Беше топъл летен ден и ти беше отишла на питник с приятели. Тъй като след 2 седмици започвахте училище, решихте да се съберете като за последно. С теб беше и най-добрият ти приятел Техьонг. Познавате се от малки и затова имате токова много спомени заедно. Винаги се подкрепяте един друг, лудеете заедно, разкайвате се заедно и общо взето правите всичко заедно. Имахте много общо.
Когато вече пристигнахте на мястото разтоварихте и подредихте всичко и беше време за забавления. Първо мирно и спокойно започнахте да играете на различни настолни игри, но после на Тае му стана скучно и реши да започне бой с водни пистолети. Пръскаше всички на общо основание. Разбира се не пропусна и теб. Ти тръгна да го гониш, а той бягаше. Накрая ти се измори и реши да седнеш за си починеш за малко и изведнъж той се появи и започна да те мокри. Цялата беше подгизнала. На всичко отгоре носеше бяла тениска и когато се нанокри започна да прозира. Забеляза, че Тае се бе загледал в тази ти част и затова бързо се прикри с ръце. Той ти даде една негова тениска, която носеше, за да не настинеш, а ти беше с нея до края на деня. Накрая започна да се стъмва и вие прибрахте нещата си и тръгнахте.
Тъй като бяхте с една кола, а вие с Тае живеехте близо един до друг, ви оставиха пред неговия дом. Той те покани да влезеш и да си говорите и ти прие. Така мина вечерта, но стана късно и ти реши да се прибираш. Тъкмо беше на вратата, когато усети как Техьонг те прегърна.
Техьонг-Т/И, мисля че нещо по теб е мое. Ще бъдеш ли така добра да ми го дадеш....?-когато каза това ти се стресна, защото осъзна, че беше още с неговата тениска.
Т/И-Оу, вярно! Съвсем бях забравила.-каза ти и свали тениската му. Все пак се познавате от много време и ти нямаше срам от него. Тръгна да си обличаш своята блуза, когато усети топлите и меки устни на Тае върху своите. Толкова бе опияняващо и ти не можеше да спреш. Най-накрая де отделите поради липса на въздух. Той те вдигна и хвана за дупето, а ти уви крака около кръста му. Занесе те в своята стая и те постави на леглото си. Започна жадно да целува вратът ти и да оставя смучки.
Техьонг-Знаеш ли.......от колко много.......време чакам......този момент......Т/И.........искам те........-говореше през целувките, а ти леко започна да стене-Харесва ли ти.......?
Т/И-Мхм.....-кимна утвърдително и той се усмихна доволно. След известно време започна да слиза надолу и да оставя синьо-лилава пътека след себе си. Вече не издържаше и бързо премахна сутиенът ти заедно с панталонките и гащите ти. Ти направи същото и с него. Когато бяхте и двамата голи той слезе до зоната ти и започна да те дразни с език. На теб ти харесваше и стенеше името му. По едно време се изправи и се доближи до теб вкарвайки един пръст.
Техьонг-Знам, че си девствена и затова ще бъда нежен.-прошепна в ухото ти и те целуна по устните. След като свикна той вкара още един пръст и ти усещаше, че ще свършиш, но явно и той и затова спря. Изправи се и започна да вкарва бавно членът си в теб, докато не стигна до края. Стоя така за да свикнеш с размерът му и започна първо бавно.
Т/И-Тае.......по-бързо.......моля те........искам да.........го усетя повече.......-ти искаше още и той без да чака втора покана започна да се тласка като звяр в теб. Стенанията ви огласяваха стаята и ставаха все по-силни. След още няколко рязки забивания и двамата свършихте заедно. Той извади членът си от теб и те гледаше в очите, но ти не отделяше поглед от "приятелчето" му.
Техьонг-Защо гледаш така....?
Т/И-Това е било цялото в мен......!?-не ти се вярваше.
Техьонг-Да, явно си доста дълбока......-каза с мазна усмивка и те целуна. Легна до теб и ти се сгуши в него. Така сте заспали.Когато започна новата учебна година всичко си беше както преди с една разлика. С Тае вече бяхте заедно.
_____________________________________
Благодаря ви много, че четете тези смутове! Надявам се да ви харесват.
Ако имате някакви поръчки/идеи за нови истории винаги може да пишете за тях 👌❤️
YOU ARE READING
BTS SMUT
Short StoryТук ще намерите смутове свързани с BTS. Някои са шипове, а други са x Reader. ONE SHOT