Saatimin alarmıyla uyandım.Annem evden çıkmadan önce üniformalarımı ütülemişti.Eski okulumda böyle bişey yoktu herkes siyah pantolon üstünede istediği bir şey giyiyordu.Eskiden bir devlet okulundaydım fakat babamın isteği üzerine bir koleje geçtim ve bu benim ilk günüm.Hızlıca üniformamı giydim ve boy aynamdan kendime baktım.Şort etek bana fazlasıyla kısa gelmişti ama inanın hayatımda ilk kez bacaklarımı bu kadar güzel görüyorum.Geç kalmamak için hemen bir kahvaltı yaptım ve dışarı attım kendimi.Çok lüks olmayan normal bir bahçeli evde oturuyorduk.'Vay be bu zenginler işini biliyormuş' ve işte küçüklüğümden beri kardeşim gibi olan Can.
"Abartma istersen!"
"Kızım sen salak falan mısın şu haline bak orda seni kaparlar dikkat et" Aslında biraz haklı olabilirdi.
'Can orda herkes böyle olucak'
'Eğer orda herkes böyle olucaksa sen bu kardeşine bir güzel kız ayarlayabilirsin' Onun bu haline güldüm.'Neyse ben çıkıyorum geç kalmayayım.'
'Dur kızım ben bırakıyım işte seni.' kafamla onayladım.Canın ailesi fazlasıyla zengindi fakat o koleje gitmiyor ayrıca lüks bir bahçeli evde oturmuyordu.O yüzden bu onun zengin züppelerden ayırıyordu diyebilirim.(Arabası hariç)Gayet lüks bir mercedesi vardı.Zenginlerin 'okul' diye gittikleri o marka yarıştırma alanına metroyla gitmediğim için şükür ettim.Ve işte okulun sınırlarına girdik.Kalbim çıkacaktı az kalsın.
'Alev sen hiç masrafa girme ben seni her gün okula getiririm'
Can şaşkın şaşkın etrafa bakıyor kızları kesiyordu.Onun bu haline kıkırdadım ve arabadan çıktım.Uzun bir süre okula baktım -AralKoleji-Gerçekten burdaki erkekler aşırı yakışıklı ve havalı,kızlar aşırı güzel ve tatlıydı.Etrafta daha fazla mal gibi durmak istemediğim için içeri geçtim.Aman tanrım burası benim eski okulum 5 katı kadardı! Burası aşırı modern ve yeni gibiydi.Hiç bir lüksten kaçınılmamıştı.İlk başta müdürün odasını bulmalıydım fakat okul devasa olduğu için bunu tek başıma yapamayacağımı anladım ve birilerine sormaya karar verdim.İki erkek iki kızdan oluşan bir grup vardı, yanlarına yaklaştım ve 'Şey selam ben burda yeniyim de müdürün odası nerde biliyor musunuz?' diye sordum,kalbim deli gibi atıyordu hatta bir ara durdu sandım.İki erkekte aşırı karizmatikti.Bir tanesi aşırı sert bakıyordu ama gerçekten çok yakışıklı duruyordu.Bir taneside bana gerçekten çok tatlı ve yumuşak bakıyordu.Kızlarda beni öldüresiye başımdan aşağı süzüyordu.Bana tatlı bakan çocuk cevap verdi 'yukarı çık sağa dön hemen orda görürsün zaten' rahatlamıştım diyebilirim.Teşekkür edip yanlarından uzaklaştım.Gerçektende o çocuğunda dediği gibi hemen gördüm müdürün odasını.Müdürle gerçekleşen 10 dakikalık konuşmanın sonunda dolabıma gittim.Bu okulda sınıflar gerçekten farklıydı.Üniversite sistemi gibiydi.Sizin bir sınıfınız yoktu.Herkesin kendine göre bir programı vardı ona göre sınıflara gidiyordunuz.İlk dersim biyolojiydi.Aslına bakarsanız fizik dışında bütün derslerim çok iyiydi diyebilirim.Kitaplarımı aldım ve kısa bir arayış sonrası sınıfımı buldum.Bu okulda çok göze bakmak istemiyordum o yüzden arkaya bir sıraya geçtim.Biranda boğazıma bir şey oturdu.Sınıfa bugün gördüğüm çocuklar girdi.O sahne çok garipti.İkiside o kadar havalı girdiki sınıftaki kızların bir anda onlara doğru döndüğünü ve ağızlarından salyalar aktığını gördüm.Etkilenmemek imkansızdı.Sert bakışlı olanın yem yeşil gözleri vardı.Fiziği tam yerindeydi.Uzun ve kaslıydı ama bu asla kötü durmuyordu.Siyah okul pantolonu ve üstündeki gömleği sanki onun için yapılmıştı.Üstüne tam oturuyordu.Anladığım kadarıyla diğer çocuğa göre daha az konuşuyor ve kızlara pas vermiyordu açıkçası bu onu daha da havalı yapıyordu.Diğer çocuk yavşak gibiydi ama açıkçası bende onun kadar yakışıklı olsaydım bende yavşak olurdum.Sınıfa girdiği gibi onu kesen kızların yanına gitti.Mavi gözleri vardı ve gerçekten fiziği harikaydı.Kızların bu kadar etkilenmesine şaşmamalı.Bir anda onlarla konuşurken gözü arka sıraya yani bana döndü.Göz göze geldik.Ben o an o kadar utandım ki yerin dibine girmek istedim.Sonra gözlerimi kaçırdım ama onun bana hala baktığını hissediyordum.Bir anda bana doğru geldiğini hissettim ve evet ayak sesleri yaklaşıyordu.'Selam, sen sabah ki kızsın dimi?' başımla onayladım ama artık ne beynimi ne de kalbimi hissediyordum.'Müdürün odasını buldun mu bari?'
'Evet buldum' diye cevap verdim.Uzun bir süre bana bakarak düşündü sonra 'Aa tanışmayı unuttuk ben Kerem Aral' diyerek bana elini uzattı.'Aral?' okulumuzun adı da Araldı.
'Ha evet dedemin okulu burası' gerçekten tam bir zengin züppe. 'Bende Alev'
'Güzel isimmiş' saçımı kulağımın arkasına alıp utandım ve teşekkür ettim. Ders fazlasıyla sıkıcıydı Kerem o karizmatik çocuğun yanına oturmuştu.Kerem'in ara ara bana baktığını hissediyordum.Ders çıkışında eşyalarımı aldım tam çıkacakken bir kız bana seslendi 'Dur yeni kız kitabını unuttun' arkamı döndüm ve karşımda dünyalar güzeli sarışın bir kız gördüm.Sap sarı düz saçları ve bebek gibi bir yüzü vardı.Dudağına kırmızı bir ruj sürmüştü.Açıkçası şaşırdım çünkü genelde kırmızı ruju çok iddialı bulurum fakat onda gayet hoş ve yerinde durmuştu.'Çok teşekkürler' diyip kitabımı ondan aldım 'Ben Ayça' diyip elini uzattı.Elini tuttum ve 'Ben Alev dedim' ne oldu hatırlamıyorum ama Ayça o kadar arkadaş canlısıydıkı bütün teneffüsü birlikte konuşarak geçirdik.Ayça okulun en popüler ve en güzel kızlarındandı.Okulun en popüler kızlarından biriyle ilk gün arkadaş olduğuma inanamadım.Beni öğlen teneffüsünde arkadaşlarıyla tanıştırmak istediğini ve benide yanlarında istediğini söyledi.Gerçekten mutluluktan ağlayacaktım.Daha ilk günden harika bir kızla tanışmıştım.Biyoloji,matematik ve İngilizce de aynı sınıftaydık ve bu harika bir şeydi.