cok guzel bir uykunun icindeyken biri beni sarsmaya basladi ama benim o kadar uykum vardiki tenezur bile etmedim ve uykuya devam ettim. ama kalkmadigima pisman oldum birden yuzume carpan suyla uyandim (su buz gubiydi). ciglik atarak uyandim ve hertarafim ve yastigim sirilsiklam olmustu. gozlerimi actigimda bella karsimda kıkır kıkır guluyodu.
"sendin dimi"
bella " evet ama sende uyansaydin okula gec kaliyoruz"
" offf yaaa keske bu gun okul olmasaydi"
bella " niyeymis o"
" o kadar yorgunum o kadar uykum varki eger burdan oraya adim atabilseydim su anda yuzume su doktugun icin seni olduruyo olrdum"
bella " ama ross seni bekliyor hemde kapinin onunde hemde luxs arabasiyla bence cok bekletme"
" nee!!!!"
bella " ne ney kizim "
" off yaa bella bi de ne ney diye soruyosun neden daha onceden demedin kiii"
" ne bileyim ben hadi bosverde hazirlan"
" iyi tm da biz okula gidiyoruz ne arabasi hem daha 18 yasini doldurmadi nasil yaaa"
bella " yaaa kizim okula gitmeyeceksiniz yaa anlasana biraz kopucaksiniz"
" ama ehliyetsiz"
bella " offf yaa hadi hadi naz yapma ustunu giyin ama ehliyet meselesini bende bilmiyorum sevgiline sorarsin"
" iyi tm"
hemen ustumu giyinmeye basladim altima kot bi mavi sort ustumede renkli sifir kolumu giyindim ve dekor olsun diye sifir kolumun arkasi uzundu ve bende onumdekini kot sortuma sıkıstirdim sacimi topuz yapitim ve son olarakta parfum ve hafif bi makyaj yaptim. eehh ayakkabida nike nin pembe spor ayakkabimi giyindim. ve hazirdim.
bella " hadi ama "
hemen kapiyi acip.
" off tamam hazirim hadi gorusuruz"
bella " iyi tm gorusuruz sarilmak yok mu?"
hemen durdum ve bella ya sım sıki sarildim ve optum.
bella " iyi tm gorusuruz"
" gorusuruz"
kapiyi actigimda nerdeyse bayilacaktim rossa baktim ve o cokkkkk... kk yakisikliydi.
Ross'un Agzindan
ally e baktigim anda bayilabilirdim ama kendimi ayakta tutmayi basardim bu kadar guzellik olurmuydu. ona hayran olmustum.
Ally'nin Agzindan
" eee napcaz"
ross " bilmem biraz kopariz diye dusunmustum ama...
sozunu bitirmeden araya girdim
" ehliyetin yokk ve arbayla mi gezicez ya polislere yakalanirsak?"
ross " biraz macera yasariz"
" yok artik"
ross" eee hadi ne bekliyosun "
" tm " dedim ve bana kapiyi acti.
ross " buyrunuz hanfendi "
bana bu sozu deyince bende az kalirmiyim hemen
" tesekkur ederim beyfendi "
dedim ve gulmeye baslasik"
yolda bana
ross " birini daha alicaz ve sevgili oldugumuzu bilmiyo demesek daha dogru diyelim "
" neden "
" yaa hani hocalar sew islerine karsi ya onlarin kulagina onun yuzunden gidebilir"
" tm "
bi evin onunde durduk ve bi kiz gordum yok artik bi kizmi kiskanclik kirizine o kiz yuzunden girebilirim.
x " ross ay seni ne kadar ozlemisim"
der dermez hemen kolarina atladi yabanci kiz ama ben ona ciyan demeyi tercih ederim
ross " peyton ally ally peyton "
derdermez araya girdi peyton yani ciyan
peyton " tanistigima memnun oldum ally "
bende kabalik olmasin diye
" bende memnun oldum peyton " dedim ve elini sıktım birden " ahh" diye inledi cunku elini fena bir sekilde sıkmıstım ve ross bana ne yapiyosun bakisi atti. bi yerde durduk burasi lunaparkti. peyton biz indikten sonra hemen benden once davranip ross un koluna gitti bu durumda tabi biraz kiskandim. lunaparkta peyton hep benden once davranip hep rossun yanina oturdu ve ben hep ross tan ayri kaldim.
Ross'un Agzindan
kesin simdi ally kiskancliktan olmustur ama peyton gercektende bana sumuklu bocek gibi yapiamisti guzel kizdi ama benim sevdigim bir kiz var peytonuda kankam gibi gorurum ama bu bana sumuklu bocek gibi yapismasi hosuma gitmemisti ve birazda ally nin yaninda olmak istiyordum hemde sonsuza kadar allynin yuzundeki ofkeyi gorebiliyodum
Ally'nin Agzindan
cok ofkeliyim o kizi yani peytonu ross un yaninda gorunce kiskancligim ve ofkem daha da artiyordu ama birden karsimda gorduklerimde daha da ofkelenmistim peyton birden rossun dudaklarina yapismisti bende dayanamayip
" BU KADARİ DA FAZLA AMA!!!!"
deyip ordan kosa kosa uzaklasmaya basladim goz yaslarim yavas yavas akmaya baslamisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
Romansmerhaba bu kitabin icin de hayatimin nasıl gectigi neler yaptigim var...