Jimin X Reader

4.7K 80 6
                                    

Един нормален ден и ти се прибираше от училище. Беше много развълнувана, защото днес най-добрата ти приятелка има рожден ден и щяхте да ходите на дискотека да го отпразнувате. Прибра се у вас, написа си домашните набързо и започна да се оправяш. След дълго мислене вече реши, но като погледна часът се озъзна, че нямаше никакво време. Влезе в банята и се изкъпа, излезе и се облече. Изглеждаше така:

А гримът ти беше това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

А гримът ти беше това:

Косата просто я накъдри

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Косата просто я накъдри. Вече беше време да излизаш. Поръча си такси, качи се в него и тръгна.

*В дискотеката*
Като пристигна видя, че Юнгсо те чакаше отпред.
Юнгсо-Точно навреме!-тя те прегърна.
Т/И-Изглеждаш невероятно! Много си красива!
Юнги-Благодаря, и ти не ми отстъпваш. Добре, хайде да влизаме-подкани те тя. Двете влязохте в дискотеката и започнахте да танцувате. След известно време изгуби Юнгсо от погледа си, но не обърна особенно внимание. По едно време усети как две ръце са те хванали отзад, сякаш някой танцуваше с теб. Мислеше, че е тя и започна да си танцуваш с "нея". Накрая реши да се обърнеш, за да я видиш, но остана изненадана.
Т/И-Джимин! Какво правиш тук!?-с Джимин учите в един клас от малки, но никога не сте си говорили просто така. Нямаше изградено мнение за него и появата му на такова място много те учуди.
Джимин-Един приятел ме покани. Каза, че харесва едно момиче и че днес ще е тук и ме викна за компания. А ти?
Т/И-Юнгсо има рожден ден и излязохме да го отпразнуваме. Не знам защо реши да дойдем тук. Не е в неин стил. Когато я попитах за причина тя ми каза, че иска да се види с някой, но нищо повече. А тя къде изчезна?
Джимин-Търсиш ли я? И аз търся Донгджу. Не е ли интересно-каза, като леко се засмя.
Т/И-Да, а защо беше зад мен преди малко?
Джимин-Ами...........просто видях, че си сама и реших да ти правя компания. Искаш ли нещо за пиене?
Т/И-Добре-той те хвана за ръката и отидохте на бара. Той поръча напитки за двама ви. Бяха алкохолни, а ти не държеше. Веднага се изписа притеснение по лицето ти и Джимин го забеляза.
Джимин-Ако искаш не пий
Т/И-Не няма проблем-каза ти и отпи от напитката си. Главата веднага ти се замая. След известно време вече не знаеше какво се случва около теб.
Джимин-Т/И, добре ли си?
Т/И-Да, защо да не съм-ти стана от стола, но веднага залитна. За щастие Джимин веднага те хвана.
Джимин-Не ми изглежда така. Ще те отведа у вас-тогава той те вдигна булченската и излезе от заведението.

Като влязохте в домът ти той те качи в стаята ти и те постави на леглото. Тъкмо тръгна да излиза когато ти го хвана за ръката.
Т/И-Не тръгвай. Остани. Искам да си с мен-дръпна го рязко към теб и той падна върху теб. Прегърна го за вратът. Той просто седеше отгоре ти и те гледаше. Не успя да издържи. Целуна те по устните, а ти веднага му отвърна. Поиска ти достъп с езика си и ти му го даде. Той задълбочаваше целувката все повече и повече, като ръцете му шареха по тялото ти. След малко започна да целува вратът ти и да слиза надолу, като оставаше смучки след себе си. Стигна до сутиенът ти и за негова изненада ти сама го разкопча. Нямаше нищо на пътят му и продължи надолу. Стигна до зоната ти и те погледна мазно. Премахна и бельото ти и започна да си играе с теб, а ти стенеше. Не след дълго свърши на пръстите му, а той ги облиза.
Джимин-Много си вкусна-изправи се и постави една нежна целувка на устните ти. След това постави главичката на члена си на входът ти и те погледна-Сигурна ли си за това?
Т/И-Мхм......-не чакаше втора покана и бавно навлезе в теб, като не откъсваше поглед от теб. Наслаждаваше ти се. В началото започна да се движи бавно, но после усети че свикна и започна да забързва тласъците си. Ти стенеше името му, което го възбуждаше още повече. След още няколко тласъка свърши надълбоко в теб. Веднага се изправи, облече и излезе. Ти остана сама и започна да плачеш. Мислеше си, че само те е използвал. Не след дълго се върна с кутия хапчета. Бяха противозачатъчни.
Джимин-Ето, изпий едно. Не мисля, че искаш бебе сега-каза той и се усмихна изтривайки сълзите от лицето ти-Защо си плакала?
Т/И-Помислих си, че само си ме използвал и сега ще ме зареже-тогава усети как те прегърна силно.
Джимин-Никога няма да направя нещо подобно. Никога няма да те оставя-отдели се и те целуна по челото.

Ти изпи хапчето, а той си свали дрехите и легна до теб. Сгушихте се един в друг. Така заспахте.

__________________________________

Тази глава е малко по-дълга, но се надявам да ви хареса.
Съжалявам, че се забавих са качването ѝ🙏
Ако имате някакви желания, може да пишете в коментарите👍
Благодаря❤️

BTS SMUT Where stories live. Discover now