Taehyung X Reader Pt.2

2.2K 40 0
                                    

Събуди се отново в същата стая. Огледа се, но около теб нямаше никого, а когато се опита да си спомниш какво се е случило главата започна да те боли наистина много.

Стоя в празната стая съвсем сама. По едно време чу вратата да се отваря и се обърна. Беше Техьонг. Той носеше нещо в някакъв плик. Доближи се към теб и ти го подаде, а ти стоеше и просото го гледаше.
Техьонг-Не стой така, а го вземи-ти излезе от транса.
Т/И-Какво има вътре?
Техьонг-Малко храна и лекарства. След като припадна за втори път се обадих на лекар и той каза да ти взема тези неща. А за храната, просто не знам кога си яла за последно и не искам да си гледна....-не можеше да повярваш, че един напълно непознат човек е способен да направи толкова много за теб. Взе плика и го отвори. Пи лекарствата и се наяде. Вече беше добре и просто се облегна на леглото, но се сети нещо и стана.
Т/И-Ами.....може ли да питам, кога ще се прибера?-Тае те погледна учудено.
Техьонг-Не знам. Докато не се почувстваш по-добре-ти кимна-Е, какво ти се прави сега?-замисли се.
Т/И-Не мога да излизам от стаята, нали?
Техьонг-Точно така.
Т/И-Хм.....тогава да гледаме някой филм?
Техьонг-Добре че взех и пуканки-подаде ти дистанционното-аз ще ги приготвя, а ти избери какво ще гледаме-излезе от стаята, но скоро се върна с готовата храна. Легна до теб на леглото и започнахте да гледате.

На Тае обаче му беше скучно. Бяха минали само 20 минути и вече му омръзна. Реши да се занимава с теб. Първо те прегърна и придърпа към себе си, а ти от своя страна се облегна на него. Това му допадна и с едната си ръка започна на милва вратът и рамената ти, като леко сваляше блузата ти надолу. Ти усети това му действие и се обърна към него, но за твоя изненада той веднага сля устните ви. В началото се противеше, но после му се остави. Тае спя телевизорът и те постави да легнеш, а той се настани отгоре ти. Започна да те съблича и да оставя лилави смучки по цялото ти тяло. Вече беше само по бельо. Техьонг се изправи, за да види творението си и набързо премахна и своите дрехи, както и боксерите си. Членът му беше наистина голям и при видът му ти си покри лицето. На Тае не му хареса и ги махна.
Техьонг-Имаш красиво лице. Не го крий-ти се изчерви. Без да пита те постави пред мъжеството си-Сега, бъди добро момиче.....отвори уста......-ти направи каквото ти каза и го налапа целия. Гърлен стон се изтръгна от Тае. Не теб това някак ти хареса и започна да движиш бързо главата си напред назад. Не след дълго той свърши в устата ти.

Преобърна ви и се надваси над теб, поставяйки главичката си на входът ти. Ти неволно изстена.
Техьонг-Още нищо не съм направил, а вече стенеш. Какво ли ще е като го вкарам....-говореше си той ти след това рязко се заби в теб и започна да се движи бързо. Ти нямаше време да мислиш за болката, защото тя много бързо премина в удоволствие. След още няколко силни тласъка и двамата свършихте едновременно. Той се просна изморен до теб и ви зави.
Техьонг-Прекрасна си. Благодаря ти-целуна те по челото. Ти се обърна към него.
Т/И-Караш ме да не искам да си тръгвам....
Техьонг-Тогава остани-ти много се зарадва от това и го целуна по устните, а той отвърна. След като се отделите се сгушихте един в друг и заспахте.

_____________________________________

Мина се много време от последния ъпдейт. Съжалявам, че чакате толкова много😔
Следващата глава ще е последна. Имам поръчка и ще я изпълня, след което обаче ще приключа с тази история. Не се притеснявайте, ще има още😉
Благодаря❤️

BTS SMUT Where stories live. Discover now