Yüzünü kaldırdığında...
Gözlerinden ve ağızından kanlar akıyodu. Son anda burnundan da kan gelmeye başladı. Gözleri kıpkırmızı olmuş bana bakıyodu. Korkmadım denemez. Bella Austine korkuyla bakıyodu.
"Austin, iyimisin?"
Soruma cevap vermedi.
"Austin,bak bizi korkutuyosun"
Umursamadı. Kapıyı açtı ve evden çıktı.
"Bu da neydi böyle?"
"Bilmiyorum Bella, bilmiyorum"
.......sabah.....
"Ahh , iyiki annen evde deil. Gerçektende annen nerde?"
"Yha, Canada'da"
Telefonum çaldı. Annem arıyodu.
"Alo, anne"
"Nasılsın kızım? Amerika nasıl gidiyo?"
"İyiyim anne. Amerika çok güzel gidiyo. Sen nasılsın? Canada nasıl gidiyo?"
"Nasıl oliyim kızım. Burasıda iyi gidiyo"
"Babam nerde?" Diye sordum.
"Baban iş gereği Sanfrancisko'ya gitti"
"Tamam"
"Neyse kızım okula gidiceksin hazırlan"
"Görüşürüz anne"
"Görüşürüz kızım"
Telefonu kapattım. Hemen üstümü giyindim. Bella'da benim eşyalrımdan birini giyindi ve yola koyulduk.
"Ally"
"Efendim"
"Dün daha Austine olanlar sence de normal mıydı?"
"Bilmiyorum. Ama çok saçmaydı. Yani gözünden,ağzından ve burnundan aynı anda kan akması. Ha bi de gözlerinin kızarması"
"Yaa senin attığın tokatla bi alakası var mıdır?"
"Hayır sanmam" biraz duraksadım. "Ama dün gece uyurken omzumda çok büyük bi acı hisssetim"
"Sabah omzuna baktınmı belki bir yere çarpmışsındır"
"Hayır bakadım" dedim
"Hadi okula geldik bu mevzuyu kapatsak iyi olur"
"Tamam" dedim.
Koridorlar bomboştu. Sanırım dersteydik. Biri Bellayla benim kolumu çekti. Bu Austindi. Ne kadar çırpınsakta elinden kurtulamadık. Gerçekten de çok güçlüydü.
"Dün daha olanları hiçkimseye anlatmıyacaksınız"
"Tamam. Bırak kolumuzu canımızı yakıyosun"
Bıraktı ve arkasına bile bakmadan gitti. Bu çocuğun nesi vardı böyele. Öğleyinde dağılmıştık ( öğleyinde çıkış oluyor çünkü biz sabahçıyız)
Başım fena derecede ağırıyordu. Midem bulanıyordu. Canım içecek bir şey istiyirdu ama su,meyve suyu ve ya asitli içiceklerden deil başka bir şey...
Bir kız kapının önünde durdu ve bana baktı. Hemen yanıma geldi.
"Ne oldu sana?"
"Bilmiyorum. Başım dönüyo,midem bulanıyo, canım içecek bişe istiyo anlayamıyorum sanki hiç içmediğim bir şeyi istiyor"
"Kan"
"Ne?"
Hemen omzumu açtı.
"Seni bir vampir ısırmış"
"Sen nerden biliyosun?" Demim şaşkın şaşkın bakarak.
"Ben Alisa, ben bir vampirim. Ve bu okul çoğunlukla vampif bulunduruyor. Yanlış anlama hiçbir hoca bilmiyo. Artık sende bizden biri olacaksın"
"Kim ısırmış olabilir?"
"Ben bu okuldaki vampirin dişini bilirim zehrinide. Şimdi izin verirsen seni vampirin ısırdığı yerden ısırmam gerek"
"Neden?"
"Zehirin tadına bakarak kimin ısırdığını anayabilirim"
"Peki" dedim.
O kadar hızlıydıki hemen omzumu açtı ve bir ısırık darbesi indirdi.
İnledim "yeterrr!! Canımı yakıyosun"
Acıdan ölüyodum. Isırmayı bıraktı. Ağzına hep kanlar bulaşmıştı. Hemen peçeteyle ısırdığı yeri sildi.
"Kim ısırmış?"
"Austin. Hani şu 1/D ' de olan Austin"
"Neee!! Austin bir vampir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
Romancemerhaba bu kitabin icin de hayatimin nasıl gectigi neler yaptigim var...