Ти беше най-добрата танцьорка в града. От малка се занимаваш с всякакъв вид танци: балет, модерен танц, попинг, лакинг, латино, стрийт денс и сега кпоп. На всичко отгоре имаше много хубав глас. Родителите ти са музиканти и ти дават уроци по пеене от ранна възраст. С всички тези данни и потенциал реши да си пробваш късмета. Отиде на прослушване за тейнита, към компанията Big Hit, и за щастие те одобриха. След седмица трябваше да заминеш за Сеул.
*След седмица*
Ти и багажът ти бяхте готови. Качи се в автобусът и тръгна. След около 6 часа път пристигна и тръгна да търсиш сградата на компанията. Учуди се колко бързо я намери. Влезе вътре и попита жената на рецепцията:
Т/И-Здравейте! Аз съм нова на обучение тук. Къде мог.....-дори не довърши, защото тя те прекъсна.
Жената-Етаж 3, зала 5А
Т/И-Добре, благодаря Ви-поклони се и се запъти към асансьора и го извика. Когато вратите му се отвориха видя едно много красиво момче да стои пред теб. Ти влезе вътре, а той те попита:
Момче-За кой етаж си?
Т/И-За 3-ят.
Хоби-Така ли!? И аз. Между другото аз съм Хосок, но може да ми казваш Хоби-каза той и ти подаде ръка за да те поздрави, като на лицето му изгря усмивка.
Т/И-Приятно ми е! Аз съм Т/И.
Хоби-Не съм те виждал преди тук? Да не си от новите?
Т/И-Да.......-отговори леко несигурно
Хоби-Аха,......ясно. Защо си толкова несигурна? Няма нищо притиснително-докато говореше не спираше да се усмихва и това те разтапяше.Стигнахте етажа и Хоби те хвана за ръката.
Хоби-Мисля, че си насам-водеше те нанякъде. Не знаеше къде, но накрая стигнахте точно до твоята зала.
Т/И-Оу, благодаря ти-обърна се съм него и се поклони, а той те подкани да влизате.Срещата мина добре. Имаше още 4 момичета вътре, явно други трейнита. Ти, разбира се, се запозна с всички. Вътре бяха и момчетата от любимата ти група BTS. Забеляза, че Хоби не отделяше поглед от теб и това те накара да се чувстваш леко неудобно. След като всичко свърши ви настаниха по стаи. Ти се падна в една стая с Микьонг, която беше 1 година по-малка от теб. Настанихте и ти реши да се разходиш из сградата. Докато обикаляше се засече с Хосок.
Хоби-Здравей Т/И! Как си?
Т/И-Добре, тъкмо се настаних в стаята и сега обикалям да разгледам-той леко се усмихна.
Хоби-Страхотно! Искаш ли да ти покажа къде е моята стая, за да можеш ако нещо се случи да дойдеш и да ми кажеш?-преди да можеш да отговориш те хвана за ръката и те поведе към стаята си. Беше един етаж под твоята. Влязохте вътре и той затвори вратата. Стаята беше много хубава, светла и слънчева. Седна на леглото, обърна се към него и се усмихна.
Хоби-Харесва ли ти?-ти кимна утвърдително и усети как той се приближаваше към теб. Целуна те. Ти се опита да го избуташ, но той беше много по-силен от теб и не успя. Бутна те на леглото и застана отгоре ти. Накрая просто се предаде и се остави в неговите ръце. Той поиска вход на езикът и ти му го даде. Отделихте се и той започна да ти сваля дрехите, а ти неговите. Това ти действие го учуди, но продължи. След като останахте и двамата голи той се изправи и те постави така, че да си му удобна. Без да чакаш налапа цялата дължина на членът му. Той изстена, а ти започваше да забързваш. Свърши в устата ти и ти като добро момиче преглътка всичко и се изплези, за да покажеш, че си изпила всичко. Той те хвана и се приближи до теб.
Хоби-Браво, добро коте-целуна те страстно и те постави да легнеш по гръб и бавно навлезе в теб-Сега искам да чувам как викаш името ми, колкото силно можеш-започна да се тласка много силно и бързо в теб, а ти викаше.
Т/И-Татенце......ще свърша-изстена ти и след още няколко тласъка свършихте едновременно. Той се отпусна и легна до теб.
Хоби-Беше невероятна. Не беше само ужасно красива, а и беше истински звяр в леглото-целуна те по челото, зави ви и заспахте.___________________________________
Поредната глава е завършена. Надявам се да ви е харесала!
Очаквайте новата част скоро😊
YOU ARE READING
BTS SMUT
Short StoryТук ще намерите смутове свързани с BTS. Някои са шипове, а други са x Reader. ONE SHOT