0532....: Dinle.
Cidden evren beni mi sınıyordu bilmiyorum. Fobi diye nitelendirebileceğim bir korkum var ve resmen herifin biri bana mesaj atıyor.
Herif mi? Nereden biliyorum ki erkek olduğunu? Belki de eğlence arayan bir ruh hastasıydı ve rastgele tuşlayıp beni bulmuştu. Cevap yazarsam belki de peşimi bırakırdı. Tabiiki normal bir cevap yazmayacaktım.
Ece: Ben babasıyım. Emniyet amiriyim. Kızıma tanımadığı numaralardan gelen mesajları da hiç hoş karşılamıyorum.
Gönderdim. Şimdi görsün işte kime bulaştığını hahaayyytt.
0532....: KFLRÇWŞEŞFĞEÇWPDJF
0532....: Ece bunu yiyeceğimi mi düşündün cidden?
0532....: Seni sandığından çok daha iyi tanıyorum, güzelim.Allahım resmen Wattpad hikayelerindeki badboylardan başıma bela bulaştı. Güzelim falan da diyor. Şimdi telefon sapığı olmasa düşerim de. Telefon sapığı.
Ece: Olum bana bak. Ya da kızım. Her kimsen ben ileri derecede evhamlıyım. Bana yazarak kalp krizi geçirme olasılığımı artırıyorsun. Bu vicdan azabıyla yaşayabilecek misin? He?
Durdum. Acıtasyon çoğu zaman işe yarardı.
0532....: Ece, ben telefon sapığı değilim güzelim. Sana mal mal yavşamayacağım da.
Ece: O zaman amacın nedir, para falan talep edeceksen git böbreğini sat. Bende yok para çünkü gizli numara.
0532....: Adım Sarp. Numaram da gizli falan değil. Sarp Uzunlar. 12//E deyim. Zaten tanıyorsun.
Oha. Gizli numara değil bu. Ciddi kimlikli sapık.
Ece: Evet Sarp, seni tanıyorum. Amacın nedir? Sen ve o çok saygıdeğer arkadaşların beni mi eğlence tuttu şimdi de?
(Görüldü 23:45)
Resmen görüldü attı. Atsın, daha iyi. Sarp'ı biliyorum.
Okulun popüler tayfasıyla takılıyor. Şu ana kadar bir vukuatını duymadım ama o tayfada olup da ayar olmadığım kimse yok.
Uzun yıllardır tanısam bile.Sıkıldıkça insanlara saran bomboş bir grup. Kızlar tamamen aptal. Ve tek bildikleri şey birbirlerinin kuyusunu kazmak.
En gıcık olduğum şey de bu. Yahu biz kızlar birbirimizi desteklemezsek, düşünce kaldırıp, yıkılınca toparlamazsak kim bizi kurtarabilir ki?
Bir kadın bir kadının kurdu değil, en büyük destekçisi olmalı. Kız kardeşlik bunu gerektirir çünkü.
Ama sen gel de bunu baskın karakterli maço öküz erkeklerden hoşlanan kızlara anlat.
Adam kızın üzerine yürüyor, duvara yumruklar atıyor, kıza vuruyor.
Kız polise gidip çocuğun belasını bulmasını sağlayacağı yerde, 'Allahım ne kadar da karizmatik ve her şeyime karışan bir erkek! Evcil hayvan olma hayallerimi gerçekleştirebilecek bir adam buldum!' diyerek aşık oluyor bu yontulmamışa.
Biz bu konuya nereden geldik yahu? Saat geç olmuş, yarın okul vağfşvi
Dilim varmadı demeye.
Ne yazık ki o sabahları 'prensesler' gibi uyanıp makyaj yapmadan bile Margot Robbie olan birisi değilim. O nedenle paşa paşa banyomu yapıp zıbaracağım. İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Olmayan Numara // Yarı Texting
HumorHep bu nedenle kaybetmez miyiz zaten? Tünelde 5 adım daha atsan ışığı göreceksin, sen boşverip geri dönüyorsun Ece."