Vmin X Reader

3K 56 0
                                    

С Тае сте най-добри приятели. Правите всичко заедно и сте неразделни. Преди около година майка ти се омъжи повторно и се преместихте да живеете при новите ти баща и брат. Доведеният ти брат се казва Джимин и въпреки, че сте брат и сестра от скоро, го чувстваше много близък. Учихте в едно училище и така имахте възможност да прекарвате повече време заедно. С Тае много бързо се сприятелиха и вие тримата станахте неразделни. И тъй като те са една година по-големи от теб винаги те пазиха от разни досадници, които се навъртаха около теб, а такива не липсваха.

Един ден ти се разхождаше по коридора. Тае и Джимин имаха работа с учителя по физическо, защото скоро щяха да ходят да състезание и ти беше сама. По едно време усети как някой да те хваща за ръката и устата. Завлече те в килерът на чистача и започна да те съблича, докато целуваше грубо устните ти. Ти се съпротивляваше, но без успех. Той обаче се ядоса и разкъса дрехите ти, оставяйки те само по бельо. Вече се бе предала, когато вратата се отвори и някой издърпа момчето от теб. Това бяха Джимин и Тае. Те започнаха да го удрят и когато свършиха го заведоха при директора. Брат ти свали якето си и те покри с него, вдигна те на ръце и те заведе у вас. Родителите ви бяха в командировка за седмица и сега бяхте сами. Не след дълго дойде и Тае. Двете момчета седнаха до теб на дивана.
Джимин-Т/И, съжалявам много. Трябваше да съм с теб. Не трябваше да те оставям сама. Съжалявам.......
Техьонг-Вината е и моя. Много се забавих, защото питах господина някои неща и Джимин остана с мен. Трябваше да побързам.......-ти не се сдържа и ги прегърна и заплака. Стискаше ги силно.
Т/И-Не съжалявайте........дойдохте в точния момент. Благодаря ви, че ми помогнахте-отдели се от тях и следващото те изненада. Тае слепи устните ви. Ти изтръпна, но отвърна. Като се отдели усети нещо топло и меко на вратът си. Това беше Джимин. Започна нежно да те милва и по едно време леко те захапа и ти изстена. Той се отдръпна от теб. И двамата с Тае те гледаха внимателно.
Техьонг-Т/И, позволи ни да те отпуснем. Само за една вечер.......-той започна да се приближава до теб.
Джимин-Много неща ти се насъбраха и ще е добре да разпуснеш. Ние ще свършим всичко, ти просто се наслаждавай-на теб ти беше наистина напрегнато и просто прие. Джимин те вдигна на ръце ти те занесе в спалнята. Внимателно те постави на леглото и започна да те съблича, докато Тае оставаше влажни случки по тялото ти.

Остана само по бельо и се засрами и прикри лицето си с ръце. Джимин ги хвана и ги сложи настрани.
Джимин-Много си красива, не се крие-след това те целуна. През това време Тае започна да целува вътрешната част на бедрата ти и лека полека стигна да зоната ти. Премахна гащите ти и тъй като беше много възбуден рязко вкара два пръста в теб. Ти изстена, но Джимин го приглуши. Тае движеше пръстите си бързо в теб и когато добави език ти започна да се гърчиш. На теб ти беше много приятно и не след дълго свърши.

След това момчетата си смениха местата и усети масивния член на доведеният ти брат бавно да навлиза в теб. Болеше, но Тае те разсейваше с целувки.
Техьонг-Т/И, не мога да издържам.......съжалявам.......-тогава постави мъжеството си пред устата ти и ти без да мислиш го пое целия и започна да си движиш главата. Той изви глава назад и изстена силно. Джимин продължаваше да се тласка силно в теб, като с всяко следващо движение се забиваше все по-силно.
Джимин-Агх........колко си тясна......ще свърша скоро.......
Т/И-И аз........моля те.......направи го......-ти го придърпа към себе и го целуна страстно. След това уви ръце около него и тъй като беше на предала си го дереше и леко пускаше кръв. Свършихте едновременно. Изправи се и отново пое членът на Тае, задвижвайки първо ръката си, добавяйки и език. Той се изпразни в устата ти и ти преглътна всичко. Строполи се на леглото и двете момчета легнаха до теб. Заявиха ви и ти се сгуши в тях.
Т/И-Благодаря ви. Беше наистина уникално изживяване-усмихна им се.
Джимин-Няма за какво да ни благодариш. Сега си по-добре, нали?-ти кимна утвърдително.
Техьонг-Тогава просто заспивай сега. Стана късно, а утре сме на училище-засмя се. Ти се притисна силно в тях и така заспахте.

___________________________________

Ужасно много съжалявам за закъснението😫
Нямах много идеи и ми отне време да измисля нова история. Надявам се следващата да я напиша в срок.
Благодаря ви за търпението❤️

BTS SMUT Where stories live. Discover now