Namjoon X Reader

3.1K 51 0
                                    

Ти работиш в звукозаписна компания, като главен асистент. Имаш около 2 години стаж, но още от началото се отличи с умения и креаривност и бързо се издигна. Шефът ти е много разбран човек. Казва се Ким Намджун. Притежава уникалния талант да вдъхновява хората около себе си и винаги държи всичко под контрол. Един ден той те покани в офиса си. Нищо необичайно. Говорехте по работа. Накрая, преди да си тръгнеш, той те попита:
Намджун-Т/И, исках да те питам дали би искала да излезем на вечеря днес след работа? Имаме много общи теми и смятам, че няма да ни е скучно.
Т/И-Ами......с удоволствие. Нямам планове за вечерта-въпреки, че беше изненадана от поканата му се сдържа от реакции.
Намджун-Страхотно. Напиши ми адресът си и ще мина да те взема в 19 часа-подаде ти лист и химикалка и ти написа адресът си.
Т/И-Нямам търпение-усмихна се и излезе.

*Вечерта*
След дълго умуване какво да облечеш избра това:

*Вечерта*След дълго умуване какво да облечеш избра това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Накъдри си косата, а гримът беше този:

Излезе от вас и видя, че Намджун те чака с букет рози в ръце

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Излезе от вас и видя, че Намджун те чака с букет рози в ръце.
Намджун-Здравей, много си красива-подаде ти цветята. Ти ги пое и се усмихна-Нека да тръгваме-покани те с ръка той.

*В ресторанта*
Влязохте и ви настаниха на маса за двама. Не след дълго започнаха да ви носят ястията. Явно Намджун се бе погрижил за всичко. През цялата вечер не спирахте да си говорите. Накрая той те изпрати до вас и ти го покани да влезе вътре. Той се настани на дивана, а ти донесе червено вино с две чаши. Седяхте и говорихте най-спокойно, докато не усети как той започва да се приближава до теб. Накрая те целуна. Нямаше нищо против и му отвърна. Целувката беше нежна и лека. Поиска вход на езикът му и ти веднага му го даде, а целувката започна да става все по-страстна. Отделихте се за глътка въздух и той те погледна.
Намджун-Нямаш си и на идея от колко много време искам това. Още от първият ти ден при нас ми направи впечатление, но не исках да изглеждам извратен и чаках. Сега няма да ходиш никъде......-изправи се и те вдигна за дупето и те понесе към спалнята ти. Постави те да легнеш и започна жадно да целува вратът ти. Оставяше лилави петна навсякъде, а ти леко стенеше. Не издържа и ви обърна. Сега ти беше отгоре. Набързо свали ризата и панталоните му, а той ти помогна за твоите. Ти започна да целуваш цялото му тяло като слизаше все по-надолу. Като стигна до гащите му ги премахна и започна да облизваш главичката му. Намджун се дразнеше и затова те хвана за косата и те придърпа. Той изви глава назад от удоволствие, а ти забърза движенията си. След малко свърши в устата ти.
Намджун-Сега гълтай, мила.....-каза го толкова секси и ти нямаше как да не се подчиниш. След това той ви обърна така че да си му удобна и рязко навлезе в теб. Ти изстена от болка.
Намджун-Скоро болката ще премине, и ще остане само удоволствие......-беше прав. Не след дълго вече не усещаш болката. Той продължаваше да се тласка бързо в теб и да те разкъсва, а ти стенеше името му. Накрая свършихте едновременно. Влязохте в банята и се изкъпахте. След това той отиде някъде и ти легна и неусетно заспа. Когато Намджун се върна те видя заспала на леглото и се присъедини.

_____________________________________

Благодаря ви много, че четете тези истории!❤️
Ако имате някакви желания пишете в коментарите👇
Тази история е само за BTS, но ако имете други идеи ги давайте насам😊

BTS SMUT Where stories live. Discover now