//כללית//
"אבל מה עם זה שהתאבדת?" שאל ג'ימין "באמת ניסיתי לעשות את זה..." ענה טאהיונג והשפיל את ראשו "מה זה?!" צווח ג'ימין בהפתעה. "כן... טוב החיים שלי מסובכים..." ענה לו הצעיר.
"אז רגע, השיחה... עם מי היא הייתה? על מה זה? למה בכית אחרי זה?" ג'ימין שאל וטאהיונג פער את עיניו. "א- מאיפה אתה יודע על השיחה?" שאל בהפתעה.
"אני שמעתי מג'ונגקוק שהלכת ודיברת בטלפון בהפסקה אז עקבתי אחריך" הוא אמר והשפיל את ראשו. "ג'ימין הטיפוסי" נאנח הצעיר והשניים פרצו בצחוק.
"רגע, אז השיחה וזה..." החזיר אותם ג'ימין לנושא השיחה. "אהה... זה? זה היה האבא האידיוט שלי..." ענה טאהיונג בקרירות ומבט חסר הבעה.
"מאיפה להתחיל בכלל? לא סיפרתי לכם אף פעם, אבל הסיבה שהבית שלי היה גיהינום היה כי אמא שלי ואני חיינו עם אבא שלי, הוא תמיד פגע בה ואותי הוא שלח לעשות כל מיני משימות..." טאהיונג אמר. "ל- למה הכוונה?" שאל ג'ימין בחשש. "ג'ימין... אני- אני רוצח... אבא שלי איים עליי שאם אני לא אעשה מה שהוא אומר הוא יפגע באמא שלי, אז הייתי חייב לעשות את זה... אחרי זה הכרתי את קוקי שלי והוא איים שהוא יפגע בו, או בכם... אז המשכתי... הידיים שלי מוחתמות בדם עוד מגיל שמונה, אני שונא את עצמי על זה כל כך..." אמר טאהיונג ועצר כדי לקחת נשימה.
"לפני כמעט שבועיים, ניסיתי להתאבד, כדי שהוא לא יכריח אותי להרוג וכדי שיפסיק לאיים עליכם... הוא ראה את זה ומנע ממני את זה, בסופו של דבר הוא לקח את הניסיון הזה והפך אותו למוות שלי, הוא עשה את זה כדי שאני אפחד ממנו אפילו יותר... ועכשיו? עכשיו הוא איים עליי שהוא יקח אותו ממני שוב... אני לא יכול לאבד אותו ג'ימין..." אמר ודמעות ירדו מעיניו. "אני אבין אם לא תרצו להתקרב אליי יותר כי אני רוצח" אמר טאהיונג וג'ימין רק שתק וחיבק אותו.
"בחיים לא, ג'י- טאה" ענה ג'ימין והידק את החיבוק. "ג'ימין, בבקשה אל תספר לג'ונגקוק..." ביקש טאהיונג מג'ימין.
לפתע צלצול נשמע "מה אתה רוצה?" שאל טאהיונג בקרירות. "ג'י- טאה, יש לך משימה חדשה" הוא ענה.
"בן זו- איזה אפס הוא! אבא מטומטם!" צעק טאהיונג. "מה קרה?" שאל ג'ימין "הו- א נתן ל- לי עוד מ- משימה" טאהיונג אמר בקול רועד. "י- יש לי שבו- שבוע" הוא אמר.
"ומה אתה הולך לעשות?" שאל ג'ימין. "אני הולך לסיים את זה" אמר טאהיונג. "לא אתה לא!" קול גבוה נשמע מהצד. "ג'- ג'ין" אמר טאהיונג. "אתה לא הולך לעשות את זה" הוא ענה. "אבל ג'ין! אני רוצח! נמאס לי!" הוא ענה והשני שתק.
"אתה אידיוט!" אמר ג'ין ונתן לטאהיונג אגרוף לפניו. "אני חייב! הוא יפגע בקוקי שלי אם לא!" הוא השיב. "תן לו לעשות מה שהוא רוצה..." אמר יונגי. "יו- יונגי..." אמר טאהיונג.
"כן ג'י, אנחנו כולנו פה, אנחנו יודעים... ג'ין לא מסכים איתך רק כי זה אבא שלך ואתה יודע איך הוא עם הורים, אבל אם אתה צריך, תעשה מה שאתה רוצה..." הוא השיב באדישות הרגילה שלו.
"א- אבל, אם אני אעשה את זה אתם ת- תעזבו אותי..." הוא החל לבכות. "בחיים לא, אני מבטיח לך, כולנו..." אמר ג'ין. "אני פשוט לא חושב שזו הדרך הנכונה" הוא הוסיף. "אני יודע שזו לא הדרך הנכונה... אבל אני לא יודע מה היא... אני מצטער..." הוא אמר.
-
"תראו מי פה!" הוסוק קרא מושך את הנער הצעיר שהתגנב, כך שהוא עמד כעת מול טאהיונג. "היונג! תשחרר אותי זה כואב!" אמר ג'ונגקוק והוסוק שיחרר אותו.
"ג'ו- ג'ו- ג'ונגקוק, א- אתה-" התחיל הבוגר לומר. "זה בסדר, אני יודע... אני גם לא חושב שזו הדרך היחידה, אני בטוח שלא... אבל זו הבחירה שלך" אמר ג'ונגקוק וחייך.
"א- אבל אתה תשנא אותי על זה..." אמר טאהיונג. "אני בחיים לא אשנא אותך" אמר הצעיר וחיבק את טאהיונג. "א- אבל-" הוא ייבב. "אבל מה?" הוא שאל "א- אני רוצח..." אמר הצעיר.
"זו לא אשמתך טאהיונג, אתה רק רצית להגן עלינו" אמר ג'ונגקוק ודמעות ירדו מעיניו. "אני עדיין לא מאמין שאתה פה" הוא בכה ואם לא היו יודעים כמה כואב לו היו חושבים שהצחוק שלו הוא לא ממבוכה ופליאה אלא מזלזול.
"אני לא מאמין שהאדם שחשבתי שאיבדתי לנצח באמת עומד מולי כרגע ומחבק אותי" הוא אמר וקבר את ראשו בשקע צווארו של טאהיונג. "אני אוהב אותך" מילמל הצעיר. "גם אני אותך, קוקי שלי" השיב.
-
"אז מה אתה הולך לעשות?" שאל הוסוק את טאהיונג. "אני אהרוג אותו, אני אסיים עם זה אחת ולתמיד" אמר בהחלטיות. "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?" שאל ג'ימין. "כן, אני בטוח" השיב טאהיונג.
~~~~~
טאהיונג ניסה להתאבד ואבא שלו באמת "הרג אותו". ג'ימין התאפק שלא להרוג את טאהיונג בעצמו אחרי זה.
ג'ין צץ לו משום מקום מקום ומנסה למנוע מטאהיונג לעשות את הדבר היחיד שיעזור לו להתמודד מול אבא שלו.
וג'ונגקוק מגלה את האמת על טאהיונג(:
אז אני מעלה פרק בשש וחצי בבוקר סתם כי אין לי מה לעשות ואם תרצו אני אעלה עוד אחד בערב(;
אני- לא יודע מה איתכם זה ממש קיוט בעיניי
אמג הרגע קלטתי שזה הפרק האחד לפני האחרוןןןן
יהיה עוד חלק קצר שזה יהיה פרק אקסטרה או משהו והוא יעלה מחר או מחרתיים (יום אחרי שיגמר הסיפור או משהו)
YOU ARE READING
Tell Me, Why?
Randomג'י- טאה שלי, למה? למה עשית את זה? למה עזבת אותי פה? למה הפרת את ההבטחה שלך? למה? //הושלם//