//כללית//
"ג'ונגקוק אני נשבע לך! טאהיונג הוא לא מי שהוא אומר שהוא!" אמר ג'ימין לצעיר. "למה אתה תמיד חושד באחרים? הא? למה אתה לא פשוט יכול לחשוב שהם מי שהם וזהו?" שאל השני בעצבים.
"טוב הוא דיבר בטלפון וצעק על מישהו שלא יקרא לו איכשהו וגם איים עליו שהוא יהרוג אותו אם הוא יגע במישהו" ג'ימין אמר. "אהה וגם האיש שהיה בטלפון אמר שאם הוא לא יעשה משהו אז הוא יהרוג מישהו, ואז טאהיונג איים עליו את זה" הוא הוסיף והשני נאנח בתסכול.
"אחרי זה הוא גם זרק את הטלפון וניפץ אותו על הקיר ובכה" ג'ימין אמר וג'ונגקוק הביט בו בהלם. "מה? טאהיונג בכה? מתי? למה הוא בכה? למה לא אמרת לי?" שאל השני במהירות.
"כי... לא יודע למה..." ענה ג'ימין. "אבל אני אומר לך שהוא מסתיר משהו!" צעק הבוגר. "יודע מה? אם תצליח למצוא הוכחות לזה שהוא לא מי שהוא אומר שהוא, אני אבדוק את זה. אבל תפסיק לחשוד באנשים סתם ככה! אוקיי?! נמאס לי מזה ג'ימין!" אמר הצעיר והשני הנהן והשפיל את ראשו.
הם הלכו והגיעו כל אחד לביתו שלו. ג'ונגקוק אכל, והלך לשחק במחשב, בעוד שג'ימין לקח חטיפים למעלה, לחדרו והחל לחפש מידע על טאהיונג.
---למחרת בבית הספר---
"ג'ונגקוק!" צעק ג'ימין יום לאחר מכן. "מה אתה רוצה? מצאת משהו?" שאל הצעיר וג'ימין הנהן. "כן!" הוא קרא בהתלהבות. "נו מה מצאת?" הוא שאל בזלזול והשני גילגל עיניים.
"אוקיי, חשבת פעם על השמות שלהם?" שאל ג'ימין "השמות של?" ג'ונגקוק שאל והרים את גבתו. "של טאהיונג וג'י-טאה" ענה ג'ימין. "בכל מקרה... השמות של טאהיונג וג'י- טאה הם עם אותה המשמעות!" אמר ג'ימין.
"א--- גם השם שלך ושל ג'י- טאה עם אותה משמעות" ענה ג'ונגקוק לבוגר. "לא נכון" ענה הבוגר "כן נכון! תבדוק באתר המטומטם ההוא שלך" ענה ג'ונגקוק. "היי! ביהיינד דה ניימז זה לא אתר מטומטם, זה אתר מדהים!" ענה ג'ימין בכעס וליטף את הטלפון שלו כאילו הוא ילד קטן שבוכה.
"אוקיי מה שתגיד" ענה הצעיר "עכשיו דיי עם הסטוק על חברים שלי" הוסיף. "אבל מה אם הם יפגעו בך?" שאל ג'ימין את הצעיר.
"אז אתה חושב שאני הולך לפגוע בג'ונגקוק?" שאל קול עמוק מאחוריו. "טא- טאהיונג? לא זה לא מה שהתכוונתי! תן לי להסביר!" אמר ג'ימין במהירות "יודע מה, לא חשוב, תאמין במה שאתה רוצה" אמר טאהיונג והתיישב ליד ג'ונגקוק.
"טאהיונג, אני מצטער נו..." אמר הבוגר בקול מתחרט "אני לא התכוונתי לזה ככה..." הוא אמר והשני התעלם מממנו. "זהו זה, אין לי בעיה שתכעס עלי אבל אתה לא הולך להתעלם ממני!" ג'ימין אמר, כולם יודעים שג'ימין שונא שמתעלמים ממנו.
"אף אחד, אבל אף אחד, לא מתעלם ממני! זה ברור?!" הוא צעק ומשך את טאהיונג אל מחוץ לכיתה.
"מה אתה רוצה ממני?" שאל טאהיונג. "אתה באמת חושב שאני הולך לפגוע בילד הזה?" הוא שאל ואם אחרים היו שמים לב היו רואים שהוא היה פגוע. מאוד. "טאהיונג, אתה... איך אני אנסח את זה? אני יודע שאתה ג'י- טאה" ענה ג'ימין והשני מיהר לכסות את פיו בידו. "איכ ליקקת אותי!" ענה טאהיונג. "כאילו אין אתה לא תתרגל אחרי יותר מעשור, נכון?" צחקק ג'ימין.
"יודע מה... עלית עליי..." הוא נאנח "אבל עדיין... ג'ימין... בבקשה אל תגלה לקוקי, זה מסוכן בשבילו..." ביקש הצעיר.
~~~~~
והנה עוד פרקקקקקק
אז ג'ונגקוק כועס על ג'ימין בגלל הסטוק ואז ג'ימין דואג לקוק אבל על הדרך פוגע בטאהיונג.
וכמו שכולם כמעט ניחשו ג'י טאה זה טאהיונג, אבל... למה בכלל טאה בכה וצעק בטלפון?
מזל טוב טאני!!!
מסתבר שעברו שנתיים ויום מאז שטאה הפליץ אותו משום מקום
אין לי ממש רעיון לברכה אבל אמן שתקבל את כל הדברים שתרצה
(אתה כלב אתה אמור לדעת לקבל אוכל מתי שבא לך וצעצועים שאתה רוצה ואם זה לא עובד, לך לקוק הוא ייתן לך)
YOU ARE READING
Tell Me, Why?
Randomג'י- טאה שלי, למה? למה עשית את זה? למה עזבת אותי פה? למה הפרת את ההבטחה שלך? למה? //הושלם//