Jeg gider ikke mere...

191 3 0
                                    

Marcus kommer lige efter han lukker døren bag sig, hvad sker der Ella?

Jeg kan ikke holde ud at tale om børn hele tiden,
Jeg er for.... jeg stopper og blinker en tåre, undskyld Marcus.... undskyld at jeg ikke kan give dig et barn nu.
Han kommer hen til mig og sætter sig foran mig hvad er det du snakker om fjollehovede?
Jeg kan ikke... jeg tørre en tåre væk, Ella dit lille fjollehovede, jeg forlanger sku da ikke at vi får børn nu.
Men du snakker om... ja jeg snakker om det hele tiden, og det er mig i en nøddeskal.
For fanden smukke, vi to skal jo nyde hinanden i nogle år før vi skal have børn.
Men du....Han smiler, ja hvis jeg kunne vælge fik vi dem allesammen nu Et helt fodbold hold, men smukke det er ikke tiden til det nu, også må vi nøjes med hinanden og lille Leo.
Men er det nok for dig Marcus? Hvad hvis ikke vi får tid til børn?
Hvorfor skulle vi ikke det smukke, det er vel kun os selv der bestemmer det? Jo det er det vel.
Jeg smiler og lader mine læber finde hans, han kysser med ivrigt.
Marcus... det der.... ssh smukke ikke snak.
Men vi har hele huset fuld af gæster? Ja det er lidt frækt ik, men der kan jo komme nogen?
Jeg har sku da låst døren, nå smukke nu skal du være stille.
Han ligger mig ned på sengen og trækker mine trusser af under min kjole.
Nu skal vi lege lidt smiler han og åbner sine bukser,
Han stikker to fingre op i mig og jeg stønner svagt, shh smukke ikke larme vi har gæster.

Han køre sine fingre hurtigt ud og ind, jeg bider mig i læben for ikke at larme. Han vender mig om på maven og læner sig ind over mig, nå smukke vis mig så du kan være stille.
Han trænger op i mig, fuck jeg har lyst til at skrige, af nydelse, han støder hårdt igen og igen.
Han stopper, skal du have mere smukke? Mmmh Marcus ikke stoppe. Han trækker sig ud og kysser min skulder senere min skat.
Han trækker min kjole ned på plads, jeg vender mig om og kigger op på ham.
Fuck det ondt det der Marcus, men du sagde jo selv vi ikke kunne. Han trækker mig op til sig kom smukke, vi må ud til de andre han kysser mig hurtigt og trækker mig stille med. Da vi kommer ud ligger han armen om mig, de andre er stadig igang med festen og har ikke opdaget vi var væk.
Kom skat lad os komme ind til vores gæster,
Jeg er stadig meget tændt og hans berøringer gør det ikke meget bedre.

————
Jeg går lige ud og henter noget at drikke, vi står og snakker med nogen af Marcus venner hjemmefra, jeg går ud i køkkenet og kigger lidt efter noget at drikke. Jeg er stadig vildt tændt, Marcus har spillet op til mig hele aften, han har leget så meget med mig, min krop er helt ophedet og laver små elektriske stød som føles som om de strømmer igennem mit blod.
Jeg finder en øl i køleskabet og åbner den, jeg står lidt og forsøger at få ro på mig selv  da jeg mærker et par arme om mig.
Er du klar over hvor lækker du er når du står der og drikker øl?
Jeg vender mig ind til ham, fuck jeg kan altså snart ikke vente mere Marcus, du har leget med mig så meget, han løfter mig op på køkkenbordet og vores læber mødes.
Han lader sin hånd køre op af mit lår og stikker to fingre op i mig, jeg stønner og nyder hans berøringer han trækker dem ind og ud i en hurtig rytme.
vi høre stemmer nærme sig så han trækker hånden til sig og trækker min kjole ned. hmmm bare lidt endnu min skat, visker han i mit øre
Hans forældre kommer ind, nå der er her i to gemme jer, haha ja åbenbart. Ej vi trængte bare lige til at være alene, Gerd Anne smiler.
Nå men vi er på vej videre så vi vil lige sige farvel.
Jeg hopper ned fra bordet, de giver os et kram og vi følger dem ud.
Vi går ind i stuen igen, folk er ved at gå hjem efterhånde der er kun et par stykker tilbage, Martinus og Vera er gået ind til sig selv for Vera blev træt. Jeg begynder at rydde op da Marcus følger de sidste gæster ud,
Lidt efter mærker jeg  ham bag mig, han ligger sine arme om mig, min krop er stadig helt ophedet.
Og hans berøringer føles som små elektriske stød.
Jeg vender mig om til ham og vores læber smelter sammen. Ham trækker mig ind til sig, Marcus jeg kan ikke vente mere du har....
Han smiler og afbryder mig med et kys, gå ind i seng skat så kommer jeg om lidt. Han kysser mig og går ud med det sidste opvask i køkkenet.
Jeg går ind og klær mig af og ligger mig i sengen, men jeg når at falde i søvn inden han kommer.

Jeg vågner ved Marcus kys på min nøgne krop, han er selv nøgen han smiler da jeg åbner mine øjne, jeg troede du ikke kunne vente mere?
Mmh men du var så langsom Marcus, jeg kysser hans læber og mærker igen hvor meget lysten er i min krop.
Han trækker sig, nå men så må vi vel heller sove så han ligger sig ned ved siden af mig og putter sig ind til mig.
Marcus..... mmmh prinsesse hvad så?
Jeg har ikke lyst til at sove.... nå så det har du ikke? Nej jeg... han rejser sig op og støtte sit hovede i sin arm, han lader sin hånd køre stille ned over mit bryst og min mave.
Hvad vil du  så Ella? Jeg smiler.... jeg vil have dig Marcus.... hans skæve smil kommer frem, jamen så lad os lege lidt smukke. Hans læber er på mine inden jeg kan nå at sige mere......
——————————-

Så kommer der lige endnu et afsnit, håber i kan lide det.
Xoxo Mali

Stay (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now