10

776 34 7
                                    

Yine ara vermişim yaa ama bu sefer iddialıyım devam edicem.İki günde bir yeni bölüme ne dersiniz;)Yine kısa ama devamı gelicek merak etmeyin🥰

Baranla Alev kavga edicek sizce kim haklı yorumlara yazın bekliyorum💓💓💓



Bana doğru gelmeden kaçmam gerekirdi.Bunun için bana yaklaşırken arkamı dönüp uzaklaşmaya kalktım.Arkadan bir ses'Nereye Alev?' Ya sanene diyesim vardı ama ağzımı tuttum.Arkamı döndüm ve kafamı ne var dermiş gibi salladım.
'Niye kaçıyosun?'
'Kaçmıyorum.'
'Bildiğin kaçıyosun'
'KAÇMIYORUM İŞTE' veeee evet biraz bağırmıştım.Baran boş boş yüzüme bir kaç saniye baktı.Şaşırmış olmalıydı.Aslında bende şaşırmıştım.Ona patlamıştım babamla olan kavgamdan sonra.Baranı bu kadar istememin nedeni kafamı karıştırmasıydı ayrıca huylarımız çok tersti o yüzden bir an önce aramızda ne varsa bitirmek istiyordum.
'E o zaman gel konuşalım'
'Hayır' yine terslemiştim.
'Alev ne oluyor amınakoyayım ne bu atar peşinden koşcağımı falan sanıyosan yanılıyosun ben öyle biri değilim!'
evet bu biraz fazla olmuştu.
'Ya zaten sorunda senin bu kendini Allah sanmaların,yok emirler,yok düzgün konuşmamalar ne bu havalar böyle davranınca kızlar sana mı düşüyo sanıyosun'
Ohhh be.Valla söyledim kurtuldum.
'Ben böyleyim valla' dedi beyefendi.Tabii benim sinirlerim daha da gerildi.
'Neyse Baran bey siz kendinizi Allah dağlarında hissetmeyi kesince konuşuruz iyi geceler' diyip arkamı döndüm.Tabi bir kol beni durdurdu.
'Ya tamam bi dur iki dakika ya sen seni öptüğüme mi kızdın?'
Çıldırcaktım.Ne alakası vardı şimdi.Tamam alakası vardı aslında da ben ona hiç bu konuyu açmadım ama şimdi o böyle söyleyince hem utandım hem de aklıma geldi.
'Evet tabi ki kızdım daha doğrusu her şeye kızdım kendime de kızdım.Sana bir sınır koymadım.'
'Ne sınırı Alev ya ne saçmalıyorsun sanki seni ssssss' ona garip bi bakış atınca cümlenin devamını getirmedi.
'Evet sınır.Senin bana sormadan beni evimden almana,sende kalmama sonra da senle jakuziye girmeye izin verdim.Ama pişmanım zaten bundan sonra böyle şeyler olmuycak zaten bu lanet okuldanda ayrılıcam.'
'Bir saniye dur neden ayrılıyosun?'
'LAN SADECE BİR KAÇ GÜNDE OLAN ŞEYLERE BAK' artık gerçekten ağlıycaktım.Sinirlendiğimde hep gözlerim dolar zaten.
'Alev bence abartıyosun'
'Olov bonco obortoyoson' onun taklidini yaparak arkamı dönüp gittim.Bir yanım beni durdurmasını istiyordu,çünkü içten içe onu görmek onunla konuşmak istiyordum,kavga etsek bile sonuçta onu görüyordum.

Alev ve BalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin