Hatırlatma:
Yusuf günlüğümü buldu.
-SonYusuf: İçinde benim hakkımda birşey var mı?
Ben: Sence?
Yusuf: Bence var.
Ben: Uyuz kişileri günlüğüme eklemiyorum.
Yusuf camın kenarına gitti. Dışarıya doğru bakmaya başladı. O anda kendi kendine konuşuyordu. Bende fark ettirmeden dinlemeye başladı.
Yusuf: Off neden istediğim gibi olmuyor? Söyleyemiyorum. Çıkamıyorum,bulamıyorum. Halâ bekliyorum. Gel be hatun gel artık.
Birden Yusuf'un telefonu titremeye başladı. Hemen mesajı okudu.
Yusuf: Lan Berkcan aç kapıyı acil gitmem lazım. Berkcan köpeklik etme lan hadi.
Berkcan: Hayırr!!!
Yusuf: Başka anahtar yok mu? Bak acil gitmem lazım sonra söz borcum olsun bi istediğini yaparım olur mu?
Ben: Tamam anahtarı vericem ama bende geliyorum peşinden tamam mı?
Yusuf: Şu anda benle pazarlık yapmaya çalışma istersen.
Ben: Tamam al.
Dolabımdan çıkardığım anahtarı hemen Yusuf'a verdim. Oda hemen kapıyı açıp çıktı odadan. Evden o kadar hızlı çıktı gitti ki kimse ne olduğunu anlamadı.Nedense Berkcan ne olduğunu sormadı. 1 saat sonra Berkcan da gitti. Biz Elifle uyuduk. Aslında ben Yusuf'u düşüyordum ne olmuştu acaba?
*************
Sabah rutin işlerini halledip Elif le beraber okula gittik. Hoca gelmemişti daha ama Yusuf hâlâ yoktu. Eliften Yusuf'un numarasını aldım ve aradım. Ama açmadı. Bende mesaj attım.
Mesaj:
-Yusuf nerdesin çok merek ettim.
(Görüldü )-Yusuf!!
(Görüldü)-Bana görüldü atma!
(Görüldü)-Ne halin varsa gör Yusuf!
(Görüldü)Sonra hoca geldi ders falan işledik. Sonra ders bitti ama hala Yusuf yoktu. İkinci derse girdik ama Yusuf hala yoktu. Tenefüste Berkcan'ın yanına gittim. Elifle oturuyorlardı. Yusuf'u sordum ama bilmediğini söyledi. Sonra Berkcan'a mesaj geldi. Birden rengi attı.
Ben: Noldu?
Berkcan: Y-Yusuf bıçaklanmış. B-benim gitmem lazım.
Ben-Elif: Bizde geliyoruz.
Beraber hastaneye gittik. Yusuf ameliyat hanedeydi. Kapının önünde dört tane takım elbiseli adam vardı. Yusuf'un babasının adamlarıydı. Belliki.
Berkcan: Noldu lan Yusuf'a?
Adam: Bıçaklandı.
Berkcan: K-kim hangi şerefsiz yaptı lan?
Adam: Yusuf Bahar'dan ayrılmış. Bahar'ın babası da emir vermiş.
Berkcan: Sikerim böyle işi lan!
Sonra bir ses geldi. İki tane daha doktor daha içeri koşarak girdi. Sonra hemşireler girmeye başladı. Siyah saçlı adam sarışın adama bişey söyledi. Sonra o adamda hemen birini aradı. Yaklaşık 20dk sonra bi adam geldi. Berkcan Yusuf'un babası olduğunu söyledi. Sonra bi adam daha geldi. Buda Bahar'ın babasıydı. Yanında Bahar da vardı.
Baharın babası: Levent
Yusuf'un babası: GürkanLevent: Nasılmış durumu?
Berkcan: Bide utanmadan soruyon mu lan piç!
Levent: Yavaş ol çocuk! Ben ona olacakları söyledim.
Gürkan: Levent oğluma birşey olursa ne seni ne kızını hiçbirinizi yaşatmam.
Ben: Yusuf'a bişey olmasına gerek bile kalmicak!
Böyle dediğim gibi Bahar'a vurmaya başladım. Bahar vuramadı bile. Babası ayırmaya çalışıyordu ama adamları yoktu ve oda bir hiçti.
En son Bahar'ın kan içindeydi. Berkcan Elif yada başka biri yani kimse ayırmak istemiyordu. Zaten bahar hak ediyordu. Sonra doktor çıktı. Herkes yanına gitti. Bahar ve babası bile.
Doktor: Son 1 saat daha ameliyat yapabileceğiz daha fazla vücuda temas edemeyiz bir saat sonra herşey bitecek. Şu anda olumlu söyleyebileceğimiz hiçbirşey yok.
O an sanki dünya başıma yıkılmıştı. Elif'in omzunda ağlamaya başladım.
Ben: Artık kimseye uyuz diyemeyeceğim. Keşke bende peşinden gitseydim. Keşke anahtarı hiç vermesiydim de hiç odadan çıkmasaydı. Ah salak kafam ah.
Elif: Tamam bak iyi olucak.
Ben ağlayarak Elif'e baktım ve;
Ben: Ya doktorun dediğini duymadın mı?
Ya ölürse???Elif: ....
Bir saat geçti ve hala kimse birşey demiyor.Bahar ve babası hala gitmediler. Yüzsüzler işte sanki onlar yapmamış gibi. Kendimi çok kötü hissediyorum. Çok yalnızım sanki. Sanki ömründen 10 sene gitmiş sanki nefesin kesilmiş sanki...
O an kalbime bi ağrı girdi. Sonra doktor geldi ve:Doktor: Maalesef hastayı kaybettik. Başınız sağolsun. Ölüm saati 13:27.
Hikaye daha bitmedi. Gizem Bahar'a napıcak? Ne olucak? Belkleyin yb yarın geliyor.Bir günde üç bölüm! Umarım!!!! beğenmişsinizdir.
Reynmendelisi0 senin için üç bölüm bir günde umarım okursun beğenirsin. Seni seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR ADAMIM⚡ (TAMAMLANDI)
FanfictionREYNMEN'i gördüm hayatım değişti. Neden mi? Oku öğren ;)