Jeg kan ikke lide dig....

140 4 0
                                    

Hvad skal jeg gøre Ella?
fortæl mig hvad jeg skal gøre for at gøre det godt igen, jeg rejser mig og kigger ud over vandet.
Ella? Jeg vender mig mod ham, hvad vil du have jeg skal sige Marcus?
hvad vil du have jeg skal gøre, du har såret mig, du har brudt min tillid, og gået over mine grænser.
Jeg ved ikke hvordan jeg nogen sinde skal kunne glemme det her Marcus, jeg ved ikke om jeg kan.
Jeg vender mig mod vinduet igen, tårnene er begyndt igen, jeg mærker ham bag mig. Han ligger armen om mig, jeg lukker mine øjne og læner mig ind til ham. Ella jeg vil gøre alt bare sig til, jeg ved godt at jeg har fucket op Big time men det betød ikke noget, det var fordi jeg savnede dig.
Jeg vender mig mod ham, så fordi du savner mig kan du kneppe med andre? Jeg gøre mig fri og går over og finder en flaske rødvin i køkkenet.
Marcus iagttager mig fra vinduet, jeg hælder op i mit glas og drikker næsten hele glasset i en tår.
Jeg hælder et nyt glas op og sætter mig op på køkkenbordet.
Jeg prøver at forstå det her Marcus, så fordi du savnede mig så meget var du sammen med en anden?
Han nikker og kommer nærmere, ja jeg kan ikke forklare hvorfor men hun var der og hun lagde op til mig i et svagt øjeblik.
Jeg drikker hurtigt mit andet glas vin, jeg hælder endnu et op.
Ella tror du det er en god ide det der?
Skal du fortælle mig om hvad jeg skal eller ikke skal?
Han kigger mig i øjnene, nej men du burde ikke.
Ved du hvad Marcus du skal ikke fortælle mig om hvad jeg burde eller ikke burde, jeg har lyst og brug for den her flaske vin, så kan vi blive enig om at det er dig der har fucket up, det er dig der er ude og skide og ikke mig.
Han kigger på mig siger ingen ting ser bare på mig, jeg tager endnu en tår af glasset.
Er du færdig nu Ella? Han kommer tæt på
Mig og stiller sig mellem mine ben, ja jeg har fucket up jeg har været et kvaj, jeg har gjort ting jeg ikke skulle.
Men det giver dig ingen ret til at snakke til mig på den måde,
Snakker du om ret Marcus? Hvad fanden har vi ret til? Jeg tager en stor tår af mit glas og fylder det op igen,
Han tager flasken ud ad hånden på mig, Ella du har fået nok nu, det fandme ikke din ret til at bestemme det, og har du så stort et problem med det betaler jeg gerne den flaske selv!
Han smiler, tror du det handler om jeg ikke vil betale den?
Det handler om at vi skal have mulighed for at snakke om det her, hvad hvis jeg ikke vil snakke om det Marcus? Hvad hvis jeg ikke gider snakke om det rod som du har lavet?
Han sukker, så lad vær... han sætter flasken og går hen til vinduet, han åbner døren og går ud på altanen.
Jeg fylder mit glas op, jeg ved godt han har ret jeg har fået nok og kan mærke det, men det hjælper til ikke at føle den smerte han har påført mig. Jeg drikker af glasset og hopper ned ad bordet, og går ud til ham, jeg stiller mig ved siden af ham.
Han kigger på mig på en måde jeg ikke kan tyde, der er smukt.
Ja her er smukt siger han mens han stadig kigger på mig, Marcus jeg... Ella jeg forventer ikke du tilgiver mig idag, men vil du gøre et forsøg på at lukke mig ind igen? Det er alt jeg ber om, jeg drikker resten af vinen i mit glas og sætter mig ned på gulvet.
Marcus sætter sig ved siden af, jeg ligger mit hovede på hans skulder. Jeg tror vi skal have dig ind i seng smukke, jeps det er nok en god ide for jeg føler verden snurre rundt. Kom, han hiver mig op i hans arme, og hjælper mig ind i seng.
Han ligger sig ved siden af mig, og jeg putter mig ind til ham. Jeg elsker dig Ella, jeg elsker også dig Marcus men jeg kan ikke lide dig lige nu.
Han griner lidt af mig, og nusser mit hår til jeg falder i søvn.

Marcus pov

Du er verdens største kvaj Marcus tænk at ødelægge det her, også med en tilfældig tøs.
Jeg ved ikke hvad der gik af mig igår, jeg var en helt anden, det var som om jeg havde en helt masse vrede i min krop der skulle ud. Og desværre gik det ud over Ella, min smukke dejlige Ella.
Hun har ret jo, jeg har gået langt over hendes grænser og hun burde aldrig tilgive mig for det.
Men jeg håber hun kan for jeg kan ikke leve uden hende, hun sover hold kæft en dag det har været jeg er helt smadret.
Jeg løfter dynen og ligger mig hen til hende hun er dejlig varm, hun ligger sig ind til mig som hun plejer og holder om mig. Jeg kysser hende på toppen af hovedet, jeg elsker dig smukke.
Jeg mærker tårnene der er render, jeg lukker øjnene og forsøger at falde i søvn
———————————————

Så kommer der endnu et afsnit.
Xoxo Mali

Stay (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now