi Bella, off layıp durmada kapıya bak"
Tekrardan merdivenlerden indi. Bu sefer odama giren Austindi. Hemen bana sarıldı bende ona sarıldım.
"Ally, iyimisin? Zaten bi o.ç buliyim bak ben onu yoğurtla *****"
"Ne diyosun sen? Ben iyiyim eğer böyle bir şey yaparsan yüzüme bakma!!!"
"Ben o o.ç sana vurduğunda dövmedim herkez yanlış anlar diye ama görürsem yolunu yorganını ***"
"Ya küfür etmesene"
"Ya pardon ben sinirlenince böyle küfür ederim artık alışsan iyi olur"
"Yok yaa!! Öyle bir bayanın yanında küfür edilmez!"
"Ne geçende ben mi şövüyodum Rossu!!!"
"Benim o gün neler yaşadığımı bilseydin neden o o.ç sövdüğümü anlardın!!!"
"Yaa neden sövdün. Yoksa seni korumadığı için mi?"
"Bana bağırma!!!"
"Bağırırsam ne olur lann!! Gidip gene ağlarmısın!!"
"Yeter!!! Çık dışarı!!" Dedim bağırarak.
"Çıkmıyorum"
"Bella, Austini dışarı çıkartırmısın"
Bella Austinin kolunu çekiştirerek.
"Lütfen dışarı çikarmısın" dedi.
Austin onu kenara itti ve Bella kafasını duvara çarptı hemen ayağa kalklım.
"Ne yapıyosun sen yaa!!"
"Bunu yapıyorum"
"Defol git burdan" dedim.
"Git-mi-yo-rum"
"Sen bir kızı nasıl itersin!!! Sen bir kıza nasıl vurursun ya!!"
"Böyele vururum"dedi ve bana tokat attı.
Nerdeyse gözüm dolmuştu. Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.
"Defol gittt!!! Çık yaa çık, hayatımdan da çık!! Senden nefret ediyirum. Bide senin için ne akkılı, ne terbiyeli, ne tatlı çocuk demiştim bee. Ama dışın kadar için güzel deilmiş. Senin içinde bi canavar varmış."
Öylece durdu ve beni dinliyodu.
"Sen, sen aşalık bir sürtüğün tekisin tamam mı? Sen gerizekalı beyni olmayan bi yaratıksın. Erkeklik 5kr olmuşta benim haberim yokmuş. Sen insan mısın bee. Senin haptığın hayvanlıktır. Eşşek bile yapmıyo senin yaptığını. Gelmişsin burda amele gibi duruyosun. Şimdi burdan defol gitt!!"
Cümlemi bitirdikten sonra yüzüne bi tokat darbesi indirdi.
Yüzünü kaldırdığında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
Romancemerhaba bu kitabin icin de hayatimin nasıl gectigi neler yaptigim var...