8

895 52 9
                                    

Açıkçası Baran artık çok sinirlerimi bozuyordu.Keşke onu hiç tanımasaydım diye geçirdim aklımdan.Neden bana nerdesin diye soruyordu ki? Artık fazla olmuştu , terslemem gerekiyordu.
ne yapacaksın?
telefonumu kapatıp sınıfa geçtim.Bu okuldan nefret ediyordum.Hiç rahat değildim.Tamam arkadaşlarım vardı ama alışamamıştım.Bugün bu konuyu babamla konuşup kesinlikte kapatıcam.Buraya gelmemin tek sebebi Babam.Kendisi kocaman bir evde para sıçtığı için benide böylr bir okula gönderdi tabii.Babam hiç bir zaman gerçekten bir baba olmadı.Duygularımı önemsemedi.Robot gibi yetiştirmeye çalıştı.Kurallar başarı eğitim ahlak ve bunun gibi saçma şeyler.Arada bir babamın yanına giderdim.(zorunlu) Ve bugünde o zorunlu günlerden biri.

Okulda Baranı görünce hemen ordan uzaklaşıyordum.Çok şükür daha göz göze gelmemiştik.
Okul çıkışında otobüse binip babamın evine gittim.Kalbim çıkıcaktı.İçimden bir ses kavga ediceğimizi söylüyordu.Olsun,eğer bu lanet okuldan kurtulacaksam kavga bile ederim.
'hoşgeldin alev'
'merhaba'
'Geç içeri bakalım'
içeri girdiğimde üvey annemi gördüm.Kesinlikle kötü bir kadın değildi ama ona asla yakın olamazdım.
'hoşgeldim alevcim nasılsın'
'İyiyim Beren abla'
'Okul nasıl?'diye sordu babam.
'Bende bunu konuşucaktım zaten.Ben bu okula alışamadım,denedim olmuyor yani.Bu okula gitmek istemiyorum'
Babamın bir anda kaşları çattı.
'Ne demek istemiyorum.Orası ne kadar iyi bir okul farkında mısın?'
'İyi olabilir ama bana göre değil'sesim bir kalınlaşmıştı.
'Hem daha yenisin sonradan alışırsın'
'O okula gitmek istemiyorum dedim!'
işte bu sefer bayağı bağırmıştım.
'Sesini yükseltme bana!'
Orda biraz daha durursam kötü şeyler olabilirdi bu yüzden her zaman yaptığımı yaptım.Kaçtım.Çantamı alıp dışarı çıktım.Arkamdan sesleri duyuyordum ama takmadım.Dışarı çıktığımda ağladığımı fark ettim.Zaten en ufacık şeylere bile ağlardım.Otobüs bulup eve doğru yol aldım.Otobüsteyken telefonuma çok fazla bildirim geldiğini fark ettim
2 cevapsız arama Babam
2 cevapsız arama Beren abla
3 cevapsız arama Can
1 cevapsız arama Baran
baranın aradığını görünce iyice sinirlendim.Sülük gibi yapıştı resmen.Telefonu kapatıp yolu izlemeye başladım.




merhabalarrr!Biliyorum bölümler kısa ama inanın zamanım olmuyor.Okuma sayıları ve beğeniler arttıkça yeni bölüm en yakın zamanda gelicek.Sizi seviyorum:)

Alev ve BalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin