Shopping og facetime

225 3 0
                                    

I går var en fantastisk aften, det var så hyggeligt at være bare os to, på en rigtig date.
Marcus er vildt romantisk og alle mine fordomme om ham er efterhånden manet til jorden.
Han er sød, omsorgsfuld, romantisk, sjov og vandvittig lækker, ja jeg Ella Kjærgaard er faldet pladask for Marcus Gunnarsen.
Jeg troede ikke det var muligt men han har slået benene fuldstændig væk under mig.
Jeg er alene på værelset, Marcus kyssede mig farvel kl 6 med besked om at jeg skulle tage ud og shoppe Sammen med Vera.
Han smed sit Mastercard på sengebordet til mig, og sagde jeg skulle ikke tænke på pengene.
Men der kender han mig nok ikke helt endnu, for jeg ville aldrig gå shop amok. Jeg har aldrig været en der shopper amok, men har altid tænkt på hvad jeg brugte pengene på. Hvis der var noget jeg virkelig gerne ville have sparede jeg op til det, som min Dior kjole.

Min mobil vibrer, jeg rækker ud efter den.

*Ham den søde*
Hahah han må have ændret sit navn på min mobil igår, jeg tager den.

Hej ham den søde, han smiler kan jeg høre hej smukke vækkede jeg dig?
Nej jeg er lige vågnet, det var sent har jeg kørt dig helt træt i nat. Mmmh du har brugt alt min energi skat, men mon ikke jeg kan lade lidt op i løbet af dagen?
Jo det håber jeg smukke for jeg har lyst til din dejlige krop, nå så det har du? Hvornår er i færdig Marcus?
Til aftensmad tror jeg, det var længe, mmmh men du skal ud og shoppe jo.
Jeg trykker face time, hans dejlige smil kommer frem.
Jeg ligger mig om på ryggen, hmmm smukke du er stadig ikke kommet i tøjet. Næ jeg er som du efterlod mig, hiv lige dynen lidt smukke. Øh nej Du på job søde, mmmh netop derfor må jeg gerne se dine dejlige bryster.
Marcus hvad er der med det der shopping noget? Hvad mener du smukke? Ja hvorfor skal jeg det? Han smiler, er det ikke det alle kvinder elsker?
Jeg ryster på hovedet, næ altså jeg er ikke så god til at bruge penge. Han smiler, du sku en underlig en smukke, men nu siger jeg at du skal tage Vera med ud og shoppe. Køb noget tøj, hyg jer få noget godt mad og køb lidt frækt undertøj, nåååå så det er det det handler om, hvad mener du Ella?
Du vil gerne have jeg skal købe frækt undertøj, ja udover det andet. Hvem kan ikke lide frækt undertøj, ja Marcus hvem kan ikke det? Han smiler, gør det nu bare for min skyld, og brug nu en masse penge på dig selv prinsesse. Men Marcus, alle de penge? Jeg har råd til det ikke tænk på det, okay så gør jeg det, men kun hvis jeg må købe en gave til dig.
Han smiler, ja okay.
Så ingen max på budgettet idag? Nej prinsesse du bruger alle de penge du har lyst til, om du så købte en lejlighed så var det okay. Ej Marcus det er måske lidt overdrevet ik? Jo måske lidt men jeg vil bare have dig til at forstå at det er helt fint du køber bare det du he lyst til.
Nå så jeg har fået mig en rig kæreste??, han blinker er jeg din kæreste prinsesse? Ja det er faktisk et godt spørgsmål, for jeg har da aldrig fået et kærestebrev. Hahahah du sød Ella, men så må jeg jo heller skrive et kæreste brev til dig.
Marcus!!!
Der bliver kaldt på ham i baggrunden, nå smukke jeg må på job igen. Få så den lækre røv ud af sengen, jeg fjerner dynen og lader mine bryster komme med ind i billedet.
Er det her okay skat? Han smiler det der er bare ikke fair smukke.
Hmmmm, jeg kunne godt bruge dig lige nu Marcus, jeg tager min finger i munden og slikker på den.
Det er ærgerligt du ikke har tid lige nu Mr. Bigspender, jeg lader min finger glide ned over min krop og ned til min klit.
Ella, det der kan du ikke være bekendt, nå men jeg mindes noget om en der gjore noget lignede. Jeg sætter mobilen op ad puden, og stiller mig på mine knæ.
Jeg lader fingeren lande på mit brændende skød igen, og den anden kæler for mit bryst.
Ella for fanden smukke, du gør mig så liderlig, så gå for dig selv så skal jeg hjælpe dig færdig.
Det går ikke smukke, vi er allerede bagud. Sagde Du nej til sex Marcus? Ja det tror jeg, fuck jeg har lyst til at komme og give dig en røvfuld fordi du er så fræk.
Jeg ligger mig i sengen, okay så må jeg jo vente til du kommer hjem igen.
Men du bliver nød til at hjælpe mig med at tænke på noget andet. Hvad med hende der Amalie, er hun totalt gone eller?
Hun skrev faktisk til mig i morges, gjore hun? Han smiler dont worry smukke, jeg afviste hende.
Nååå så det gjore du? Du skulle ikke lige have er stykke med hende??
Hahah nej tak så heller vilde, jeg bliver stille og kommer i tanke om vilde.
Ella hvad sker der? Vilde.... Ella det var for sjov, nej nej det er ikke det.
Men vilde har været på ferie, og ved ikke hvad der er sket. Åh fuck jeg bliver nød til at sige det til hende selv.
Hvorfor der Ella? Du kan jo ikke gøre for du er blevet fuldstændig vandvittigt forelsket i mig, haha jeg er ikke forelsket i dig Marcus, hmmmm det tror jeg ikke på Ella, du er faldet så hårdt for mig at du ikke selv kan forstå det.
Jeg mærker min kinder blive varme, du er så dum Marcus. Mmmh men jeg har ret, du er forelsket i mig og det er sådan det er, og hvis vilde er en god veninde så forstår hun også at man kan ikke stå i vejen for kærlighed.
Hold op nogle gloser du får smidt om dig idag Marcus, mmh du kan bare vente til dit kæreste brev.
Nå smukke, jeg må heller komme ind og arbejde.
Få lettet den lækre røv i bad og så ud og shoppe, jeg forventer der er brugt mindst 6.000kr ellers må du gøre det igen i morgen.
Ej Marcus.... nej ingen diskussion ud og brug penge min skat.
Jeg blinker okay, jeg gør det. Vi ses senere skat, pas på dig selv prinsesse.
———————————————————

Så kommer dagens afsnit håber i kan lide det
Xoxo Mali

Stay (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now