Vi når kun lige at lukke døren til mit omklædningsrum før vores læber er smeltet sammen igen.
Marcus bakker mig op ad døren, jeg løfter mine ben og ligger dem om Marcus så han kommer tættere på mig. Han slipper mine læber og kysser mig ned ad halsen.
Jeg nusser hans hår, og nyder den nærhed der er imellem os.
Han kigger op på mig, og smiler skulle du ikke gøre dig færdig.??
Jo men du er så fandens dejlig så jeg kan slet ikke holde fingrende fra dig.
Han kysser mig, det er da dejligt at vide jeg kan have sådan en indvirkning på dig smukke.
Jeg hiver fat i kanten på hans jeans og hiver ham tættere på, jeg lader min hånd glide op under hans T-shirt og nusser ham.
Fuck hvor har jeg lyst til mere, men
1. Så Er er at vi kun lige ved at finde hinanden igen
2. At vi er her og der kunne komme nogen ind ad døren hvert sekund.
3. Det er bare alt for tidligt selvom vi er ex kærester.Jeg nusser hans hår, han smiler du er så sød når du nusser mit hår, det er som om Du er helt i din egen verden, det er jeg også i min egen verden sammen med dig Marcus.
Han kysser mig, Nå hop hen og få lavet det du skal, han lader mig komme ned på gulvet igen, jeg går hen til sminke bordet og begynder på at gøre mig klar.——-
Den sidste sang er en sang jeg har skrevet til en person der betyder rigtig meget for mig, jeg skrev den her sang lige efter vi slog op og jeg var rigtig langt nede, den var med til at hjælpe mig til at komme videre.
Jeg ved han selv ved hvem han er, jeg ser mod Marcus han smiler og nikker forsigtigt mod mig,
her kommer "out of my hands"(Start sangen oven over)
🎵 Loving you was easy
Loving you was wild, unpredictable
Loving you was awful
But somewhere in the end it was beautifulI can't say no
When you get close
I lose myself
When I'm alone
In my room, missing you
Got the TV loud
Just to fill it with noise
When you're not around
You're out of my hands
I can't let go tonight 🎵Jeg kigger på Marcus der sidder ved siden af Vera og Martinus, Martinus siger et eller andet til ham Marcus nikker og smiler.
Jeg kigger ud mod mit publikum, der er fuldt hus og folk ser ud til at de kan lide min musik.
Jeg bliver færdig og folk klapper helt vildt, jeg bukker og tager imod deres klap. Det er så vildt at det er mig de klapper af, jeg elsker at spille min musik for andre, det er lidt sjovt at jeg for nogle år siden ikke turde spille eller synge for nogen.
Mathias kommer hen mod mig med to mænd, nå ja sony mændene dem har jeg helt glemt alt om, jeg går ned til dem.
Jeg rækker hånden ud til dem, hej de smiler begge to.
Ella det der var så fedt, du er så dygtigt og det er jo endnu bedre live. Tak, jeg er glade for I kunne lide det. Ella det var så godt, nå lad os snakke forretning.
Vi sætter os ned ved et bord, de er vildt begejstret, den ene mand hiver en kontrakt op af tasken, jamen så mangler vi jo bare en underskrift, tag kontrakten med hjem og læs igennem og lad os så mødes hos os kl 14, Mathias ved adresse vi bor på.
Tak det skal jeg nok, vi giver hånden også er de væk igen.
Godt Ella, jamen så skal den der læses igennem skal vi mødes kl 12 og få den læst igennem sammen og se om der er nogen rettelser?
Ja lad os det, jeg læser den lige igennem i aften også kan vi lige se på det sammen i morgen okay Mathias?
Det helt i orden min pige, nu skal du ud og hygge dig med dine venner, så ses vi bare i morgen jeg sender lige en adresse ellers kan vi også aftale jeg kommer forbi dig i morgen?
Ja gør det jeg er hjemme, så du sover ikke hos Marcus? Det tror jeg ikke men ellers skriver jeg, jeg skal også have fundet et nyt sted at bo.
Ja jeg har faktisk kigget på lidt men det kan vi snakke om i morgen okay?
Ja det super, jeg giver ham et kram og så går jeg hen til De andre.
Hej, siger de nærmest i kor Vera hopper mig nærmest om halsen med det samme, det der Ella det var noget af det bedste jeg har hørt dig lave.
Tak Vera, hun slipper mig og jeg sætter mig ned ved siden af Marcus.
Han smiler det var vildt godt Smukke, synes du? Ja er du gal, han læner sig ind og kysser mig det var fantastisk smukke.
Nå hvad sagde de? Han kigger afventende på mig, altså jeg skal bare skrive under så er der en deal. Fedt Ella tillykke...
Hvad snakker i om Martinus kigger undrende hen på os, nå ja jeg har jo slet ikke fortalt jer at jeg nok signer med Sony.
Af hvad gør du skriger Vera nærmest, ja altså kontrakten er i hus så jeg skal bare lige læse den igennem. Og er alt okay ja så skriver jeg under i morgen, Marcus ligger armen om mig og jeg læner mig ind til ham. Det er jo helt fantastisk Ella, Martinus smiler fra den anden side af bordet, ja for fanden søde det er jo helt vildt det der, Martinus smile undskyldende til mig, må jeg tror heller vi må komme hjem Vera, ej hvorfor det? Ja hvorfor tror du min skat?
Hmmm så vil jeg også putte med dig sexy dig, ja ja du er høj i hatten skat, Martinus giver mig et kram.
Tak for i aften søde, Hvor er jeg stolt af dig Ella, det er så sej og velfortjent det der. Men nu må jeg heller få hende der hjem i seng. Ja det er nok bedst, jeg tror også snart vi går eller? Jeg kigger på Marcus jo det tror jeg, i kan bare tage min bil hvis du kan køre Martinus i skal bare lige have nogle af Ellas ting med.
Ja tak. Marcus hjælper ham ud i bilen imens jeg får pakket mine ting sammen.
Jeg kommer ud lige idet bilen køre, Marcus ligger sine arme om mig.
Hold kæft hvor er jeg stolt af dig smukke, du har lige fået et pladekontrakt.
Vi snakker hele vejen hjem til mig og holder i hånden.
———————
YOU ARE READING
Stay (AFSLUTTET)
FanfictionElla er 17 år, hun er dansk men alligevel befinder hun sig i Norge. Nærmer i en lille by der hedder Mosjøen, det er helt anderledes fra hvad en unge københavner pige er vant til. Nu skal hun til at tumle med at starte et ungdomsliv op i en verden h...