Ellas pov
Bare træk vejret og gør det du er bedst til Ella, jeg kigger op Marcus smiler, jeg er mega nervøs men det er nu det gælder, det her gør jeg for mig selv.
Jeg kysser ham og går ind.Marcus pov.
Hun lukker døren bag sig, nu er der kun tilbage at vente. Jeg ved hun nok skal klare det, hun er dygtig jeg fik lov til at høre hende et par gange her i weekenden.
Jeg er faktisk meget overrasket over at hun er så dygtig, jeg håber bare hun kommer ind så hun kan lave det hun brænder for, ja og flytter med til Oslo.
Jeg forsøger at lytte, men der er helt stille man kan slet ikke høre hendes fantastiske stemme.
Jeg sætter mig med min mobil, bare stener lidt og tjekker DM's.
Maria har skrevet tilbage jeg tjekker denHej Marcus,
Nå ser man det, den er jo ikke så heldig.
Altså helt så vigtig må hun jo ikke være når du er sammen med andre.
Men vi to havde en kemi, jeg synes vi skulle se om det kun var en engangs Forestilling. Skriv til mig
Love Maria.Hmmm hun er sku frisk nok, men nej jeg vil have Ella jeg elsker hende så meget og at jeg har gjort det her er så latterligt.
Jeg må gøre det klart for Maria at det ikke er noget og aldrig vil blive til mere mellem os.Hej Maria
Ja det kunne være hyggeligt....Jeg når ikke at skrive mere for så kommer Ella ud, jeg slukker mobilen på siden.
Hun kommer smilende hen til mig, nå hvordan gik det Ella? Det gik rigtig godt, de roste min sang så meget og jeg er kommet ind.
Jeg ligger armen om hende og trækker hende ind til mig, jeg er så stolt af dig Ella.
Hun trækker sig lidt, tak Marcus det betyder meget du støtter mig.Ellas pov
Vi tager vores ting og går uden for, sommeren er så småt ved at vise sig og der er lunt i vejret.
Vi sætter os på en bænk, jeg skal lige ringe til min mor og fortælle det.
Jeg roder efter min mobil i tasken, fuck denne død.
Marcus må jeg låne din?
Han smiler ja det må du smukke her, jeg låser den op, og der popper en besked op.
Normalt læser jeg ikke hans ting, fordi det tit bare er skøre fans. Men den her popper op med navnet Maria,
Jeg kigger op på ham, min mave gør sygt ondt jeg har slet ikke lyst til at høre svaret på det jeg nu skal spørge om.
Marcus hvad er det her, jeg kan se han bliver lidt nervøs over det, det var i ihvertfald ikke meningen jeg skulle se det.
Ella jeg kan forklare.... jeg rækker ham mobilen, Marcus sig det ikke er hende du skriver med.
Jo men... nej Marcus det der kan jeg simpelthen ikke jeg vender mig og begynder at gå, men Ella prøv at hør på mig.
Jeg vender mig mod ham med tåre ned af kinderne.
Nej Marcus jeg gider ikke høre mere, jeg gider ikke det her mere. Jeg er færdig vi to er færdige, jeg går igen, han forsøger ikke at stoppe mig, jeg tror bare han står og kigger.
Fuck hvordan kan han være så dum, jeg hader ham, jeg hader ham, jeg hader at jeg elsker ham.
Jeg går bare, jeg har ingen mål, jeg skal bare væk, væk fra det hele.
Jeg mærker hvordan min krop giver efter og jeg falder grædende sammen.
Alt vi havde opbygget her de sidste par dage er revet væk, jeg er som totalt revet midt over.
Jeg aner ikke hvad jeg skal eller gøre af mig selv, det begynder at blive mørkt omkring mig jeg ved ikke hvor jeg er så jeg begynder og gå.
Pludselig ser alt så velkendt ud og jeg er ved lejligheden. Jeg ringer på dørtelefonen,
Ella er det dig? Ja han lukker op, jeg går med tunge skridt hen til elevatoren, jeg orker ikke at tage trappen helt op idag.
Marcus står på den anden side da dørene åbner, Ella må jeg forklare?
Jeg går forbi ham og smider mit overtøj i gangen, fortsætter ind i køkkenet og tager en flaske vin frem, det her må skyldes ned.
Han stiller sig ved siden af mig, Ella det der hjælper sku da ikke noget, hvad fanden ved du om hvad der hjælper på noget som helst?
Han tøver et kort sekund men kommer så hen til mig, han ligger sine arme omkring mig Ella jeg vil gerne have lov til at forklare dig det som det er,
Jeg drejer mig ind til ham og bryder sammen, for fanden Ella det er slet ikke som du tror. Jeg kan ikke mere Marcus, jeg kan ikke blive ved med det her.
Hvad betyder det så smukke? Går du fra mig? Hun nikker jeg må gøre det her for mig selv, for os. Du har brug for din frihed til at gøre det du har lyst til, og jeg har brug for, ja jeg ved det sku ikke men det er det jeg må finde ud af.
Men jeg vil have dig smukke, det er dig jeg vil være sammen med ikke alle de andre.
Han sukker og kysser min nakke, jeg finder hans læber og vi kysser, det er meget intimt og fuld af følelser.Marcus pov
Jeg løfter hende op på køkkenbordet hvor hun trækker mig tætter ind til sig,
Vi har den mest fantastiske sex den nat, det er den ultimative kærligheds erklæring imellem os, jeg elsker hende og hun elsker mig.
Ella græder og falder i søvn i mine arme imens jeg nusser hende.Næste morgen vågner jeg alene i sengen, jeg ved inderst inde det er fordi hun er taget afsted, men alligevel leder jeg efter hende.
I køkkenet ligger et brev,Min elsker Marcus,
Når du læser det her er jeg på vej tilbage to Mosjøen,
Jeg kan ikke blive ved med at lyve for mig selv på den her måde mere.
Der er for hårdt for mig, og hvor meget jeg end gerne ville kan jeg ikke være sammen med dig lige nu.
Det kan ikke udelukkes at jeg med tiden kan være sammen med dig igen.
Jeg skal til at begynde et nyt kapitel i mit liv, og det må jeg gøre alene.
Du skal vide jeg elsker dig af hele mit hjerte, og det knuser mig at jeg ikke skal vågne op ved siden af dig dejlige smil mere.
I nat var fantastisk, og jeg mente alt.
Jeg elsker dig Marcus, lov mig du passer på dig selv
Hilsen Ella———————————————
Her slutter bog nr 1. Om Ella og Marcus
Men jeg skal nok komme med bog to snart
Tak fordi i læste med, i betyder så meget for mig
Xoxo Mali
YOU ARE READING
Stay (AFSLUTTET)
FanfictionElla er 17 år, hun er dansk men alligevel befinder hun sig i Norge. Nærmer i en lille by der hedder Mosjøen, det er helt anderledes fra hvad en unge københavner pige er vant til. Nu skal hun til at tumle med at starte et ungdomsliv op i en verden h...