İlk Okul Günü

457 21 19
                                    

Sabah lanet alarm sesi ile uyandım. Allahtan bugün okulun ilk günüydü de ders olmayacaktı. Özel lisede okuduğum için okul forması zorunlu değildi. Bende dekolteli siyah bluz ve siyah kot giyindim. Çantamı alıp aşağı indim. Annem beni gördü ve:

Annem: Kızım yas mı tutuyorsun ne bu hal?

Ben: Okula gidiyorum anne normal değil mi sencede?

Annem: Hadi hadi git değiştir daha zamanın var sonra kahvaltı edip okula gidersin.

Ben: Off anne tamam.

Yukarı gidip üstümğ değiştirdim. Mavi sweatshirt ve beyaz kot giyip aşağı indim kahvaltı yapıp okula gittim. Yeni olduğum için herkes bana bakıyordu. İki gün önce annem gelip sınıfımı öğrenmişti. Hemen 11-E sınıfına çıktım. En arka sıra boştu. Hemen oraya geçtim. Yanıma kızlar geldi. Onlarla tanıştım. Hepsi yapmacık davranıyordu. Aralarında sadece bir tanesi cana yakındı. Yani benim kafaydı. Adı da Elif'ti. Hoca geldi ve kendimi tanıtmamı istedi.

Ben: Ben Gizem. Antalya'dan geliyorum. Sorusu olan yoksa bu kadar.

Sınıf: ....

Yerime geçtim. Dersin sonuna doğru bir çocuk sınıfa geldi. Kaşı ve dudağı patlamıştı. Hoca hemen:

Hoca: Yusuf gene mi kavga ettin? Bu halin ne?

Çocuğun adı Yusufmuş.

Yusuf: Yok hocam abartılacak bişey yok.

Hoca: Yusuf hemen yanına birini al ve revire git.

Birden bi cesaret ile ben giderim demiştim. Sanırım Yusuf'un gözlerine bağlanmıştım. Yusuf bana baktı. Sonra revire indik.

Yusuf: Yenisin okulda. Herkesi tanırım seni ilk defa görüyorum.

Ben: Evet. Dudağın çok kötü olmuş neden kavga ettin?

Yusuf: Herşeyi herkese anlatamam.

Ben: Özel olduğunu düşünmemiştim.

Yusuf: Bana bulaşma. Benim hakkımda bişeyi merak etme. Sorma.

Ben: Neden?

Yusuf: Az önce sorma dedim.

    Ben biraz tebessüm ettim. O an yanlışlıkla Yusuf'un yarasını bastırdım. Biraz inledi.

Yusuf: Kızım ne yapıyorsun? Karşında insan var.

Ben: Ö-özür dilerim yanlışlıkla oldu.

Yusuf: Bide bilerek yapsaydın. Allahım sabır.

Ben: Ya sen ne ters birisin. Of bak bitti ben gidiyorum.

    Bunu söyleyip tam revirden çıkarken birden biri kolumdan tuttu. Tabiki Yusuf'tu. Kolunu bırakıp:

Yusuf: ..............................

   

    SİZCE YUSUF NE DEDİ?  FİKİRLER YORUMA.YENİ BÖLÜM YARIN GELECEK SÖZ. HİKAYEYİ BEĞENDİNİZ Mİ DEVAM EDEYİM Mİ?

YAĞMUR ADAMIM⚡ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin