H-hastayı hastayı kaybettik Kaybettik kaybettik. Sadece bu sesi duyuyordum. Uyuz adamım gitti. Onu daha yeni tanımıştım ama sanki bi elektrik vermişti. O anda;
Levent (baharın babası): Gürkan ben sana 4milyon $ veririm. Polise söylememen karşılığında. Fiyatta pazarlık da yaparız.
Gürkan (Yusuf'un Babası): Lan sen ne diyorsun. Ben seni polise söyler miyim şu andan sonra?
Berkcan: Parayı mı kabul ediyorsunuz? Benim kardeşinin canı parayla mı lan?
Gürkan: Ben polislere bırakmadan kendim halledicem onu!
Bir anda ameliyat haneden hemşire çıktı.
Hemşire: Doktor bey hastanın kalpi yeniden atmaya başladı.
Doktor: Hemen cerrahı çağırın. Koşun!
Birden önde bi doktor arkasında da birkaç hemşire ameliyat haneye girdi. 1 saat sonra çıktılar.
Doktor: Hastamız çok güçlüymüş. Demekki sevdikleri var onları bırakmak istemiyor. Hastamızın durumu iyi. Şimdi hemşire normal odaya alacak.
Yusuf'u normal odaya aldılar sonra hemşire geldi.
Hemşire: Berkcan kim acaba?
Berkcan: Benim neden? Noldu?
Hemşire: Hasta sizi görmek istiyor.
Berkcan hemen içeri girdi. Yaklaşık 15 dk sonra dışarı çıktı.
Berkcan'ın gözünden:
İçeri girdiğimde Yusuf uyanıktı. Bana:
Yusuf: Berkcan bak bana birşey söyleme sadece beni dinle tamam mı?
Berkcan: T-tamam kardeşim söyle.
Yusuf: Berkcan ben babamdan ayrı yaşıyorum. Benim evinim anahtarı zaten sende var. Eve git benim kasayı aç. Oradan bana emaneti getir.
Berkcan: Oğlum sen salak mısın? Lan az önce öldün. Sonra tekrar yaşamaya başladın.
Yusuf: Lan aval sözümü kesme dedim. Emanet dediysek silah değil. Orda bir zarf var onu al gel.
Berkcan: Haa öyle desene tamam.
Yusuf: Dinleseydin diyecektim. Neyse bunu kimseye söyleme tamam mı? Yoksa senin ecdadını gerisini biliyosun zaten ;)
Berkcan: Tamam abi sakin. O iş bende ;)
Yusuf: Bana öyle gelmedi ama neyse :(
Gizem'in gözünden:
Acaba Yusuf Berkcan'a ne demişti? Berkcan aceleyle hastaneden çıktı. Nereye gittiğini sormak için peşinden gittim. En sonunda Berkcan'ı yakaladım.
Ben: Yusuf ne dedi? Nereye gidiyorsun?
Berkcan: Yok birşey. Hem neden bu kadar ilgilendi?
Ben: H-hiç arkadaşım sonuçta.
Berkcan hızlıca gitti. Bende tekrar hastaneye girdim. Herkes Yusuf'un odasına girmişti. Bende gittim. Yusuf bana:
Yusuf: Benim için mi üzüldün?
Ben: H-hayır ne alakası var?
Yusuf: Ee o zaman neden başındaydın?
Ben: Bana dün söz verdin. Sözünü tutmadan ölmeni istemezdim.
Yusuf: Peki öyle olsun.
Yusuf bunu söyledikten sonra biraz sırıttı. Elif bana ne sözü diye bakış attı ama ben görmezden geldim. Burada söyleyemezdim.
Yaklaşık 1 saat sonra Berkcan geldi. Elinde bir zarf vardı. Zarfı belli etmemek için çekmeceye koydu. Sonra doktor geldi. Yusuf'a birkaç tane test yapıcağını söyledi. Bu yüzden herkes odadan çıktı. Sonra doktor Yusuf'u aldı ve röntgen odasına götürdü. Bende tam bu an diyip odaya girdim ve zarfı aldım. O anda ............
Devamı bir dahaki bölümde. Bir dahaki bölümde yarın geliyor. Tahminler yoruma ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR ADAMIM⚡ (TAMAMLANDI)
FanfictionREYNMEN'i gördüm hayatım değişti. Neden mi? Oku öğren ;)